To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-15
Ogłoszenie nr 510073608-N-2019 z dnia 15-04-2019 r.
Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna: Kontynuacja przebudowy i remontu budynku gminnego przy ul. Piłsudskiego 42 w Konstancinie-Jeziornie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 517417-N-2019 z dnia 25.02.2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, Krajowy numer identyfikacyjny 13271045000000,
ul. Piaseczyńska
77,
05-520
Konstancin-Jeziorna, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48 22 484 23 00 , e-mail
zamowienia@konstancinjeziorna.pl, faks
+48 22 484 23 09.
Adres strony internetowej (url): http://konstancinjeziorna.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kontynuacja przebudowy i remontu budynku gminnego przy ul. Piłsudskiego 42 w Konstancinie-Jeziornie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.03.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie (kontynuacja) robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie budynku gminnego wraz z zagospodarowaniem terenu położonego w Konstancinie-Jeziornie, przy ul. Piłsudskiego 42 na działkach o numerach ewidencyjnych: 14/1, 14/2, 12/1, 12/2, 9 z obrębu 03-10, jednostka ew. Konstancin-Jeziorna - miasto. I. Zakres prac obejmuje: 1. Realizację robót budowlanych na podstawie dokumentacji technicznej, tj.: projektu budowlanego i wykonawczego, suplementu do dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) autorstwa Pracowni Usług Inwestycyjnych MAWAR Biuro Projektów, z siedzibą w Lublinie, pod adresem: 20-543 Lublin, ul. Biedronki nr 3A, z listopada 2016 r. (załącznik nr 10 do SIWZ), oraz decyzji o pozwoleniu na budowę nr 631/2017 z dnia 04 maja 2017 r., wydanej przez Starostę Piaseczyńskiego (załącznik nr 11 do SIWZ). 2. Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej robót, w tym wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wszystkich wykonanych robót. 3. Uzyskanie zgody dostawców mediów wraz z poniesieniem opłat za: pobór energii elektrycznej dla potrzeb prowadzonej budowy, wody do celów socjalnych i technologicznych, ścieki z zaplecza budowy, itp. 4. Zabezpieczenie mienia Wykonawcy zgromadzonego w miejscu składowania i na terenie wykonywanych robót. 5. Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac. 6. Przygotowanie dokumentacji powykonawczej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2018 r., poz. 1202 z późn. zm.), dalej jako "ustawa Pb", w tym: protokołów odbiorów technicznych, protokołów badań, aprobat technicznych, atestów, deklaracji zgodności, itp. 7. Uzyskanie niezbędnych decyzji, pozwoleń, odbiorów, itp. związanych z realizacją budowy w ramach obowiązujących przepisów prawa oraz pokrycie kosztów z tym związanych. 8. Uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, decyzji o pozwoleniu na użytkowanie przebudowanego obiektu, wydanej przez właściwy organ nadzoru budowlanego. II. Wymagania/zalecenia Zamawiającego: 1. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali we własnym zakresie szczegółowej wizji lokalnej w terenie. 2. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia. 3. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy na okres minimum 60 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego, a w przypadku stwierdzenia podczas odbioru końcowego usterek, od dnia podpisania protokołu usunięcia usterek. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 5. Materiały z rozbiórki jak również gruz, śmieci, nadmiar ziemi itp. należy usunąć z terenu inwestycji i zapewnić ich utylizację. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej o której mowa w ust. I pkt 1. Zgodnie z przepisem art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, w zakresie zastosowanych materiałów Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne lub o wyższym standardzie w stosunku do opisywanych w dokumentacji projektowej i STWiORB za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy Pzp. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej i STWiORB pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazania te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiORB. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały, Wykonawca zobowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Wykonawca, który do kalkulacji oferty zastosował materiały - rozwiązania równoważne do określonych w dokumentacji, zobowiązany jest do ujawnienia tego faktu poprzez wskazanie materiału równoważnego, jego cech i producenta, w ofercie. Zamawiający oceni równoważność zastosowanych materiałów na podstawie dokumentów (dokumentacja techniczno-ruchowa, karta materiałowa, itp.) wystawionych /publikowanych przez producenta danego materiału. 7. W przypadku rozbieżności w ilościach materiałów (o określonym standardzie) pomiędzy dokumentacją techniczną a przedmiarami, nadrzędnym dokumentem jest dokumentacja techniczna, o której mowa w ust. I pkt 1. W przypadku niezgodności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji technicznej, Zamawiający wnosi o wskazywanie tych rozbieżności na etapie postępowania przetargowego, aby mógł dokonać właściwej ich interpretacji w formie odpowiedzi na pytanie. Po zawarciu umowy, w czasie jej realizacji, w przypadku pojawienia się rozbieżności, Zamawiający będzie interpretował je na bieżąco, bez możliwości podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego. Uwaga: Załączone Przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 12 do SIWZ, należy traktować tylko jako materiał pomocniczy. Przedmiary robót nie stanowią podstawy do wyceny oferty. 8. Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą i przekaże ją Zamawiającemu w następującej formie i liczbie: 1) w formie papierowej, wpiętą do segregatorów formatu A4 z załączonym kompletnym spisem treści (nazwa dokumentu, przez kogo wydany, data wydania) oraz z czytelnie opisanymi grzbietami (nazwa inwestycji, branża, nr tomu - np. 1 tom z 3 tomów, rok) - 2 egzemplarze, 2) w formie elektronicznej, uporządkowanej według spisu treści (odpowiadającej formie papierowej) w formacie PDF - 3 kopie na płytach CD. 9. Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę oraz podwykonawców na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia osoby wykonujące bezpośrednio roboty budowlane przy realizacji przedmiotu zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub odpowiednio przez podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonywane przez nie czynności polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.). Ustalenie warunków zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający wymaga, aby każda osoba zatrudniona na powyższych warunkach brała czynny udział przy realizacji przedmiotu zamówienia. 2) Każdorazowo, na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu: a) aktualne oświadczenie, że osoby, o których mowa w ppkt 1, są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy lub osobę/y przez Wykonawcę umocowaną/e. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń. Na zasadach określonych w niniejszym podpunkcie, Wykonawca przedstawia Zamawiającemu oświadczenia dotyczące podwykonawców. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy, b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za okres rozliczeniowy. 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia lub zaświadczenia, o których mowa w pkt 9 ppkt 2 lit. a) i b), w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie uprawniało Zamawiającego do naliczenia kary umownej określonej we Wzorze umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3027469.88
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Budowlana Wojciech Chełchowski Barbara Chełchowska Spółka Cywilna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
375000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Gruntowny remont budynku świetlicy wiejskiej w Tobyłce wraz z jego wyposażeniem, Gmina Bargłów Kościelny
- Budowa budynku magazynowego, budynku garażowego, wiaty garażowej oraz ramy żelbetowej jako elementu małej architektury, na terenie części działki o nr ewid. 82153/5
- Budowa drogi gminnej do terenów inwestycyjnych w Brzozowie.
- Modernizacja połaci dachu hali sportowej w SP 2 w Nowym Tomyślu
- Modernizacja cmentarza komunalnego w Paczkowie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1282K Piotrowice - Sokołowice w m. Siedliska i w m. Przemyków oraz drogi powiatowej nr 1273K w m. Pławowice
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.