eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › Budowa budynku biurowego Nadleśnictwa Białogard wraz z infrastrukturą towarzyszącą

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-29

Ogłoszenie nr 510073402-N-2020 z dnia 29-04-2020 r.

Nadleśnictwo Białogard: Budowa budynku biurowego Nadleśnictwa Białogard wraz z infrastrukturą towarzyszącą

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 510522-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Białogard, Krajowy numer identyfikacyjny 33004402200000, ul. ul. Koszalińska 3, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 121 112, e-mail bialogard@szczecinek.lasy.gov.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://www.bialogard.szczecinek.lasy.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Zarządzający Własnością Skarbu Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa budynku biurowego Nadleśnictwa Białogard wraz z infrastrukturą towarzyszącą

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.1.3.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego i kompleksowego zakresu robót budowlanych i instalacyjnych dotyczących budowy zadania inwestycyjnego pod nazwą "Budowa budynku biurowego Nadleśnictwa Białogard wraz z infrastrukturą towarzyszącą" Zakres zadania inwestycyjnego obejmuje w szczególności: a) Budowę budynku użyteczności publicznej, dwukondygnacyjnego w kształcie litery T z częściowym podpiwniczeniem o szerokości elewacji frontowej 34,90 m, długości 36,69 m, powierzchni zabudowy 679,50 m2 i wysokości w najwyższym punkcie 10,68 m wyposażonego w instalacje: sanitarne (wod. - kan., c.o., wentylacja, klimatyzacja), elektryczną, niskoprądowe (sieć komputerowa LAN, system sygnalizacji włamania i napadu, system TV przemysłowej, system kontroli dostępu, system multimedialny). b) Budowę infrastruktury: - zjazd indywidualny z drogi wojewódzkiej nr 166, - drogi wewnętrzne łączące się z istniejącym układem komunikacyjnym, - układ chodników, - parking wewnętrzny i zewnętrzy dla samochodów osobowych, - wieża antenowa, - obiekt na śmietnik, - urządzenie zieleni (trawniki), - ogrodzenie plus trzy bramy wjazdowe, dwie furtki i szlaban, - elementy małej architektury (maszt flagowy, stojak na rowery, kosze na śmieci, ławki), c) Wykonawca działając w imieniu Zamawiającego (bądź wskazana przez Wykonawcę osoba fizyczna), na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, zobowiązany będzie do uzyskania zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu. 3.3 Wszelkie użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować, jako informację uściślającą. Jeżeli w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych systemów lub producentów, to należy taktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, co do jakości i docelowego przeznaczenia oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć minimalne parametry urządzeń, materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia. Jeżeli Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym jest obowiązany wskazać, że oferowane dostawy i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w w/w dokumentacji. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalności niż określone w dokumentacji. Zgodnie z art. 30 ust. 5 PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.4 Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie budowy oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 3.5 Szczegółowy zakres zamówienia określą: projekty budowlano - wykonawcze, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ oraz pomocniczo jako materiał uzupełniający formularze kosztorysów ofertowych wraz z przedmiarami robót stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. 3.6 Zamieszczone do SIWZ formularze kosztorysu ofertowego (kosztorysy nakładcze) oraz przedmiary robót są tylko materiałem informacyjnym i nie stanowią zestawienia planowanych prac i przewidywanych wszystkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a występujące w projekcie budowlano-wykonawczym lub z niego wynikające nie są robotami dodatkowymi. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót i projektem budowlano - wykonawczym decydujący dla ustalenia zakresu robót jest projekt budowlano-wykonawczy. Wykonawca nie może żądać zapłaty dodatkowego wynagrodzenia, jeżeli na etapie realizacji inwestycji okaże się, iż nie uwzględnił on elementów opisanych w projekcie budowlano-wykonawczym. Roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową konieczne do uwzględnienia przez Wykonawcę to: - organizacja i zabezpieczenie placu budowy, - uporządkowanie terenu objętego placem budowy, - zabezpieczenie mediów (woda, prąd, gaz), - wykonanie dokumentacji powykonawczej, - uzyskanie zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym drogi wojewódzkiej Nr 166 (działka nr 15 obr. 0004) w trybie i na warunkach określonych rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2004 r. w sprawie określenia warunków udzielenia zezwoleń na zajęcie pasa drogowego (Dz. U. z 2016 poz. 1264), - w zakresie realizacji robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111291-4, 45200000-9, 45100000-8, 45111200-0, 45210000-2, 45262210-6, 45262300-4, 45262310-7, 45262410-8, 45421000-4, 45420000-7, 45410000-4, 45442100-8, 45430000-0, 45300000-0, 45310000-3, 45320000-6, 45332000-3, 45232130-2, 45232150-8, 45232400-6, 45231220-3, 45331000-6, 45331100-7, 32400000-7, 45315100-9, 45312200-9, 45311100-1, 32322000-6, 32324400-4, 32324000-0, 42961100-1, 45261000-4, 45342000-6, 45112710-5, 45400000-1, 45233120-6, 45233140-2, 45232423-3, 45223210-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Budowa budynku biurowego Nadleśnictwa Białogard wraz z infrastrukturą towarzyszącą

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6679491.09
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe "MATEXIM" Heidner i wspólnicy spółka jawna
Email wykonawcy: matexim@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: ul. Królowej Jadwigi 4, 78-200 Białogard
Kod pocztowy: 78-200
Miejscowość: Białogard
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8520181.27
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8520181.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8713044.46
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 40%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.