eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Działania termomodernizacyjne w ramach przebudowy i rozbudowy istniejącego budynku biurowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego przy ul. Ostrówek 5-7 w Opolu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-29

Ogłoszenie nr 510073380-N-2020 z dnia 29-04-2020 r.

Województwo Opolskie: Działania termomodernizacyjne w ramach przebudowy i rozbudowy istniejącego budynku biurowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego przy ul. Ostrówek 5-7 w Opolu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 512990-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540030320-N-2020, 540034885-N-2020,540036963-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Województwo Opolskie, Krajowy numer identyfikacyjny 53141242100000, ul. ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 775 416 400, e-mail zamowieniapubliczne@opolskie.pl, faks 077 54 16 411.
Adres strony internetowej (url): http://www.umwo.opole.pl; bip.opolskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Działania termomodernizacyjne w ramach przebudowy i rozbudowy istniejącego budynku biurowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego przy ul. Ostrówek 5-7 w Opolu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DOA-IV.272.8.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na termomodernizacji obiektu oraz przebudowie i rozbudowie istniejącego budynku biurowego UMWO przy ul. Ostrówek 5-7 w Opolu. Planowane prace pozwolą: - dostosować obiekt do potrzeb administracyjno-biurowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, - podnieść standard obiektu m.in. poprzez zapewnienie wentylacji i klimatyzacji pomieszczeń, - uzyskać obiekt o reprezentacyjnym charakterze, - wykonać działania termomodernizacyjne z uwzględnieniem rozwiązań ekologicznych, min. ogrzewanie z wykorzystaniem powietrznej pompy ciepła, zastosowanie stolarki okiennej o parametrach przenikalności ciepła zgodnej z wymogami prawa dla obiektów użyteczności publicznej. W ramach działań termomodernizacyjnych planuje się osiągnąć efekty: - udział odnawialnych źródeł energii, - wzrost efektywności nowego źródła ciepła i spadek emisji CO2, - roczne zmniejszenie zapotrzebowania na energię. Powyższe efekty zamierza się uzyskać poprzez realizację działań: - modernizację systemu grzewczego z wykorzystaniem nowych źródeł ciepła tj. układem gazowej absorpcyjnej pompy ciepła (źródło podstawowe) oraz gazowego kotła kondensacyjnego (źródło szczytowe), - wprowadzenie systemu zdalnego i automatycznego sterowania pracą instalacji grzewczej oraz monitorowania zużycia energii, - modernizację systemu przygotowania ciepłej wody użytkowej w budynku poprzez rezygnację z elektrycznych przepływowych podgrzewaczy wody służących do przygotowania c.w.u. na rzecz pompy ciepła, - modernizację systemu wentylacji budynku poprzez doposażenie budynku w układ wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła, - modernizację systemu wbudowanej instalacji oświetlenia poprzez zastosowanie bardziej energooszczędnych źródeł światła i opraw oświetleniowych (spadek emisji CO2 i zużycia energii elektrycznej dla tego działania o 77,11%), - ocieplenie ścian zewnętrznych (elewacje od 1 piętra od strony SW i NW), - wymianę stolarki okiennej (szyby jednokomorowe na dwukomorowe) oraz stolarki drzwiowej zewnętrznej. Przedmiotowa inwestycja obejmuje rozbudowę istniejącego budynku również o fragment hallu wejściowego na istniejącym terenie utwardzonym, aby zaznaczyć bardziej reprezentacyjną strefę wejścia do budynku. Planowana inwestycja znajduje się na działce nr 17/3, 11/34, 11/22, 11/21, inwestycja jest rozpatrywana wspólnie z działką nr 11/33 - cały teren znajduje się na jednym oznaczeniu planu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45262700-8


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45310000-3, 45332000-3, 45331221-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6119482.86
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DEFERO Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 102 lok. 112
Kod pocztowy: 98-200
Miejscowość: Sieradz
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6979844.46
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6979844.46
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8181518.66
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.