eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywne dostawy odczynników firm Agilent Technologies, Bio-Techne oraz SERVA Electrophoresis, dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-12

Ogłoszenie nr 510073205-N-2019 z dnia 12-04-2019 r.

Warszawski Uniwersytet Medyczny: Sukcesywne dostawy odczynników firm Agilent Technologies, Bio-Techne oraz SERVA Electrophoresis, dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Z uwagi na charakter niniejszego zamówienia (sukcesywne dostawy odczynników dla Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w okresie 12 miesięcy), zamówienie może być częściowo realizowane w ramach projektów współfinansowanych ze środków Funduszy Europejskich

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 514113-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540032418-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Warszawski Uniwersytet Medyczny, Krajowy numer identyfikacyjny 00028891700000, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225720366, 225720373, e-mail aez@wum.edu.pl, azp@wum.edu.pl, faks 225720363.
Adres strony internetowej (url): www.wum.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywne dostawy odczynników firm Agilent Technologies, Bio-Techne oraz SERVA Electrophoresis, dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AEZ/S-015/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników firm Agilent Technologies, Bio-Techne oraz SERVA Electrophoresis, dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety: Pakiet 1: Sukcesywne dostawy odczynników wytwarzanych przez firmę Agilent Technologies dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; Pakiet 2: Sukcesywne dostawy odczynników wytwarzanych przez firmę Bio-Techne dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; Pakiet 3: Sukcesywne dostawy odczynników wytwarzanych przez firmę SERVA Electrophoresis dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; Pakiet 4: Sukcesywne dostawy odczynników wytwarzanych przez firmę SERVA Electrophoresis dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby odczynników, w zakresie poszczególnych części zamówienia, zwanych dalej "Pakietami od 1 do 4" został określony w Formularzach cenowych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1-2.4 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia, określony w Załączniku nr 2.1-2.4, został sporządzony na podstawie analizy dostaw wykonanych w okresie ostatnich 12 miesięcy, w ramach prowadzonych kilkudziesięciu programów badawczych, których kontynuacja wymaga bezwzględnego stosowania odczynników tych samych producentów. Z analizy dostaw realizowanych w latach ubiegłych wynika, że przewidywalność (powtarzalność ilościowo-asortymentowa) kształtuje się na poziomie ok. 50%. Często bowiem dochodzi do konieczności zmiany odczynników w trakcie prowadzonych badań i zachodzi potrzeba zastąpienia ich produktami nowymi lub innymi należącymi do tej samej kategorii. 4. Dotyczy Pakietu 1 oraz 3 i 4: Przedmiot zamówienia, określony w Załącznikach nr 2.1, 2.3 i 2.4 został sporządzony na podstawie planów i założeń do projektów badawczych. Z uwagi na fakt, że Zamawiający nie jest w stanie ściśle przewidzieć asortymentu na etapie prowadzonego postępowania, zastrzega sobie prawo dokonania zmiany ilości przedmiotu zamówienia wyszczególnionego co do rodzaju w Załącznikach nr 2.1, 2.3 i 2.4 do SIWZ, w granicach wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy, a także możliwość niewykorzystania przedmiotu umowy w zakresie ilościowym i wartościowym. Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać jakiekolwiek roszczenie z tytułu niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie ilościowym lub wartościowym. 5. Dotyczy Pakietu 2: Mając na uwadze treść ust. 3, zgodnie z informacją zawartą w Rozdziale XXX SIWZ Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany przedmiotu umowy określonego w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2.2 do umowy poprzez zastrzeżenie sobie prawa do zakupu odczynników nieujętych w Załączniku nr 2.2 do umowy, a ujętych w ogólnodostępnym katalogu zamieszczonym na stronie internetowej producenta https://www.bio-techne.com, do których dystrybucji Wykonawca jest uprawniony oraz z zastrzeżeniem, że łączna wartość umowy nie ulegnie zmianie, w przypadku: 1) wycofania z dystrybucji odczynnika wymienionego w Załączniku nr 2.2 do umowy/SIWZ i zastąpienia go produktem zastępczym (równoważnym) za cenę nie wyższą od ceny odczynnika ustalonej w niniejszej umowie, 2) wprowadzenia przez producenta nowego odczynnika, o właściwościach fizykochemicznych, korzystnych dla Zamawiającego z punktu widzenia wyników (jakości) prowadzonych badań naukowych, za cenę nie wyższą niż określona w ogólnodostępnym katalogu producenta, pomniejszoną o rabat zadeklarowany przez Wykonawcę w Załączniku nr 1.2 do umowy/SIWZ, 3) konieczności zmiany odczynnika, ujętego w Załączniku nr 2 na inny odczynnik ujęty w ogólnodostępnym katalogu zamieszczonym na stronie internetowej producenta https://www.bio-techne.com za cenę nie wyższą niż określona w ogólnodostępnym katalogu producenta, pomniejszoną o rabat zadeklarowany przez Wykonawcę w Załączniku nr 1 do umowy/SIWZ. 6. Podstawą ustalenia ceny odczynników, o których mowa w ust. 5 pkt 2 i 3, będą ceny odczynników wyszczególnione w ogólnodostępnym katalogu produktów Bio-Techne, na stronie internetowej producenta https://www.bio-techne.com, do których będzie miał zastosowanie rabat (upust) zaoferowany przez Wykonawcę w postępowaniu. 7. Wykonawca, który powołuje się na produkty równoważne wyszczególnione w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2.1-2.4), zobowiązany jest: 1) wykazać, poprzez złożenie karty katalogowej, że ofertowy przez niego produkt (każdy z osobna) jest zgodny z produktem, dla którego karty katalogowe dostępne są na stronie: Pakiet 1: https://www.agilent.com Pakiet 2: https://www.bio-techne.com Pakiet 3 i 4 : https://www.serva.de/enDE i spełnia wymagania pozwalające na kontynuację badań naukowych bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności (procedur), w tym np. kalibracji urządzeń, 2) wykazać, że nie spowodują zwiększenia kosztów z tytułu konieczności nabycia dodatkowych odczynników i innych materiałów zużywalnych. 3) przyjąć na siebie odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu powstałe w wyniku używania zaoferowanych i dostarczonych odczynników równoważnych, na podstawie opinii wydanej przez autoryzowany serwis producenta sprzętu. 8. Do obowiązków Wykonawcy należeć będą sukcesywne (partiami w zależności od potrzeb) dostawy odczynników do: Działu Logistyki WUM, ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa lub innych jednostek organizacyjnych WUM oraz innych miejsc określonych w poszczególnych zamówieniach przy czym liczba przesyłek kierowanych na inny adres niż jednostki WUM nie przekroczy 3% liczby wszystkich dostaw. 9. Zamawiający ze względu na system wewnętrznej dystrybucji przedmiotu zamówienia wymaga spełnienia przez Wykonawcę następujących warunków: 1) dostarczenia kart charakterystyk substancji niebezpiecznych w rozumieniu obowiązującego prawa wraz z każdorazową dostawą odczynników, 2) dostarczenia deklaracji zgodności WE lub Certyfikatów CE - zgodnie z dyrektywami 93/42/EWG oraz 98/79/EWG, atestów lub świadectw jakości wystawionych przez producenta, jeśli wymagają tego odpowiednie przepisy prawa polskiego lub zażąda tego użytkownik do dostawy, której dotyczą. 3) oznakowania opakowań zewnętrznych produktu informacją o temperaturze transportu i magazynowania pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy oraz ponieść odpowiedzialność za poniesione koszty z tym związane, zgodnie z § 3 ust. 9 wzorów umów, które stanowią odpowiednio Załącznik nr 6.1 (dla Pakietu 1, 3 i 4) oraz 6.2 (dla Pakietu 2) do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33.69.60.00 - Odczynniki i środki kontrastowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pakiet 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 245542.70
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Perlan Technologies Polska Sp.z o.o.
Email wykonawcy: klient@perlan.com.pl
Adres pocztowy: ul. Puławska 303
Kod pocztowy: 02-785
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 210992.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 210992.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 210992.58
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pakiet 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 260146.36
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bio-Techne Sp. z o.o.
Email wykonawcy: info.pl@bio-techne.com
Adres pocztowy: Aleje Jerozolimskie 56C
Kod pocztowy: 00-803
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 318433.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 318433.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 318433.82
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Pakiet 3

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych: oferta z najniższą ceną (10 496,87 zł), przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (6 270,88 zł).

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Pakiet 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 147237.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biokom Baka, Olszewski Spółka Jawna
Email wykonawcy: przetargi@biokom.com.pl
Adres pocztowy: ul. Wspólna 3
Kod pocztowy: 05-090
Miejscowość: Janki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 165429.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 165429.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 196186.73
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.