eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów Kujawski › "Roboty budowlane polegające na rozbiórce istniejących budynków (garaży) oraz na budowie budynku technicznego z niezbędną infrastrukturą (w którym umieszczone zostaną nowa stacja transformatorowa, agregat prądotwórczy, stacja uzdatniania wody, kotłownia olejowa wraz z magazynem oleju."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-12

Ogłoszenie nr 510073123-N-2019 z dnia 12-04-2019 r.

Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.: "Roboty budowlane polegające na rozbiórce istniejących budynków (garaży) oraz na budowie budynku technicznego z niezbędną infrastrukturą (w którym umieszczone zostaną nowa stacja transformatorowa, agregat prądotwórczy, stacja uzdatniania wody, kotłownia olejowa wraz z magazynem oleju."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511810-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 91134433200000, ul. Słowackiego 18, 87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. +48(54)2828001, e-mail zamowieniapubliczne@vp.pl, faks +48(54)2828002.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Roboty budowlane polegające na rozbiórce istniejących budynków (garaży) oraz na budowie budynku technicznego z niezbędną infrastrukturą (w którym umieszczone zostaną nowa stacja transformatorowa, agregat prądotwórczy, stacja uzdatniania wody, kotłownia olejowa wraz z magazynem oleju."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

6/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są: "Roboty budowlane polegające na rozbiórce istniejących budynków (garaży) oraz na budowie budynku technicznego z niezbędną infrastrukturą (w którym umieszczone zostaną nowa stacja transformatorowa, agregat prądotwórczy, stacja uzdatniania wody, kotłownia olejowa wraz z magazynem oleju" zgodnie z dokumentacją projektową polegające na wykonaniu robót budowlanych zgodnie z projektem budowlano wykonawczym wraz z dostawą i montażem urządzeń. 1.1 Dostarczony sprzęt ma być fabrycznie nowy nie będący przedmiotem ekspozycji ani prezentacji. Zakres robót budowlanych oraz dostaw zgodnie z załączonym do SIWZ wielobranżowym projektem budowlano wykonawczym. UWAGA: Na Wykonawcy spoczywa obowiązek przygotowania dokumentacji i zgłoszenia do objęcia dozorem urządzeń do Urzędu Dozoru Technicznego. Koszt uzyskania decyzji po stronie Wykonawcy. 1.2 Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt 6 Prawa zamówień publicznych . 1.3 Realizacja przedmiotu zamówienia: przewidywany termin do sześciu miesięcy od dnia podpisania umowy. Liczony od początku następnego miesiąca, w którym została podpisana umowa. 1.4 Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotu zamówienia: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.5 Zamawiający informuje, iż nie przewiduje: o Zawarcia umowy ramowej, o Składania ofert wariantowych, o Rozliczania się w walutach obcych, o Zastosowania aukcji elektronicznej przy wyborze oferty najkorzystniejszej, o Zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, o Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, o Wymagań związanych z realizacją zamówienia o których mowa w art.29 ust.4 Pzp. 1.6 Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 24aa ustawy, dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w SIWZ, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu 2. Podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne. Zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane w zakresie: montażu instalacji elektrycznych, podłączenia rozdzielni i stacji transformatorowej, montażu urządzeń prądotwórczych. 3. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga, aby co najmniej dwie osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy tj. prac ziemnych kablowych, montażu instalacji elektrycznych, podłączenie rozdzielni i stacji transformatorowej, montażu urządzeń prądotwórczych oraz montażu i uruchomieniu instalacji strukturalnych w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, zostały zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni ww. osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy: "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4079065.38
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WM KONTRAPUNKT Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Graniczna 4
Kod pocztowy: 62-040
Miejscowość: Puszczykowo
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5325900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3597750.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5325900.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.