eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wągrowiec › Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wągrowcu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-28

Ogłoszenie nr 510072918-N-2020 z dnia 28-04-2020 r.

Powiat Wągrowiecki: Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wągrowcu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 523507-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540051220-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Wągrowiecki, Krajowy numer identyfikacyjny 57079949600000, ul. ul. Kościuszki 15, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 680 500, e-mail or@wagrowiec.pl, faks 672 627 888.
Adres strony internetowej (url): www.wagrowiec.pl; www.bip.wagrowiec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wągrowcu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR.272.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest produkcja i sukcesywna dostawa niżej wymienionych tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Wągrowcu: 1) tablice rejestracyjne zwyczajne: a) samochodowe 2 szt. jednorzędowe - 15000 kpl. b) samochodowe 1 szt. jednorzędowa + 1 szt. dwurzędowa - 200 kpl. c) samochodowe 1 szt. jednorzędowa (przyczepy) - 1500 szt. d) samochodowe 1 szt. dwurzędowa (przyczepy) - 400 szt. e) motocyklowe dla motocykli - 1300 szt. f) motocyklowe dla ciągników rolniczych - 1000 szt. g) motorowerowe - 800 szt. h) zmniejszone - wszystkie rodzaje - 60 szt. i) zielone samochodowe 2 szt. jednorzędowe - 20 kpl. j) zielone motocyklowe - 30 szt. k) zielone motorowerowe - 30 szt. 2) tablice indywidualne: a) samochodowe 2 szt. jednorzędowe - 30 kpl. b) samochodowe 1 szt. jednorzędowa + 1 szt. dwurzędowa - 20 kpl. c) motocyklowe dla motocykli - 20 szt. d) zielone samochodowe - 10 szt. e) zielone motocyklowe - 10 szt. 3) tablice zabytkowe: a) samochodowe 2 szt. jednorzędowe - 30 kpl. b) samochodowe 1 szt. jednorzędowa + 1 szt. dwurzędowa - 20 kpl. c) motocyklowe - 20 szt. 4) tablice tymczasowe: a) samochodowe 2 szt. jednorzędowe - 200 kpl. b) samochodowe 1 szt. jednorzędowa - 40 szt. c) motocyklowe - 40 szt. d) motorowerowe - 20 szt. 5) tablice dodatkowe: a) samochodowe - 100 szt. b) zabytkowe - 10 szt. c) indywidualne samochodowe - 10 szt. d) zmniejszone - 10 szt. e) zielone - 10 szt. f) zmniejszone zielone - 10 szt. g) indywidualne zielone - 10 szt. 6) wtórniki tablic różnego rodzaju - 300 szt. 2. Podane w pkt 2 ilości tablic rejestracyjnych stanowią szacunkowe ilości poszczególnych rodzajów tablic jakie Zamawiający będzie zamawiał w ramach zawartej z Wykonawcą umowy. Podane ilości stanowią wyłącznie informację dla Wykonawcy w celu przygotowania oferty i nie mogą w przyszłości stanowić podstawy do wnoszenia przez niego jakichkolwiek roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nabywania poszczególnych rodzajów tablic w ilościach odpowiadających rzeczywistym jego potrzebom. Faktyczne ilości zamawianych tablic mogą różnić się od podanych ilości. Ilość tablic, która zostanie dostarczona Zamawiającemu jest uzależniona od wielkości zapotrzebowania na nowe rejestracje lub wymianę tablic. 3. Wykonawca będzie dostarczał, na podstawie składanych przez Zamawiającego faksem lub e-mailem zamówień, tablice rejestracyjne w terminie 5 dni roboczych od momentu otrzymania zamówienia, a wtórniki tablic oraz tzw. "tablice dodatkowe na bagażnik" w terminie 2 dni roboczych od momentu otrzymania zamówienia. Zamawiający każdorazowo określi w zamówieniu ilość, rodzaj tablic rejestracyjnych i wtórników tablic. 4. Wykonawca będzie dostarczał tablice rejestracyjne na własny koszt i własne ryzyko do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Wągrowcu, ul. Kościuszki 53D. 5. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru, z siedziby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Wągrowcu, i do zniszczenia na własny koszt, nie rzadziej niż raz na kwartał, wycofanych z eksploatacji oraz uszkodzonych tablic rejestracyjnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 196126.34
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: UTAL Sp. z o. o.
Email wykonawcy: tablice@utal.pl
Adres pocztowy: Gruszczyn, ul. Katarzyńska 9
Kod pocztowy: 62-006
Miejscowość: Kobylnica
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 404040.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 404040.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 464275.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.