eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nadarzyn › Budowa sieci dróg rowerowych w Gminie Nadarzyn w ramach ZIT - kolejny etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-12

Ogłoszenie nr 510072447-N-2019 z dnia 12-04-2019 r.

Gmina Nadarzyn: Budowa sieci dróg rowerowych w Gminie Nadarzyn w ramach ZIT - kolejny etap

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej IV - Przejście na gospodarkę niskoemisyjną, Działanie 4.3 - Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza, Poddziałanie 4.3.2 - Mobilność miejska w ramach ZIT, Typ projektów: Rozwój zrównoważonej multimodalnej mobilności miejskiej - ZIT: Ścieżki i infrastruktura rowerowa z dofinansowaniem środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513579-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Nadarzyn, Krajowy numer identyfikacyjny 13269195000000, ul. Mszczonowska 24, 05-830 Nadarzyn, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 298 185, e-mail przetargi@nadarzyn.pl, faks 227 298 175.
Adres strony internetowej (url): www.nadarzyn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa sieci dróg rowerowych w Gminie Nadarzyn w ramach ZIT - kolejny etap

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPiFZ.271.8.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci dróg rowerowych w Gminie Nadarzyn w ramach ZIT - kolejny etap, realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej IV - Przejście na gospodarkę niskoemisyjną, Działanie 4.3 - Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza, Poddziałanie 4.3.2 - Mobilność miejska w ramach ZIT, Typ projektów: Rozwój zrównoważonej multimodalnej mobilności miejskiej - ZIT: Ścieżki i infrastruktura rowerowa z dofinansowaniem środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, z podziałem na: Część nr 1: Przebudowa dróg powiatowych i gminnych w zakresie budowy ścieżek rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Stara Wieś (Stara Wieś: ul. Pieczarkowa, Brwinowska, Tarniny, Głogowa, Jemiołowa, Grodziska do granicy robót S8); Część nr 2 - Przebudowa dróg powiatowych i gminnych w zakresie budowy ścieżek rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Stara Wieś - Urzut (Stara Wieś: ul. Grodziska (od granicy gminy) do ul. Poziomkowej, ul. Poziomkowa; Stara Wieś: od ul. Grodziskiej do cieku Mrówka - Urzut, od cieku Mrówka do ul. Promyka). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: Dla Części nr 1: Przebudowa dróg powiatowych i gminnych w zakresie budowy ścieżek rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Stara Wieś (Stara Wieś: ul. Pieczarkowa, Brwinowska, Tarniny, Głogowa, Jemiołowa, Grodziska do granicy robót S8); - w ul. Brwinowskiej i ul. Tarniny od km 0+685,55 do km 1+919,69 - ul. Jemiołowej od km 2+599,94 do km 3+688,17 1) aktualizacja, uzgodnienie, zatwierdzenie i wprowadzenie stałej organizacji ruchu; 2) urządzenie, dostawa oraz wyposażenie 2 placów postojowych dla rowerów wg załączonego wzoru oraz oznakowaniem systemowego ścieżek. - w ul. Pieczarkowej i ul. Brwinowskiej od km 0+157,94 do 0+685,55 - ul. Głogowej od km 1+919,69 do km 2+599,94 - ul. Grodziskiej od km 3+688,17 do km 4+460,45 1) wykonanie projektów wykonawczych z dostosowaniem do aktualnego wariantu wymagań technicznych dla ścieżek ZIT i uzgodnienie z Gminą Nadarzyn. Dla poszerzenia istniejących chodników przewidzieć całkowitą wymianę podbudowy, nawierzchni i krawężników; 2) urządzenie, dostawa oraz wyposażenie 1 placu postojowego dla rowerów wg załączonego wzoru oraz oznakowaniem systemowego ścieżek; 3) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy); 4) wycinka drzew, zgodnie z inwentaryzacją drzew o wycinki oraz decyzjami na wycinki drzew (adekwatnie dla wybranej części); 5) uzgodnienie z ZE i przebudowa kolizji energetycznych wynikających z opracowanych projektów wykonawczych; 6) wykonanie przebudowy słupowej linii teletechnicznej napowietrznej (jeżeli zajdzie taka potrzeba); 7) opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas budowy i oznakowanie terenu robót; 8) wykonanie robót budowlanych zgodnie z załączonymi projektami i wytycznymi zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia wraz z operatem wodnoprawnym, pozwoleniem wodnoprawnym, (adekwatnie do wybranej/nych części zał. nr 7 do SIWZ), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (adekwatnie do wybranej/nych części zał. nr 8 do SIWZ) oraz wzorem umowy (adekwatnie do wybranej/nych części zał. nr 5 do SIWZ). 9) aktualizacja uzgodnienie zatwierdzenie i wprowadzenie stałej organizacji ruchu (zał. nr 7 do SIWZ); 10) dostawa oraz wyposażenie placów oznakowania systemowego ścieżek, zgodnie z załącznikami (zał. nr 7 do SIWZ); 11) wykonanie obsługi geodezyjnej w trakcie budowy i inwentaryzacji powykonawczej - 2 kpl.; 12) zapewnienie nadzorów specjalistycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami; 13) zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe składowanie ziemi i ponoszenie opłat z tym związanych; 14) zagospodarowanie i zasilenie placu budowy; 15) ubezpieczenie placu budowy; 16) przestrzeganie zasad projektu konkursu w zakresie zgodnym z warunkami przyznania dofinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej IV - Przejście na gospodarkę niskoemisyjną, Działanie 4.3 - Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza, Poddziałanie 4.3.2 - Mobilność miejska w ramach ZIT, Typ projektów: Rozwój zrównoważonej multimodalnej mobilności miejskiej - ZIT: Ścieżki i infrastruktura rowerowa z dofinansowaniem środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - (zał. Nr 9 do SIWZ); 17) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót; 18) złożenie wniosku o wydanie pozwolenia na użytkowanie w imieniu Zamawiającego. Dla Części nr 2: Przebudowa dróg powiatowych i gminnych w zakresie budowy ścieżek rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Stara Wieś - Urzut (Stara Wieś: ul. Grodziska (od granicy gminy) do ul. Poziomkowej, ul. Poziomkowa; Stara Wieś: od ul. Grodziskiej do cieku Mrówka - Urzut, od cieku Mrówka do ul. Promyka); - w zakresie ul. Łącznej w Urzucie od km 0+0 do km 0+418,45; 1) aktualizacja, uzgodnienie, zatwierdzenie i wprowadzenie stałej organizacji ruchu; 2) urządzenie, dostawa oraz wyposażenie 1 placu postojowego dla rowerów wg załączonego wzoru oraz oznakowania systemowego ścieżek. - w zakresie ul. Łącznej w Urzucie od km 0+418,45 do 0+895,32 działki drogowej nr 36 w Urzucie od km 0+895,32 do km 1+242,90 oraz działek drogowych nr w Starej Wsi od km 1+242,90 do km 2+137,07 - w zakresie ul. Grodziskiej w Starej Wsi od km 0+00 do km1+870 - w zakresie ul. Poziomkowej w Starej Wsi od km 0-00 do km 0+634 1) wykonanie projektów wykonawczych z dostosowaniem do aktualnego wariantu wymagań technicznych dla ścieżek ZIT i uzgodnienie z Gminą Nadarzyn. Dla poszerzenia istniejących chodników przewidzieć całkowitą wymianę podbudowy, nawierzchni i krawężników; 2) urządzenie, dostawa oraz wyposażenie 1 placu postojowego dla rowerów wg załączonego wzoru oraz oznakowania systemowego ścieżek; 3) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy); 4) wycinka drzew, zgodnie z inwentaryzacją drzew o wycinki oraz decyzjami na wycinki drzew (adekwatnie dla wybranej części); 5) uzyskanie warunków technicznych na przestawienie słupów energetycznych, będących w kolizji z projektowaną ścieżką rowerową, opracowanie projektu budowlano - wykonawczego, w tym zakresie, uzgodnienie z Zakładem Energetycznym oraz przebudowa kolizji energetycznych wynikających z opracowanych projektów wykonawczych; 6) wykonanie przebudowy słupowej linii teletechnicznej napowietrznej (jeżeli zajdzie taka potrzeba); 7) opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas budowy i oznakowanie terenu robót; 8) wykonanie robót budowlanych zgodnie z załączonymi projektami i wytycznymi zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia wraz z operatem wodnoprawnym, pozwoleniem wodnoprawnym, (adekwatnie do wybranej/nych części - zał. nr 7 do SIWZ) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (zał. nr 8 do SIWZ) oraz wzorem umowy (zał. nr 5 do SIWZ); 9) aktualizacja, uzgodnienie, zatwierdzenie i wprowadzenie stałej organizacji ruchu (adekwatnie do wybranej/nych części - zał. nr 7 do SIWZ); 10) dostawa oraz wyposażenie placów oznakowania systemowego ścieżek, zgodnie z załącznikami (zał. nr 7 do SIWZ); 11) wykonanie obsługi geodezyjnej w trakcie budowy i inwentaryzacji powykonawczej - 2 kpl.; 12) zapewnienie nadzorów specjalistycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami; 13) zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe składowanie ziemi i ponoszenie opłat z tym związanych; 14) zagospodarowanie i zasilenie placu budowy; 15) ubezpieczenie placu budowy; 16) przestrzeganie zasad projektu konkursu w zakresie zgodnym z warunkami przyznania dofinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej IV - Przejście na gospodarkę niskoemisyjną, Działanie 4.3 - Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza, Poddziałanie 4.3.2 - Mobilność miejska w ramach ZIT, Typ projektów: Rozwój zrównoważonej multimodalnej mobilności miejskiej - ZIT: Ścieżki i infrastruktura rowerowa z dofinansowaniem środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - (zał. Nr 9 do SIWZ); 17) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót; 18) złożenie wniosku o wydanie pozwolenia na użytkowanie w imieniu Zamawiającego. 3. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokolarnego bezusterkowego odbioru robót. Wykonawca w okresie gwarancji jakości i rękojmi zobowiązany jest do udzielania zgód na wejście w pas objęty gwarancją na rzecz gestorów sieci. Koszt nadzoru nie może przekraczać kwoty w wysokości 1500,00 zł, dla powierzchni do 20 m2. 4. Dopuszczenie złożenia oferty zawierającej materiały lub urządzenia równoważne Ilekroć w treści niniejszej SIWZ w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: "lub równoważne". Jeżeli Wykonawca zamierza zaproponować produkt równoważny, jest wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu na piśmie, że proponowany przez niego produkt lub materiał nie jest gorszej jakości lub nie ma gorszych właściwości niż wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonać pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego przez siebie. Porównania należy dokonać w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu. Wykonawca przedstawiając rozwiązania zamienne nie może naruszyć praw osób trzecich z tytułu patentów, znaków towarowych, praw autorskich i innych oraz oświadcza, że wymagana dla realizacji przedmiotu umowy produkcja i sprzedaż nie jest prowadzona z naruszeniem zasad uczciwej konkurencji. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w "Opisie przedmiotu zamówienia", stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ (oddzielnie na każdą część). 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia, w tym roboty budowlane obejmujące między innymi roboty rozbiórkowe, ziemne, montażowe, odtworzeniowe. 1) Wykonawca, przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy i nie później niż 5 dni od zawarcia umowy, obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dowody zatrudnienia na umowę o pracę minimum trzech osób na każdą część, wykonujących ww. prace, tj.: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy o pracę osoby wykonującej w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony), lub inne dokumenty; 2) Dokumenty stanowiące dowody zatrudnienia na umowę o pracę ww. osoby mogą być przedstawione w formie anonimizowanych kopii, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika (tj. w szczególności bez adresu, nr PESEL, itp.) zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. (Dz. U. z 2018 poz. 1000, 1669) o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde żądanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty, stanowiące dowody zatrudnienia na umowę o pracę ww. osoby, w tym: a) dokumenty, o których mowa w pkt 1, b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. (Dz. U. z 2018 poz. 1000, 1669) o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO); 4) W sytuacji gdy ww. osoba w okresie realizacji zamówienia rozwiąże umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby, inną osobę; 5) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnienie osoby wykonującej czynności określone w ust. 5, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia tej osoby oraz jako niewypełnienie wymagań umowy; 6) Z tytułu nie wywiązywania się z realizacji postanowień zawartych w pkt 1) - 5) Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 1000,00 zł za każdy stwierdzony przypadek; 7) W umowie z Podwykonawcą powinny znaleźć się odpowiednie zapisy dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę; 8) Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia osoby wykonującej czynności określone w ust. 5, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), natomiast dokumentację potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić zgodnie z postanowieniami pkt. 1-7 niniejszego ustępu na etapie realizacji zamówienia, na żądanie Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233162-2


Dodatkowe kody CPV: 45113000-2, 45111300-1, 45112210-0, 45111200-0, 45233320-8, 45233220-7, 45233290-8, 45112720-8, 45233253-7, 45112710-5, 45233292-2, 45232000-2, 45231300-8, 45111230-9, 71221000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część nr 1: Przebudowa dróg powiatowych i gminnych w zakresie budowy ścieżek rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Stara Wieś

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2039986.88
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE BUDOWA I NAPRAWA DRÓG EFEKT Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szomańskiego 8
Kod pocztowy: 02-495
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4169700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4169700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4200000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 1%

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część nr 2 - Przebudowa dróg powiatowych i gminnych w zakresie budowy ścieżek rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Stara Wieś - Urzut

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3722979.83
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlano - Montażowe "FLISBUD" Stanisław Flis
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bartycka 116
Kod pocztowy: 00-716
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5000000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5000000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6814200.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 98%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.