eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-28

Ogłoszenie nr 510072249-N-2020 z dnia 28-04-2020 r.

Stawy Milickie S.A.: DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 514502-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Stawy Milickie S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 21461756000000, ul. Ruda Sułowska 20, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 847 110, e-mail biuro@stawymilickie.pl, faks 713 847 110.
Adres strony internetowej (url): www.stawymilickie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: spółka akcyjna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PN-6/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej dla pracowników przedsiębiorstwa Stawy Milickie Spółka Akcyjna obejmująca: 1) Część I - odzież i obuwie robocze 2) Część II - obuwie robocze 3) Część III - buty robocze/wędkarskie przeznaczone dla wędkarzy i rybaków do użytku przy wszelkich pracach rybackich. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że wszelkim wymienionym w dokumentacji wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Wykonawca powinien zastosować materiały równoważne o parametrach nie gorszych niż wymienione. 4. Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków wykonania przedmiotu zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej Załącznik Nr 5 do SIWZ. 5. Przed realizacją dostaw Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego dotyczącą koloru (odcienia) przedmiotu zamówienia. Podany kolor opisany jest w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ. 6. Przed realizacją dostaw Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego dotyczącą koloru (odcienia) wzoru graficznego. Wzór graficzny stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił próbki wzoru graficznego przed haftem, nadrukiem na przedmiocie zamówienia. Zamawiający ma prawo zaakceptować minimalne różnice w wielkości haftu spowodowane jakością - możliwość niewielkiej zmiany wymiarów, aby logo było wyraźne. 7. Wykonawca zobowiązuje się do obmiaru każdego pracownika przed dokonaniem zamówienia towarów, celem maksymalnego wykluczenia wszelkich reklamacji dot. rozmiaru. 8. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - w zakresie określonym w pkt 1. W przypadku, w którym w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż realizowana umowa wymaga zapewnienia dodatkowej dostawy przedmiotu zamówienia przewidzianego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zamówienie z prawem opcji), powyżej minimalnego wolumenu zamawianego asortymentu wskazanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. W przypadku skorzystania z prawa opcji z asortymentu wskazanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. O zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem lub emailem. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostaną ilości pierwotne (minimalne), wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 18000000-9


Dodatkowe kody CPV: 18230000-0, 18235400-9, 18812400-8, 18800000-7, 18220000-7, 18443320-5, 18440000-5, 18441000-2, 18317000-4, 18312000-9, 18331000-8, 18333000-2, 18332000-5, 18235300-8, 18235200-7, 18234000-8, 18223200-0, 18140000-2, 18820000-3, 18831000-3, 18816000-2, 18200000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa odzieży i obuwia roboczego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Stawy Milickie Spółka Akcyjna z siedzibą w Rudzie Sułowskiej 20 działając jako Zamawiający, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.1843 ze zm.), unieważniła postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na "dostawę odzieży roboczej", Znak sprawy: PN-6/2020. UZASADNIENIE Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.1843 ze zm.) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ: cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Cena, jaką zaproponował Wykonawca przekracza ustaloną wcześniej przez Zamawiającego wartość zamówienia. Po przeprowadzonej analizie finansowej Zamawiający stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do wysokości umożliwiającej sfinansowanie zamówienia, a więc do oferty z najniższą ceną. W sytuacji, gdy dokonanie przeniesień nie jest możliwe lub celowe a kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia jest niższa od ceny najkorzystniejszej oferty zachodzi konieczność unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.1843 ze zm.)

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa obuwia roboczego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12158.86
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ARTUR KAZUBSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE ARTEX WORLD TRAVEL
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. BOHATERÓW WESTERPLATTE 1/9
Kod pocztowy: 63-900
Miejscowość: Rawicz
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14955.41
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14955.41
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18943.23
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa butów roboczych/wędkarskich przeznaczonych dla wędkarzy i rybaków do użytku przy wszelkich pracach rybackich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 35246.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ARTUR KAZUBSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE ARTEX WORLD TRAVEL
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. BOHATERÓW WESTERPLATTE 1/9
Kod pocztowy: 63-900
Miejscowość: Rawicz
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 43352.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 43352.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 50180.31
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.