eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Wybór Wykonawcy zadania"Przebudowa dźwigu osobowego wraz z przebudową szybu windowego w budynku Urzędu Miasta Legnica, Plac Słowiański 8" OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-12

Ogłoszenie nr 510072199-N-2019 z dnia 12-04-2019 r.

Prezydent Miasta Legnicy: Wybór Wykonawcy zadania: "Przebudowa dźwigu osobowego wraz z przebudową szybu windowego w budynku Urzędu Miasta Legnica, Plac Słowiański 8" OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 512644-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Prezydent Miasta Legnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 39064725100000, ul. pl. Słowiański 8, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 767 212 100, e-mail im@legnica.um.gov.pl, faks 767 212 115.
Adres strony internetowej (url): www.platformazakupowa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wybór Wykonawcy zadania: "Przebudowa dźwigu osobowego wraz z przebudową szybu windowego w budynku Urzędu Miasta Legnica, Plac Słowiański 8" OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IM.RZP.271.6.1.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: a) demontaż dźwigu osobowego typ ODA o numerze ewidencyjnym N3128001143 i numerze fabrycznym A15432, znajdującego się w budynku Urzędu przy Placu Słowiański 8, b) dostawa i montaż nowego dźwigu osobowego, po dokonaniu nadbudowy szybu windowego, c) wymiana kabiny dźwigu typ IGV o numerze ewidencyjnym N3128002743 i numerze fabrycznym 13745/1997, znajdującego się w budynku Urzędu przy Placu Słowiańskim 8 - w ramach których Wykonawca ma wykonać między innymi poniższe prace: 1) rozebrać maszynownię dźwigu o numerze fabrycznym A15432 znajdującą się na poddaszu, 2) ustawić wewnątrz szybu rusztowanie i rozebrać płytę żelbetową na której spoczywała maszynownia, 3) rozebrać połać dachową nad istniejącym szybem windowym w celu jego nadbudowy, 4) wybudować czasowe zadaszenie nad miejscem pracy oby zabezpieczyć budynek przed opadami deszczu, 5) wykonać nową płytę żelbetową wraz z montażem haka o udźwigu 2,5 tony, 6) wykonać nową połać dachową nad szybem wykorzystując materiał z odzysku, 7) wyciąć nowe otwory do szybu z jednoczesnym wykonaniem wzmocnienia nadproży na poszczególnych kondygnacjach, 8) zamurować istniejące otwory do szybu windowego, 9) ułożyć nową instalację oświetleniową windy, 10) podłączyć, wykorzystują zdemontowany, kabel zasilający do szafy sterowniczej. 11) dostarczyć i zabudować kompletny dźwig o parametrach oraz wyposażeniu spełniającym wymogi określone w projekcie budowlanym " Wymiana dźwigu osobowego wraz z przebudową szybu windowego i zasilanie elektryczne" opracowanym przez Biuro Projektów i Wykonawstwa Robót Ogólnobudowlanych, 12) skoordynowania stosownych procedur odbiorowych Urzędu Dozoru Technicznego z przekazanymi Zamawiającemu: a) dokumentacją powykonawczą rejestracyjną, b) protokołem dopuszczenia urządzenia do użytkowania, c) specyfikacją elementów dźwigu i czynności technologicznych, wraz z określeniem cykli czasowych, wg których występuje konieczność prowadzenia ich bieżącej konserwacji w okresie udzielonej gwarancji, 13) uruchomienia, testowania i zaprogramowania dźwigów wg dyspozycji Zamawiającego, oraz prac opisanych w projekcie budowlanym wykonanym przez Biuro Projektów i Wykonawstwa Robót Ogólnobudowlanych - mgr inż. Andrzej Jasiński " Wymiana dźwigu osobowego wraz z przebudową szybu windowego i zasilanie elektryczne". Szczegółowy zakres zamówienia - określa załączona dokumentacja - Rozdział 4 - SIWZ (zawierający: Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), projekt budowlany, BIOZ oraz przedmiary) oraz projekt umowy - Rozdział 3. 2. Zgodnie z art. art. 36a ust 2 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający zastrzega, aby kluczową częśćzamówienia tj. - demontaż windy o nr fab. A15432 i montaż nowej windy - wymiana kabiny w windzie hydraulicznej o nr fab. 13745/19 - układ sterowniczy na dwie windy Wykonawca wykonał osobiście. 3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego.Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań. 4. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 poz. 108 tj ze zmianami) W przypadku robót budowlanych lub usług - wykaz osób wraz z przypisanymi im czynnościami niezbędnymi do realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy tj.: - roboty ogólnobudowlane - robotnicy budowlani, - roboty elektryczne- elektromonterzy, - roboty dekarskie- dekarze.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45313100-5


Dodatkowe kody CPV: 45311200-2, 45223220-4, 45261000-4, 45223500-1, 45311000-0, 45111100-9, 45111220-6, 45262100-2, 45262300-4, 45262310-7, 45262522-6, 45262620-3, 45410000-4, 45422000-1, 45442100-8, 45443000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 478770.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Liftprojekt Inżynieria Dźwigowa Paweł Rafalik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kalinowo 86
Kod pocztowy: 04-304
Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 588887.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 588887.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 588887.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 180798.47 PLN

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.