To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-12
Ogłoszenie nr 510072199-N-2019 z dnia 12-04-2019 r.
Prezydent Miasta Legnicy: Wybór Wykonawcy zadania: "Przebudowa dźwigu osobowego wraz z przebudową szybu windowego w budynku Urzędu Miasta Legnica, Plac Słowiański 8"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512644-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Prezydent Miasta Legnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 39064725100000,
ul. pl. Słowiański
8,
59-220
Legnica, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
767 212 100, e-mail
im@legnica.um.gov.pl, faks
767 212 115.
Adres strony internetowej (url): www.platformazakupowa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór Wykonawcy zadania: "Przebudowa dźwigu osobowego wraz z przebudową szybu windowego w budynku Urzędu Miasta Legnica, Plac Słowiański 8" OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IM.RZP.271.6.1.2.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: a) demontaż dźwigu osobowego typ ODA o numerze ewidencyjnym N3128001143 i numerze fabrycznym A15432, znajdującego się w budynku Urzędu przy Placu Słowiański 8, b) dostawa i montaż nowego dźwigu osobowego, po dokonaniu nadbudowy szybu windowego, c) wymiana kabiny dźwigu typ IGV o numerze ewidencyjnym N3128002743 i numerze fabrycznym 13745/1997, znajdującego się w budynku Urzędu przy Placu Słowiańskim 8 - w ramach których Wykonawca ma wykonać między innymi poniższe prace: 1) rozebrać maszynownię dźwigu o numerze fabrycznym A15432 znajdującą się na poddaszu, 2) ustawić wewnątrz szybu rusztowanie i rozebrać płytę żelbetową na której spoczywała maszynownia, 3) rozebrać połać dachową nad istniejącym szybem windowym w celu jego nadbudowy, 4) wybudować czasowe zadaszenie nad miejscem pracy oby zabezpieczyć budynek przed opadami deszczu, 5) wykonać nową płytę żelbetową wraz z montażem haka o udźwigu 2,5 tony, 6) wykonać nową połać dachową nad szybem wykorzystując materiał z odzysku, 7) wyciąć nowe otwory do szybu z jednoczesnym wykonaniem wzmocnienia nadproży na poszczególnych kondygnacjach, 8) zamurować istniejące otwory do szybu windowego, 9) ułożyć nową instalację oświetleniową windy, 10) podłączyć, wykorzystują zdemontowany, kabel zasilający do szafy sterowniczej. 11) dostarczyć i zabudować kompletny dźwig o parametrach oraz wyposażeniu spełniającym wymogi określone w projekcie budowlanym " Wymiana dźwigu osobowego wraz z przebudową szybu windowego i zasilanie elektryczne" opracowanym przez Biuro Projektów i Wykonawstwa Robót Ogólnobudowlanych, 12) skoordynowania stosownych procedur odbiorowych Urzędu Dozoru Technicznego z przekazanymi Zamawiającemu: a) dokumentacją powykonawczą rejestracyjną, b) protokołem dopuszczenia urządzenia do użytkowania, c) specyfikacją elementów dźwigu i czynności technologicznych, wraz z określeniem cykli czasowych, wg których występuje konieczność prowadzenia ich bieżącej konserwacji w okresie udzielonej gwarancji, 13) uruchomienia, testowania i zaprogramowania dźwigów wg dyspozycji Zamawiającego, oraz prac opisanych w projekcie budowlanym wykonanym przez Biuro Projektów i Wykonawstwa Robót Ogólnobudowlanych - mgr inż. Andrzej Jasiński " Wymiana dźwigu osobowego wraz z przebudową szybu windowego i zasilanie elektryczne". Szczegółowy zakres zamówienia - określa załączona dokumentacja - Rozdział 4 - SIWZ (zawierający: Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), projekt budowlany, BIOZ oraz przedmiary) oraz projekt umowy - Rozdział 3. 2. Zgodnie z art. art. 36a ust 2 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający zastrzega, aby kluczową częśćzamówienia tj. - demontaż windy o nr fab. A15432 i montaż nowej windy - wymiana kabiny w windzie hydraulicznej o nr fab. 13745/19 - układ sterowniczy na dwie windy Wykonawca wykonał osobiście. 3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego.Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań. 4. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 poz. 108 tj ze zmianami) W przypadku robót budowlanych lub usług - wykaz osób wraz z przypisanymi im czynnościami niezbędnymi do realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy tj.: - roboty ogólnobudowlane - robotnicy budowlani, - roboty elektryczne- elektromonterzy, - roboty dekarskie- dekarze.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45313100-5
Dodatkowe kody CPV: 45311200-2, 45223220-4, 45261000-4, 45223500-1, 45311000-0, 45111100-9, 45111220-6, 45262100-2, 45262300-4, 45262310-7, 45262522-6, 45262620-3, 45410000-4, 45422000-1, 45442100-8, 45443000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
478770.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Liftprojekt Inżynieria Dźwigowa Paweł Rafalik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
588887.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 180798.47 PLN IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Modernizacja nawierzchni podwórza pomiędzy ulicami Traugutta, Roosevelta i Chłapowskiego
- Konserwacja i restauracja kamiennych schodów wraz z detalem kamiennym prowadzących do budynku Teatru Modrzejewskiej
- DOSTAWY PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH SUCHYCH ORAZ KONSERW
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2211D na odcinku Zamienice-Rokitki"
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Modernizacja drogi powiatowej w miejscowości Dobroszów"
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2216D na odcinku od skrzyżowania Gołocin/Pawlikowice do drogi wojewódzkiej nr 328"
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Modernizacja budynku Urzędu Gminy w Kobylej Górze oraz pokrycia dachowego na budynkach komunalnych w gminie Kobyla Góra
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
- Przebudowa budynku lecznicy weterynaryjnej i zmiana jego sposobu użytkowania na magazyn epizootyczny dla celów weterynaryjnych- etap II
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.