eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulęcin › Budowa targowiska w Sulęcinie. Budowa budynku socjalno- usługowego i wiaty wraz z kontenerami handlowymi.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-11

Ogłoszenie nr 510071625-N-2019 z dnia 11-04-2019 r.

Urząd Miejski w Sulęcinie: Budowa targowiska w Sulęcinie. Budowa budynku socjalno- usługowego i wiaty wraz z kontenerami handlowymi.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507909-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski w Sulęcinie, Krajowy numer identyfikacyjny 52617900000000, ul. ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 553 601, e-mail umig@sulecin.pl, faks 957 552 122.
Adres strony internetowej (url): www.bip.sulecin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa targowiska w Sulęcinie. Budowa budynku socjalno- usługowego i wiaty wraz z kontenerami handlowymi.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres inwestycji obejmuje budowę : - wiaty z kontenerami handlowymi - przyłączy energetycznych , wodociągowych i kanalizacyjnych - budynku socjalno - usługowego - montaż ogniw fotowoltaicznych o łącznej mocy ok. 20 kW - wiaty śmietnikowej - utwardzenie powierzchni pod budowaną wiatą i położenie kostki brukowej betonowej o grubości 8cm, szarej typ "STAROBRUK", układanej na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełniane piaskiem Parametry techniczne budynku socjalno- usługowego : - konstrukcja murowana ilość kondygnacji : 1 (naziemna) - długość i szerokość ok. 15,70 m x 8,30 m - pow. zabudowy ok. 130,31 m2 - pow. użytkowa ok. 108,28 - wysokość w kalenicy ok. 8,15 m - dach kryty blachą trapezową - budynek wyposażony w instalację elektryczną, wod-kan . Parametry techniczne wiaty wraz z kontenerami handlowymi: - konstrukcja stalowa - wysokość w kalenicy ok. 8,15 m - pokrycie dachowe - blacha trapezowa - wymiary wiaty ok. 38,00 m x 11,14 m - powierzchnia zabudowy ok. 423,32 m2 - wiata wyposażona w 14 kontenerów handlowych o łącznej powierzchni użytkowej ok. 172,92 m2 . Uwaga!!! W kontenerach handlowych zamiast ściany frontowej z oknem i drzwiami zastosować rolety zewnętrzne, antywłamaniowe, podnoszone i opuszczane ręcznie. Przyłącze wodociągowe i kanalizacyjne należy wpiąć w ul. Żeromskiego. Po zakończonych robotach należy odtworzyć tereny zielone na trasie prowadzonych robót oraz przywrócić do poprzedniego stanu wszystkie utwardzone nawierzchnie z kostki brukowej, asfaltu, itp. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają dokumentacje projektowe/techniczne : a) Dokumentacje techniczne, b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, c) warunki określone w decyzjach i pozwoleniach organów, np.: pozwoleniu na budowę, pozwoleniu wodno-prawnym, skutecznym zgłoszeniu robót, a także uzgodnienia branżowe lub z zarządcami sieci, d) wymagania SIWZ, e) opinia geotechniczna.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-7, 45213000-3, 45310000-3, 45332000-3, 45400000-1, 45230000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1752964.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane MHM PAECH Sp. z o.o.
Email wykonawcy: mhm.paech@paech.pl
Adres pocztowy: ul. B. Chrobrego 20B
Kod pocztowy: 64-400
Miejscowość: Międzychód
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2156146.63
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2156146.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2156146.63
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.