Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-11
Ogłoszenie nr 510071386-N-2019 z dnia 11-04-2019 r.
Miasto Terespol: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Rewitalizacja zdegradowanego obszaru Konowicy w Terespolu"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
RPO WL Działanie 13.3 Rewitalizacja obszarów miejskich
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 513236-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540031254-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Terespol, Krajowy numer identyfikacyjny 52917200000000,
ul. ul. Czerwonego Krzyża
26,
21-550
Terespol, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
833 752 036, e-mail
um@terespol.pl, faks
833 752 327.
Adres strony internetowej (url): www.umterespol.e-biuletyn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Rewitalizacja zdegradowanego obszaru Konowicy w Terespolu"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IP.271.5.2019.AL
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad realizacja zadania "Rewitalizacja zdegradowanego obszaru Konowicy w Terespolu" w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej, elektroenergetycznej, drogowej, inżynieryjnej hydrotechnicznej. Zakres obowiązków inspektora nadzoru w zakresie realizacji zamówienia: 1.2.1) Monitorowanie i wypełnienie procedur niezbędnych dla prawidłowej obsługi i rozliczenia Projektu dofinansowanego ze środków strukturalnych Unii Europejskiej, 1.2.2) Prowadzenie monitoringu procesu wdrażania i realizacji Projektu oraz sprawdzanie terminowości wykonywanych zadań zgodnie z aktualnym harmonogramem rzeczowo - finansowym projektu stanowiącym załącznik do umowy o dofinansowanie przedmiotowego projektu, 1.2.3) Prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań, które będą prowadzone w razie potrzeby, ale nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu oraz sporządzanie protokołów z tych narad i posiedzeń, 1.2.4) Współpraca przy sporządzaniu i aktualizowaniu Harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz Planu płatności Projektu, 1.2.5) Rozwiązywanie problemów i sporów powstałymi w trakcie realizacji robót, 1.2.6) Udział w kontrolach zewnętrznych Projektu, 1.2.7) Współpraca w zakresie realizacji Projektu oraz weryfikacja sporządzanych przez Wykonawcę robót raportów w zakresie jego rzeczowej realizacji, 1.2.8) Weryfikację i opisywanie załączników do faktur pod względem merytorycznym i sprawdzanie zgodności ich zakresu rzeczowego z podpisaną umową oraz Harmonogramem realizacji Projektu, 1.2.9) Prowadzenie dokumentacji fotograficznej realizacji robót budowlanych wraz z przekazaniem Zamawiającemu na nośnikach elektronicznych; 1.2.10) Właściwe prowadzenie dokumentacji, zachowanie jej poufności oraz przechowywanie zgodnie z wymogami dotyczącymi Projektów a po zakończeniu Projektu przekazanie ich Zamawiającemu 1.2.11) Współpraca przy opracowywaniu wniosków o przekazanie środków wraz z załącznikami zgodnie z obowiązującymi instrukcjami, 1.2.12) Udział w weryfikowaniu wydatków w zakresie kwalifikowania kosztów, 1.2.13) Informowanie Zamawiającego na piśmie o wszelkich faktach mających znaczenie dla realizowanego projektu, a zwłaszcza o wszystkich zagrożeniach terminów zawartych w harmonogramie jego realizacji, 1.2.14) Współpraca przy końcowym rozliczeniu projektu wraz z pomocą przekazania niezbędnych dokumentów Lubelskiej Jednostce Wdrażania Programów Unijnych dot. RPO WL 2007-2013. 1.2.15) Udział przy przekazaniu inwestycji do użytkowania; 1.2.16) Inspektor Nadzoru będzie pełnił w zakresie wynikającym z przepisów Prawa budowlanego oraz przepisów wykonawczych do ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zmianami); 1.2.17) Inspektor Nadzoru w trakcie pełnienia nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do: a) reprezentowania inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót, o których mowa w ust. 1 z projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) przybycia na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót, c) udzielania na żądanie Zamawiającego informacji o stanie realizacji robót, d) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, e) sprawdzania kompletności i poprawności dokumentacji wykonawczej i powykonawczej. f) analiza dokumentacji technicznej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych, g) wyegzekwowanie od projektanta uzupełnień lub poprawienia dokumentacji w trakcie realizacji robót w przypadku ujawnienia wad tej dokumentacji, h) sprawdzanie czy wszystkie używane urządzenia i materiały posiadają wymagane świadectwa i certyfikaty, i) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla procesu budowlanego, j) sprawdzanie, jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów budowlanych a w szczególności zapobiegania zastosowaniu materiałów budowlanych wadliwych oraz niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, k) odbiór i sprawdzanie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; dodatkowo powinien uczestniczyć w odbiorach częściowych i końcowym jak również przygotować i brać udział w odbiorach gotowych obiektów, l) zawieszenie prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne, ł) uzgodnienie z Wykonawcą rodzaju dokumentacji powykonawczej; sprawdzenie jej i zatwierdzenie do odbioru, m) współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym, n) Przeprowadzenie inspekcji terenu budowy w celu sprawdzenia zgodności stanu istniejącego z dokumentacją projektową, o) przekazanie terenu budowy Wykonawcy robót budowlanych i sporządzenie protokołu przekazania placu budowy, u) uczestniczenie w przeglądach i naprawach gwarancyjnych w czasie gwarancji i rękojmi bez dodatkowego wynagrodzenia. 1.2.18) Do obowiązku Inspektora Nadzoru należy sprawdzenie opracowanej przez Projektanta dokumentacji projektowo kosztorysowej pod względem wzajemnej spójności i kompletności składających się na tę dokumentację dokumentów. 1.2.19) W ramach nadzoru należy dostosować godziny pracy do przyszłego wykonawcy robót, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych minimum 1 raz w tygodniu. 1.2.20) Nadzór będzie wykonywał, po uzgodnieniu z Zamawiającym wszystkie inne czynności, niewymienione w umowie, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji zadania. 1.2.21) W ramach nadzoru inwestorskiego może wystąpić czasowe zastępstwo w celu uniknięcia zwłoki w realizacji zadania, informacja o zastępstwie musi być przedłożona Zamawiającemu pisemnie i zaakceptowana. 1.3. Zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie zamówień publicznych. 1.3.1) Przygotowanie kompletnej dokumentacji przetargowej zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych (SIWZ w tym OPZ, ogłoszenie, formularz oferty, wzór umowy, wzory oświadczeń itp.) dla przetargu na wybór wykonawcy robót budowlanych i przekazanie do akceptacji Zamawiającemu. Zamawiający przewiduje podział zamówienia na części lub przeprowadzenie kilku podstępowań w ramach zadania. 1.3.2) Udział w pracach komisji przetargowej w zakresie określonym przez zamawiającego, 1.3.3) Udzielanie odpowiedzi na pytania wykonawców w trakcie postępowania przetargowego; 1.3.4) Uczestnictwo w prowadzeniu na rzecz Zamawiającego korespondencji, postępowania wyjaśniającego (sporządzanie wyjaśnień, odwołań, informacji itp.), dotyczącego zapytań do SIWZ; 1.3.5) W przypadku kontroli procesu przetargowego przez organy kontrolne uczestniczenie w wyjaśnieniu zapisów i procedur wynikających szczególnie z Ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 1.3.6) Właściwe prowadzenie dokumentacji, zachowanie jej poufności oraz przechowywanie zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa a po zakończeniu Postępowania przekazanie jej zamawiającemu,
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
129000.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Projektów i Wycen Majątkowych "MDM" Piotr Dawidziuk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
108240.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr P 1630 R Zagórze - Hucisko Jawornickie od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 835"
- ZABEZPIECZENIE BUDYNKU ZABYTKOWEJ PLEBANII NA GÓRZE ZAMKOWEJ W MIELNIKU
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie branży architektonicznej, budowlanej, elektrycznej, teletechnicznej i sanitarnej nad robotami budowlanymi przy realizacji inwestycji pn. Przebudowa i mod...
- Nadzór inwestorski nad robotami realizowanymi w zakresie scaleń gruntów położonych w obszarze powiatu jarosławskiego w ramach PROW na lata 2014-2020 wykonywanych w systemie zaprojektuj i wybuduj
- "Przebudowa basenu odkrytego w mieście Ścinawa"
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn: Budowa nowego przebiegu drogi wojewódzkiej nr 305 na odcinku od ul. Kolejowej do ul. Celnej w Nowym Tomyślu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.