eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Budowa ekranów akustycznych dla odcinka ul. Wrocławskiej w ciągu drogi krajowej nr 35 w Wałbrzychu w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Wykonanie ekranów akustycznych i elementów ochrony akustycznej na odcinku miejskim DK 35 - ul. Wrocławska w Wałbrzychu"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-24

Ogłoszenie nr 510070638-N-2020 z dnia 24-04-2020 r.

Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu: Budowa ekranów akustycznych dla odcinka ul. Wrocławskiej w ciągu drogi krajowej nr 35 w Wałbrzychu w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Wykonanie ekranów akustycznych i elementów ochrony akustycznej na odcinku miejskim DK 35 - ul. Wrocławska w Wałbrzychu"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519821-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, Krajowy numer identyfikacyjny 89105084100000, ul. ul. Matejki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 74 6414400, 6414408, e-mail mjakubowska@zdkium.walbrzych.pl, faks 746 414 404.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa ekranów akustycznych dla odcinka ul. Wrocławskiej w ciągu drogi krajowej nr 35 w Wałbrzychu w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Wykonanie ekranów akustycznych i elementów ochrony akustycznej na odcinku miejskim DK 35 - ul. Wrocławska w Wałbrzychu"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DU.260.13.2020.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa ekranów akustycznych dla odcinka ul. Wrocławskiej w ciągu drogi krajowej nr 35 w Wałbrzychu w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Wykonanie ekranów akustycznych i elementów ochrony akustycznej na odcinku miejskim DK 35 - ul. Wrocławska w Wałbrzychu". Zakres zadania obejmuje: - opracowanie Tymczasowej Organizacji Ruchu na czas prowadzenia robót, - roboty rozbiórkowe, - budowę dwóch odcinków ekranów akustycznych o długościach 85mb i 45 mb, - przebudowę chodnika i ścieżki rowerowej na odcinku 53,2 mb, - odtworzenie zieleńców i nasadzenie zieleni przy ekranach akustycznych, - wymianę stolarki okiennej w 6 budynkach mieszkalnych, - pielęgnację pnączy i trawników przez 1 rok licząc od odbioru końcowego robót. W związku z wymianą stolarki okiennej w budynkach mieszkalnych, Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania niezbędnych zezwoleń na przeprowadzenie prac od Właścicieli/Zarządców poszczególnych nieruchomości oraz ustalenia terminu dostępu do lokali indywidualnie, z każdym Najemcą/Właścicielem. W trakcie prowadzenia robót w poszczególnych lokalach mieszkalnych Wykonawca zobowiązany jest: - zabezpieczyć wyposażenie pomieszczenia przed uszkodzeniem (np. meble, urządzenia, wykładziny, itp.), - po zakończeniu robót doprowadzić pomieszczenia do stanu pierwotnego, - dostarczyć protokół odbioru każdego lokalu od jego Najemcy/Właściciela. Uwaga: Dokumentacja projektowa wymiany stolarki okiennej obejmuje otwory okienne dla lokali mieszkalnych w elewacjach frontowych na wytypowanych kondygnacjach. Zamawiający informuje, że na etapie projektowania część mieszkańców sygnalizowała, że nie jest zainteresowana wymianą stolarki. Szczegółowy zakres robót do zrealizowania w ramach zamówienia przedstawiają załącznik do SIWZ - przedmiar robót, dokumentacja projektowa wraz ze STWiORB . Zmiany zapisów dokumentacji projektowej 1. W Projekcie budowlanym w części C Projektowane zagospodarowanie terenu pkt 4 Zieleń ppkt 4.6. Pielęgnacja, zdanie: "Nasadzenia należy objąć minimum 3-letnim okresem pielęgnacji gwarancyjnej" otrzymuje brzmienie: "Nasadzenia należy objąć okresem pielęgnacji gwarancyjnej przez 1 rok". 2. W Projekcie architektoniczno - budowlanym projekt zieleni w pkt 9 Pielęgnacja roślin i trawników ppkt 9.1. Pnącza, zdanie: "Nasadzenia należy objąć minimum 3-letnim okresem pielęgnacji gwarancyjnej" otrzymuje brzmienie: "Nasadzenia należy objąć okresem pielęgnacji gwarancyjnej przez 1 rok". 3. W projekcie wykonawczym branży zieleń w pkt 9 Pielęgnacja roślin i trawników ppkt 9.1. Pnącza, zdanie: "Nasadzenia należy objąć minimum 3-letnim okresem pielęgnacji gwarancyjnej" otrzymuje brzmienie: "Nasadzenia należy objąć okresem pielęgnacji gwarancyjnej przez 1 rok". 4. W projekcie wykonawczym branży zieleń w pkt 9 Pielęgnacja roślin i trawników ppkt 9.2. Trawniki, zdanie: "Trawniki należy objąć minimum 3-letnim okresem pielęgnacji gwarancyjnej" otrzymuje brzmienie: "Trawniki należy objąć okresem pielęgnacji gwarancyjnej przez 1 rok".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 44212329-1


Dodatkowe kody CPV: 45233292-2, 45000000-7, 45233140-2, 45233220-7, 45421000-4, 77310000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 748668.53
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EKRANY MARK STAL sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Składowa 3
Kod pocztowy: 08-140
Miejscowość: Mordy
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 753871.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 753871.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 753871.58
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.