eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszwica › Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Chełmiczki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-24

Ogłoszenie nr 510070562-N-2020 z dnia 24-04-2020 r.

Gmina Kruszwica: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Chełmiczki

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 512277-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kruszwica, Krajowy numer identyfikacyjny 92350777000000, ul. ul. Nadgoplańska 4, 88-150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 515 010, e-mail monika.winiarczyk@kruszwica.um.gov.pl, faks 523 516 021.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.kruszwica.gmina.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Chełmiczki

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PIFZ-Z.271.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wspólny Słownik Zamówień: CPV 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Zamawiający: Gmina Kruszwica Termin realizacji: do 31.08.2020 r. 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej w zarządzie Gminy Kruszwica, zlokalizowanej na działkach nr 73/1 i 85 w miejscowości Chełmiczki, celem nadania paramentów umożliwiających zaliczenie do kategorii dróg publicznych. Obejmuje odcinek od skrzyżowania z drogą gminną nr 150826C do drogi powiatowej nr 2589C. Droga gminna zlokalizowana na działkach nr 73/1 i 85 posiada nawierzchnię gruntową, utwardzoną warstwą żużla grubości 10÷22cm o zmiennych i nieregularnych parametrach geometrycznych i mechanicznych oraz nieokreślonej kategorii ruchu. Szerokość jezdni zmienna 3,5÷5m. W ciągu odcinka drogi występują zjazdy na drogi wewnętrzne oraz zjazdy na posesje indywidualne i pola uprawne. Początkowy odcinek do km 0+200 przebiega przez tereny objęte zabudową jednorodzinną i zagrodową. Na dalszym odcinku występują głównie pola uprawne oraz sporadyczna zabudowa zagrodowa. Ukształtowanie terenu jest pagórkowate, odcinek przebiegający na działce nr 73/1 w początkowym przebiegu zlokalizowany jest na zboczu wzgórza, z wyraźnie wyższą lewą stroną. Na początku odcinka w pasie drogowym występuje skarpa z uskokiem terenu około 1m. Na wysokości działki nr 386/1 w pasie drogowym, na górze skarpy wykonano ogrodzenie z siatki stalowej. Ponadto na wysokości działki nr 386/2 na górze skarpy znajduje się słup telekomunikacyjny, drewniany. Natomiast na wysokości działki nr 385 nasadzono żywopłot. Na odcinku w kilometrze 0+000÷ 0+200 występują łuki poziome o kącie zmiany trasy od kilku do kilkunastu stopni. Natomiast w miejscu zmiany przebiegu drogi z działki nr 73/1 na działkę nr 85 następuje zmiana przebiegu drogi o kącie zwrotu zbliżonym do 60º. W pasach zieleni i na rowach występuje roślinność trawiasta oraz pojedyncze drzewa o zróżnicowanych gatunkach i wieku. W pasie drogowego przebiega napowietrzna linia energetyczna oraz częściowo w pasie, częściowo poza nim sieć wodociągowa. Lokalnie wykonano podziemne przyłącza energetyczne od słupów energetycznych do posesji oraz w działce nr 85 wykonano przyłącze telekomunikacyjne od drogi powiatowej do działki nr 86/1. Na włączeniu w drogę powiatową wykonano przepust śr. 40cm pod zjazdem na drogę wewnętrzną, z umocnionymi wlotem i wylotem ściankami betonowymi. Na podstawie przeprowadzonych przez TEST POINT Laboratorium Budowlane Waldemar Śmigielski badań pod warstwą istniejącego żużla grubości 10÷22cm stwierdzono występowanie gruntów piasków średnich o miąższości 40÷130 cm, pod którą zalegają warstwy gliny. Dla odcinka o miąższości warstwy piasku powyżej 100cm warunki gruntowe określono jako G1, dla niższej miąższości określono na G4. Z uwagi na stosunkowo krótki odcinek przebudowywanej drogi, ze względów technologicznych, przyjęto jednolitą konstrukcję jezdni na całej długości jej przebiegu, dostosowaną do warunków gruntowych G4. Warunki wodne określono jako dobre. Obiekt zakwalifikowano do pierwszej kategorii geotechnicznej. W obrębie skrzyżowania z drogą gminną 150826C zainstalowano lustro drogowe okrągłe. Na odcinku w km 0+030 ÷ 0+260 oraz w km 550÷760 wprowadzono ograniczenie prędkości znakami B-33 "30" (brak znaków odwoławczych). Brak oznakowania w obrębie włączenia w drogę powiatową nr 2589C. Droga gminna nr 150826C w obrębie włączenia drogi na działce nr 73/1 znajduje się w obrębie oznakowania "obszar zabudowany". Brak jest "domknięcia" strefy w ciągu drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działkach 73/1 i 85 (obecnie droga gruntowa). Drogę zaprojektowano zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi inwestora, z zachowaniem ograniczeń wynikających z warunków terenowych. Przyjęto następujące parametry projektowe: - kategoria ruchu KR1 - klasa drogi - D - prędkość projektowa - 30 km/h - szerokość jezdni bitumicznej 5,0 m z obustronnymi poboczami utwardzonymi kruszywem łamanym 0/31,5mm na szerokości 0,75m. - odwodnienie za pomocą spadków poprzecznych na przyległe istniejące i projektowane rowy odwadniające częściowo na pasy zieleni. - zapewnienie możliwości swobodnego dojazdu do posesji oraz pól uprawnych. Roboty rozbiórkowe obejmują: - rozbiórkę istniejącej nawierzchni żużlowej - rozbiórkę istniejących nawierzchni zjazdów - wymianę istniejącego przepustu na włączeniu w drogę powiatową nr 2589C - przestawienie ogrodzenia na wysokości działki nr 386/1. Zakres robót ziemnych obejmuje: - usunięcie warstwy humusu - wykonanie wykopów - w tym korytowanie jezdni i utwardzonych poboczy - wykonanie rowów i profilowanie istniejących - wykonanie nasypów - wykonanie koryt pod zjazdy - ułożenie warstwy humusu gr. 10 cm wraz z obsiewem trawą na skarpach nasypu drogi oraz skarpach i dnie rowu. Humusowanie należy wykonać wzdłuż poboczy oraz na projektowanych rowach przydrożnych. Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy zgłosić zamiar ich rozpoczęcia gestorom urządzeń zgodnie z uzgodnieniami branżowymi oraz zapoznać się z naniesieniami tych urządzeń. Roboty ziemne wykonać zgodnie z tabelą robót ziemnych i przekrojami poprzecznymi. W planie przebieg trasy dostosowano do warunków terenowych, istniejącego zagospodarowania terenu, szerokości pasa drogowego oraz przebiegu istniejącej jezdni i ukształtowania terenu. Ogrodzenie wykonane w pasie przebudowywanej drogi na wysokości działki nr 386/1 należy przestawić na granicę pasa drogowego. Z uwagi na zły stan techniczny ogrodzenia należy wymienić słupki i siatkę ogrodzenia. Istniejący żywopłot na wysokości działki nr 385 należy usunąć lub przesadzić, jeżeli będzie taka możliwość. Na wysokości działki nr 74/1 projektowana nawierzchnia jezdni koliduje z istniejącym słupem energetycznym. Słup należy przestawić zgodnie z projektem branży elektrycznej. Przestawienie słupa spowoduje korektę przebiegu linii napowietrznej, co powodowałoby kolizję z istniejącym drzewostanem. Drzewa kolidujące z linią energetyczną należy usunąć, i wykonać nasadzenia zastępcze, zgodnie z decyzją Starosty Inowrocławskiego OSR.613.1.61.2019. Słup telekomunikacyjny na wysokości działki nr 386/2 znajdzie się w skarpie wykopu drogi, wobec czego, z uwagi na możliwość utraty stateczności przez fundament słupa, zaprojektowano wykonanie wzdłuż pobocza murku oporowego z bloczków betonowych (dopuszcza się wykonanie murku kamiennego lub betonowego po uzyskani akceptacji inwestora). Na wysokości działki nr 86/1 w km 0+624,73 ÷ 0+654,86 zaprojektowano wykonanie opaski postojowej szerokości 2,3÷2,5 m z kostki betonowej. Na działkę nr 63/1 w miejscu istniejącego zjazdu z kostki betonowej zaprojektowano wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej, na pozostałe działki zaprojektowano zjazdy bitumiczne. W miejscach o wystarczającej szerokości pasa drogowego zaprojektowano wykonanie rowów przydrożnych, bezodpływowych. Drogę zlokalizowaną na działkach nr 73/1 i 85 objętą opracowaniem oznaczono w projekcie jako A-B. Długość tego odcinka drogi wynosi 774,24 m. W planie występują załamania i łuki poziome o promieniach od 30 m do 200m. Jezdnia na całej długości trasy szerokości 5,0 m poszerzona na łuku w km 0+504,91 ÷ 0+529,53 do 7,3m. Poszerzenie wykonać poprzez zwiększenie promienia wewnętrznej krawędzi jezdni do 40m i zmniejszenia promienia zewnętrznej krawędzi jezdni do 20m. Spadki porzeczne jezdni jednostronne 2% o zmiennych kierunkach spadku, na łuku 0+504,91 ÷ 0+529,53, jednostronny 7% w kierunku środka łuku. Profil podłużny drogi odwzorowuje stan istniejący. W odcinku początkowym z uwagi na występujące zjazdy na przyległe posesje niweletę jezdni dostosowano do istniejącego terenu z drobnymi korektami mającymi na celu zachowanie jej płynności i ograniczenie liczby punktów załamań i łuków pionowych. Zjazd na posesje o istniejącej nawierzchni z kostki betonowej przewidziano do rozbiórki i wykonania nowej nawierzchni również z kostki betonowej, pozostałe zjazdy zaprojektowano o nawierzchni bitumicznej. W przypadku zjazdów, na których wykonanie normatywnego spadku podłużnego (maks. 5%) jest niemożliwe z uwagi na występujące różnice wysokości drogi i przyległego terenu należy wykonać powiązania z kruszywa łamanego gr. średniej 15cm, niwelującego różnicę wysokości lub wykonać niwelację terenu dowiązującą go do poziomu zjazdu. Zjazdy z kostki betonowej zaprojektowano w następującej konstrukcji: - kostka betonowa o gr. 8,0 cm (kostka zgodna z PN-EN 1338 klasy 2B; 3D;4I) - podsypka cementowo-piaskowej 1:4 o grubości 3,0 cm, (kruszywo na podsypkę zgodne z PN-EN 13242) - podbudowa z betonu C8/10, wg WT5 - gr. 15 cm - warstwa gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C1,5/2, wg WT5 - gr.15 cm - grunt rodzimy zagęszczony o E2=min. 80MPa (zjazd zlokalizowany na odcinku o miąższości warstwy piasku powyżej 1m). Zjazdy bitumiczne zaprojektowano w następującej konstrukcji: - 5cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S wg WT-2 - 15 cm - podbudowa z kruszywa C90/3 stabilizowanego mechanicznie, frakcji 0/31,5 wg WT-4 - 15 cm warstwa gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C1,5/2, wg WT5 - grunt rodzimy zagęszczony o E2=min. 80MPa (min. 25 MPa na odcinku występowania gruntów kategorii G4) (z uwagi na wyniesienie zjazdów względem jezdni przyjęto łączną grubość konstrukcji nawierzchni i gruntów rodzimych lub nasypowych z piasku powyżej 0,5m). Przed ułożeniem każdej warstwy bitumicznej należy wykonać oczyszczenie warstwy podkładowej i jej skropienie emulsją asfaltową szybkorozpadową. Na wysokości działki nr 86/1, na której znajduje się zabudowa zagrodowa prowadząca przetwórstwo warzyw, zaprojektowano wykonanie opaski postojowej o następującej konstrukcji: - kostka betonowa o gr. 8,0 cm (kostka zgodna z PN-EN 1338 klasy 2B; 3D;4I) - podsypka cementowo-piaskowej 1:4 o grubości 3,0 cm, (kruszywo na podsypkę zgodne z PN-EN 13242) - podbudowa z betonu C8/10, wg WT5 - gr. 15 cm - warstwa gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C1,5/2, wg WT5- gr.15 cm - grunt rodzimy zagęszczony o E2=min. 80MPa (z uwagi na wyniesienie opaski względem jezdni przyjęto łączną grubość konstrukcji nawierzchni i gruntów rodzimych lub nasypowych z piasku powyżej 0,5m). Z uwagi na technologię robót przewidziano na całej długości robót następującą konstrukcję jezdni: - 4cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S wg WT-2 - 5 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W wg WT-2 - 20 cm - podbudowa z kruszywa C90/3 stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT-4 - 21 cm - warstwa gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C1,5/2 wg WT5 - grunt rodzimy zagęszczony o E2= min. 25MPa Przed ułożeniem każdej warstwy bitumicznej należy wykonać oczyszczenie warstwy podkładowej i jej skropienie emulsją asfaltową szybkorozpadową. Warstwę ścieralną należy ułożyć pełną szerokością, bez szwu podłużnego. Na odcinkach gdzie ze względu na warunki terenowe lub technologiczne nie będzie możliwe wykonanie nawierzchni bez szwu, należy zastosować taśmy bitumiczne. Na całości opracowania zaprojektowano obustronne pobocza o szerokości 0,75m o spadkach poprzecznych 8% wzdłuż dolnej krawędzi jezdni oraz spadek jak na jezdni od strony wyższej krawędzi jezdni. Pobocza zaprojektowano, jako umocnione kruszywem łamanym 0/31,5mm, warstwa grubości 15cm. Na całym odcinku drogi objętym opracowaniem odwodnienie drogi powierzchniowe, za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych na przyległe tereny zielone lub do istniejących i projektowanych rowów przydrożnych, bezodpływowych. Głębokość rowu zmienna, wg niwelety dna rowu. Rowy ze skarpami o spadkach 1:1,5. Szerokość dna rowu 40cm. Rowy nie posiadają ujścia i nie będą prowadzić wód w sposób ciągły lub okresowy, nie stanowią rowów w rozumieniu ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. "Prawo wodne" (art. 16 pkt. 47). W obrębie skrzyżowania z drogą powiatową nr 2589C zaprojektowano w km 0+771,12 remont przepustu pod jezdnią drogi wewnętrznej. Remont obejmuje wymianę istniejącej rury betonowej o średnicy 40cm na rurę z HDPE również o średnicy 40cm. Długość rury przepustu 10m. Rurę ułożyć na ławie żwirowej gr. 20cm. Wlot i wylot przepustu umocnić narzutem kamiennym gr. 15cm układanym na podkładzie z betonu C8/10. W sąsiedztwie słupa telekomunikacyjnego na wysokości działki nr 386/2, w km 0+043,65÷ 0+45,15 z uwagi na możliwość utraty stateczności przez fundament słupa, zaprojektowano wykonanie wzdłuż pobocza murku oporowego z bloczków betonowych (dopuszcza się wykonanie murku kamiennego lub betonowego po uzyskani akceptacji inwestora). Długość murku 1,5m. Murek wynieść na wysokość 0,75m powyżej krawędzi pobocza i zagłębić na 0,75m poniżej. Pod spodnią warstwę bloczków wykonać warstwę wyrównująco - wzmacniającą z betonu C8/10 gr. 10cm. W obrębie projektowanego murku występują piaski średnie (grunty niewysadzinowe) o miąższości powyżej 1m. W zakresie branży elektrycznej planuje się przestawienie słupa linii napowietrznej typu N-10,5/10E wraz z oprawą oświetleniową oraz przełożenie istniejącej linii kablowej. Prace należy wykonać zgodnie z opracowaniem branżowym. 2. Dokładny opis i zakres prac przedstawiony jest w dokumentacji projektowej: a) Projekt wykonawczy branży drogowej "Przebudowa drogi w zarządzie gminy Kruszwica zlokalizowanej w miejscowości Chełmiczki na działkach nr 73/1 i 85" opracowany przez Zakład Inżynierii Komunikacyjnej Andrzej Piasecki z siedzibą w Inowrocławiu przy Al. Kopernika 5/71. b) Projekt architektoniczno - budowlany branży instalacyjnej elektrycznej "Przebudowa drogi w zarządzie gminy Kruszwica zlokalizowanej w miejscowości Chełmiczki na działkach nr 73/1 i 85" opracowany przez Zakład Inżynierii Komunikacyjnej Andrzej Piasecki z siedzibą w Inowrocławiu przy Al. Kopernika 5/71. c) Projekt stałej organizacji ruchu "Przebudowa drogi w zarządzie gminy Kruszwica zlokalizowanej w miejscowości Chełmiczki na działkach nr 73/1 i 85" opracowany przez Zakład Inżynierii Komunikacyjnej Andrzej Piasecki z siedzibą w Inowrocławiu przy Al. Kopernika 5/71. d) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót branży drogowej "Przebudowa drogi w zarządzie gminy Kruszwica zlokalizowanej w miejscowości Chełmiczki na działkach nr 73/1 i 85" opracowane przez Zakład Inżynierii Komunikacyjnej Andrzej Piasecki z siedzibą w Inowrocławiu przy Al. Kopernika 5/71. e) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót branży instalacyjnej elektrycznej "Przebudowa drogi w zarządzie gminy Kruszwica zlokalizowanej w miejscowości Chełmiczki na działkach nr 73/1 i 85" opracowane przez Zakład Inżynierii Komunikacyjnej Andrzej Piasecki z siedzibą w Inowrocławiu przy Al. Kopernika 5/71. 3. Wytyczne dla oferenta: a) Szczegółowe informacje zawierają projekt wykonawczy branży drogowej, projekt architektoniczno - budowlany branży instalacyjnej elektrycznej, projekt stałej organizacji ruchu oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót branży drogowej i instalacyjnej elektrycznej natomiast przedmiary robót są elementami pomocniczymi. b) W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją inwestycji, w tym koszty konsultacji i bieżących uzgodnień z właścicielami sieci energetycznej, telekomunikacyjnej, gazowej czy wodno-kanalizacyjnej, opłaty za zajęcie terenu na gruncie nie należącym do inwestora, a także wszelkie opłaty za przygotowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu drogowego w trakcie realizacji zadania. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia dokumentacji czasowej organizacji ruchu drogowego przed rozpoczęciem robót. c) Wykonawca jest zobowiązany do poniesienia kosztów i zapewnienia nadzoru ze strony gestorów sieci (wod.-kan., telekomunikacyjne, elektroenergetyczne i inne) zgodnie z warunkami uzgodnień i obowiązujących przepisów prawa. d) Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. e) Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac. W kwestii uczestnictwa w wizji lokalnej prosimy o kontakt z osobą wyznaczoną w SIWZ w sprawach merytorycznych. f) Do obowiązków Wykonawcy należy informowanie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac Zamawiającego, mieszkańców o utrudnieniach. Komunikat należy podać w formie ogłoszeń lub obwieszczeń. g) W przypadku braku możliwości dojazdu pojazdu do odbioru odpadów komunalnych wykonawca będzie zobowiązany udzielić pomocy sprzętowej celem przetransportowania pojemników w miejsce ich odbioru przez specjalistyczne pojazdy. h) Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia gestorom sieci telekomunikacyjnej, wodociągowej, elektrycznej plac budowy celem sprawdzenia stanu technicznego w/w instalacji oraz wymiany uszkodzonych elementów lub usunięcia ewentualnych awarii. i) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania od Zamawiającego akceptacji kształtu oraz kolorów materiałów brukarskich przed zamówieniem. j) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ruchu pieszego oraz dostępu do posesji. k) Materiały pochodzące z rozbiórki nadające się do powtórnej eksploatacji np. hydranty, kratki kanalizacyjne, włazy należy dostarczyć zabezpieczone przed uszkodzeniami w trakcie transportu na składowisko Zamawiającego. Materiały należy przekazać protokolarnie. l) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: - pracownik budowy - prace drogowe, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. Szczegółowe wymagania w związku z art. 29 ust. 3a ustawy PZP zostały przedstawione w § 19 projektu umowy. m) Zamawiający wymaga przedłożenia kosztorysu ofertowego do umowy. n) Zamawiający wymaga przedłożenia harmonogramu rzeczowo - finansowego do umowy. 4. Finansowanie zamówienia: Planowana jest realizacja zadania z udziałem środków Funduszu Dróg Samorządowych. Jednocześnie, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawarcia umowy z Wykonawcą w chwili, gdy zostanie zawarta umowa o dofinansowanie. Tym samym, na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Pzp: Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45230000-8


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 860694.35
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe TRANS-POM Piotr Pomagier
Email wykonawcy: biuro@trans-pom.pl
Adres pocztowy: Marcinkowo 37
Kod pocztowy: 88-110
Miejscowość: Inowrocław
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 705609.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 705609.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 954946.33
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 1,59%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.