To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-23
Ogłoszenie nr 510070050-N-2020 z dnia 23-04-2020 r.
Gmina Brzeg Dolny: Dostawa energii elektrycznej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527105-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Zamawiającym jest Gmina Brzeg Dolny, ul. Kolejowa 29, 56-120 Brzeg Dolny (działająca w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz pozostałych, wymienionych w ogłoszeniu Zamawiających)
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1) Urząd Miejski w Brzegu Dolnym, REGON: 000528681, ul. Kolejowa 29, 56-120 Brzeg Dolny, Burmistrz Paweł Pirek, tel. 713195117, e-mail: um@brzegdolny.pl,
2) Szkoła Podstawowa im. Janusza Kusocińskiego, REGON: 001181475 Pogalewo Wielkie 12H, 56-120 Brzeg Dolny, Dyrektor Iwona Tłuczek, tel. (71) 319 63 79,
3) Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2, REGON: 383834501, ul. A. Mickiewicza 2, 56-120 Brzeg Dolny, Dyrektor Katarzyna Barylak tel. (71) 319 51 06
4) Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Marii Skłodowskiej-Curie, REGON: 000704310, ul. Zwycięstwa 10, 56-120 Brzeg Dolny, Dyrektor Małgorzata Sapun, tel. (71) 319 58 30, 319 56 67
5) Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1, REGON: 381061549, ul. Młodzieżowa 2, 56-120 Brzeg Dolny, Dyrektor Jolanta Fryga, tel. (71) 319 51 83
6) Przedszkole Samorządowe Nr 1, REGON: 021398785, ul. Zwycięstwa 1, 56-120 Brzeg Dolny, Dyrektor Lucyna Pilarska, tel. (71) 319 56 60
7) Przedszkole Samorządowe NR 3, REGON: 021398779, ul. Przedszkolna 1, 56-120 Brzeg Dolny, Dyrektor Aleksandra Cieśla, tel. (71) 319 56 95
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Brzegu Dolnym, (daw. Kompleks Hotelowo-Sportowy "Rokita", REGON:930242996), ul. Wilcza 8, 56-120 Brzeg Dolny, Dyrektor Janusz Malik, tel./fax. (71) 380 80 30,
9) Dolnobrzeski Ośrodek Kultury, REGON: 000634584, ul. Kolejowa 29, 56-120 Brzeg Dolny, Dyrektor Danuta Chłód, tel. (71) 319 52 52, 319 59 28, e-mail: dok@brzegdolny.pl,
10) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, REGON: 005943841, ul .Rynek 18, 56-120 Brzeg Dolny Kierownik Beata Sokolska, tel./fax (71) 319 56 62
11) Środowiskowy Dom Samopomocy, REGON: 021790508, ul. Kolejowa 27A, 56-120 Brzeg Dolny, Kierownik Anna Chrąchol tel./fax (71)3199048
12) Liceum Ogólnokształcące im. Ossolińskiego, REGON: 000239095, ul. Wilcza 10, 56-120 Brzeg Dolny, Dyrektor Aleksandra Cholajda-Miłkowska, tel. (71) 319 98 28
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Brzeg Dolny, Krajowy numer identyfikacyjny 93193493400000,
ul. ul. Kolejowa 29
,
56-120
Brzeg Dolny, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 319 51 17, e-mail
d.luchowski@brzegdolny.pl, faks
71 319 56 83.
Adres strony internetowej (url): www.brzegdolny.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zamawiający wspólnie przeprowadzający postępowanie upoważnili Gminę Brzeg Dolny do przeprowadzenia postępowania i zawarcia umowy w ich imieniu i na ich rzecz. Wykonawca zawrze jedną umowę, z Gminą Brzeg Dolny. Wykonawca zobowiązany będzie wystawić odrębne faktury na zamawiających wspólnie udzielających zamówienia. Szczegółowe zasady rozliczenia za przedmiot zamówienia zawiera wzór umowy - załącznik nr 4 do ogłoszenia
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.1.2.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne, dla punktów poboru energii elektrycznej znajdujących się w gminie Brzeg Dolny. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej dla obiektów, których szczegółowe zestawienie zawarte jest w załączniku nr 5 do ogłoszenia, w okresie od 01.06.2020 r. do 31.05.2021 r. wynosi 2 744 000 kWh. Zamawiający dołożył wszelkich starań, weryfikując zużycie energii elektrycznej w okresie ostatnich 12 miesięcy, aby prognozowane zużycie oddawało jak najlepiej rzeczywiste zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie umownym, jednak zaznacza, że prognozowane ilości zużycia energii są ilościami szacunkowymi służącymi jedynie do porównania ofert i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich wykorzystania w trakcie trwania umowy oraz nie mogą być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. Rozliczenie dostawy energii odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii wg cen wynikających ze złożonej oferty. Zamawiający informuje że: - procedura zmiany sprzedawcy dla wszystkich wymienionych PPE przeprowadzana będzie po raz kolejny. PPE dla których zmiana przeprowadzana jest po raz kolejny nie mają zawartych umów promocyjnych. - wymagane przez OSD dane do zmiany sprzedawcy zawiera załącznik nr 5 do ogłoszenia, a jeśli wymagane będzie przesłanie innych danych, zostaną one przekazane w wersji edytowalnej na wskazany przez Wykonawcę adres email - po podpisaniu umowy przekaże Wykonawcy dokumenty rejestrowe wszystkich zamawiających - wyraża zgodę na zawarcie umowy drogą korespondencyjną; - przewiduje udzielenie Wykonawcy pełnomocnictwa (jego wzór zawiera załącznik nr 2 do umowy), do zgłoszenia w imieniu Zamawiającego zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej do OSD oraz wykonania wszelkich czynności niezbędnych do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy u OSD w tym do przyłączenia ewentualnych nowych PPE.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Licytacja elektroniczna
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
768533.46
Liczba otrzymanych ofert:
58
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TAURON Sprzedaż Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
853905.36
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BRZEGU DOLNEGO
więcej: przetargi w Brzegu Dolnym »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUGI DYSTRYBUCJI
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków obiektów i instalacji użytkowych Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Myszkowie
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów Akademii Sztuki w Szczecinie
- Dostawa energii elektrycznej dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
- Zakup energii elektrycznej.
- Dostawa energii elektrycznej dla Archiwum Państwowego w Katowicach oraz Oddziałów Zamiejscowych w 2025 roku - (przetarg nr 1)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.