eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radłów › Rozbudowa i przebudowa części istniejącego budynku Domu Kultury w zakresie kuchni z zapleczem i sali wielofunkcyjnej wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną na części działki nr 885/3 w Biskupicach Radłowskich, gm. Radłów

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-10

Ogłoszenie nr 510070021-N-2019 z dnia 10-04-2019 r.

Gminne Centrum Kultury i Czytelnictwa: Rozbudowa i przebudowa części istniejącego budynku Domu Kultury w zakresie kuchni z zapleczem i sali wielofunkcyjnej wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną na części działki nr 885/3 w Biskupicach Radłowskich, gm. Radłów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne w ramach działania Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513074-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminne Centrum Kultury i Czytelnictwa, Krajowy numer identyfikacyjny 85036584100000, ul. pl. Kościuszki 3, 33-130 Radłów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 146 782 036, e-mail inwestycje@gminaradlow.pl, faks 146 561 895.
Adres strony internetowej (url): www.gminaradlow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Ośrodek Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa i przebudowa części istniejącego budynku Domu Kultury w zakresie kuchni z zapleczem i sali wielofunkcyjnej wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną na części działki nr 885/3 w Biskupicach Radłowskich, gm. Radłów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GCKiC.271.3.2/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W skład przedmiotu zamówienia, wchodzi wykonanie następujących rodzajów robót: 1) Roboty ziemne, 2) Roboty rozbiórkowe, 3) Roboty budowlane: a) Podkłady pod posadzkę na gruncie b) Roboty fundamentowe, c) Płyta betonowa gr. 20 cm posadzki na gruncie, d) Izolacja fundamentów i ścian fundamentowych, e) Izolacje podposadzkowe, f) Wieńce i nadproża żelbetowe, g) Płyty schodów zewnętrznych i płyta likwidująca otwór w stropie h) Stropy gęsto żebrowe i) Schody wewnętrzne Sch1 j) Schody zewnętrzne Schz1, Schz2 k) Schody na gruncie, l) Ściany murowane, m) Stolarka aluminiowa zewnętrzna, n) Pokrycie dachu, o) Elewacja, 4) Roboty wykończeniowe a) Warstwy wyrównawcze i naprawcze pod posadzki, b) Sufity, c) Ścianki działowe murowane, obudowa z płyt GK, d) Roboty tynkowe, e) Podłogi, f) Stolarka wewnętrzna, g) Balustrady zewnętrzne i wewnętrzne oraz osłona central wentylacyjnych, h) Okładziny ścian z płytek, i) Roboty malarskie, j) Technologia i wyposażenie 5) Zagospodarowanie terenu. 6) Instalacja wewnętrzna - woda zimna i ciepła, 7) Instalacja wewnętrzna kanalizacji sanitarnej, 8) Instalacja wewnętrzna c.o. i zasilanie nagrzewnic, 9) Roboty instalacyjne gazowe, 10) Centrala wentylacyjna, 11) Elementy instalacji wentylacji, 12) Próby montażowe, 13) Instalacje elektryczne zewnętrzne, a) Prace ziemne przy linii kablowej zasilającej budynek, b) Prace kablowe ziemne nN 0,4kV, c) Uziemienie ochronne, d) Instalacja odgromowa, e) Pomiary, sprawdzenia, 14) Instalacje elektryczne wewnętrzne, a) Trasy kablowe, b) Wewnętrzne linie kablowe WLZ, c) Rozdzielnica elektryczna RK 0,4kV, d) Rozdzielnica elektryczna RS 0,4kV, e) Oświetlenie ogólne, awaryjne, f) Osprzęt elektroinstalacyjny, g) Okablowanie, h) Przeciwpożarowe wyłączniki prądu PWP, o Okablowanie o Montaż urządzeń, i) Połączenia wyrównawcze główne, j) Połączenia wyrównawcze miejscowe, k) Pomiary, sprawdzenia, 15) Instalacje teletechniczne wewnętrzne a) System przywoławczy osób niepełnosprawnych, o Okablowanie, o Montaż urządzeń, o Sprawdzenie i uruchomienie systemu, b) Okablowanie strukturalne, o Okablowanie, o Montaż urządzeń, o Sprawdzenie i uruchomienie systemu c) Pomiary teletechniczne 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również uzyskanie przez Wykonawcę prawomocnej decyzji w sprawie pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego powstałego w związku z realizacją przedmiotowej inwestycji oraz wszelkich niezbędnych z tym związanych uzgodnień, zezwoleń, pozwoleń itd.. Zamawiający w celu wypełnienia przez Wykonawcę w/w obowiązku udzieli mu niezbędnych pełnomocnictw. UWAGA: We wszystkich miejscach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w Załącznikach do SIWZ, w których wskazano konkretnego producenta, dostawcę lub nazwę własną materiałów, urządzeń, sprzętów, Zamawiający w ślad za projektantem, dodaje zapis "lub równoważne o porównywalnych parametrach", zezwalając na składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy pzp. Jedynym celem podania nazw własnych materiałów, produktów lub producenta jest przedstawienie standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami przetargowymi. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty. Przedmiot zamówienia stosownie do art. 29 ust. 5 ustawy, tj. dostępności dla osób niepełnosprawnych został opisany w Dokumentacji projektowej. 2. Ponadto szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia określają: a) STWiORB-y - stanowiące Załącznik 5 do siwz, b) Dokumentacja projektowa - stanowiąca Załącznik 6 do siwz, c) Projekt umowy, stanowiący Załączniki nr 7 do siwz. 3. Przedmiot zamówienia Zamawiający opisuje Projektem budowlanym. Przedmiar robót posiada jedynie charakter pomocniczy. 4. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania wartości zamówienia jako ceny ryczałtowej za wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu Projektu budowlanego, w tym STWiORB-ów, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty. 5. Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą, dostarczenia szczegółowego kosztorysu ofertowego, sporządzonego na podstawie Przedmiarów robót, Dokumentacji projektowej, STWiORB, ewentualnej wizji lokalnej. 6. W umowie o roboty budowlane przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego tak więc przedmiar robót ma na celu wyłącznie umożliwienie dokonania wyceny poszczególnych elementów robót. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6. 9. Zamówienie będzie realizowane na zasadach określonych w dokumentach wymienionych w ust. 2 oraz Rozdziale XVIII siwz. 10. Zamawiający: 1) wymaga aby oferta obejmowała realizację całości przedmiotu zamówienia; 2) wymaga udzielenia przez Wykonawcę rękojmi i gwarancji jakości na wykonany Przedmiot zamówienia, na okres co najmniej 36 miesięcy; 3) wymaga akceptacji bez zastrzeżeń warunków umowy podanych w załączonym projekcie umowy. 11. Zamawiający stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga zatrudnienia do wykonania zamówienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych w zakresie: a) robót elektrycznych, b) robót instalacyjnych w zakresie wod-kan, c.o., gaz, klimatyzacji, c) robót ogólnobudowlanych 12. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy lub podwykonawcy, odnośnie spełniania przez nich wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 11 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 13. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą, najpóźniej w dniu podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawi Zamawiającemu w formie pisemnej stosowne oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności określone w pkt. 11 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9


Dodatkowe kody CPV: 45112710-5, 45233253-7, 45111200-0, 45110000-1, 45400000-1, 45332200-5, 45332300-6, 45331100-7, 45333000-0, 45321000-3, 45331230-7, 45000000-7, 45311000-0, 45315700-5, 45311100-1, 45312310-3, 45314310-7, 45111200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 761516.70
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Remontowo-Budowlane FAS-BUD Jacek Pieprz,
Email wykonawcy: FASBUD@GMAIL.COM
Adres pocztowy: Żelazówka 75
Kod pocztowy: 33-200
Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1274280.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1274280.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1689179.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.