eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilamowice › Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu,,Rozwój edukacji w Gminie Wilamowice".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-09

Ogłoszenie nr 510069585-N-2019 z dnia 09-04-2019 r.

Urząd Gminy Wilamowice: Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu: ,,Rozwój edukacji w Gminie Wilamowice".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, oś priorytetowa: XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego; działanie: 11.1 Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego, poddziałanie: 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego - konkurs.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 517875-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Wilamowice, Krajowy numer identyfikacyjny 07218232100000, ul. Rynek 1, 43-330 Wilamowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48338129430, e-mail przetargi@ug.wilamowice.pl, faks +48338129431.
Adres strony internetowej (url): www.bip.wilamowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu: ,,Rozwój edukacji w Gminie Wilamowice".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SG.271.3.4.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa: pomocy dydaktycznych i logopedycznych, wyposażenia, mebli w ramach projektu ,,Rozwój edukacji w Gminie Wilamowice", do szkół zlokalizowanych na terenie Gminy Wilamowice: - Szkoły Podstawowej w Dankowicach ul. Szkolna 4, - Szkoły Podstawowej w Hecznarowicach ul. Krakowska 110, - Szkoły Podstawowej w Pisarzowicach ul. Św. Floriana 28, - Szkoły Podstawowej w Starej Wsi ul. Dolna 12, - Szkoły Podstawowej w Wilamowicach ul. Rynek 14. Zamówienie zostało podzielone na trzy zadania częściowe: Zadanie nr 1 - pomoce dydaktyczne do zajęć (załącznik nr 1a) Zadanie nr 2 - pomoce logopedyczne, książki, gry (załącznik nr 1b) Zadanie nr 3 - meble i wyposażenie (załącznik nr 1c). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ wraz z załącznikami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6


Dodatkowe kody CPV: 39162000-5, 39162110-9, 37420000-8, 39160000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1 - pomoce dydaktyczne do zajęć.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza odstąpił od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający nie mógł zwiększyć środków finansowych na sfinansowanie zamówienia do wysokości ceny brutto zaoferowanej przez Wykonawcę, który został zaklasyfikowany w rankingu złożonych ofert na drugim miejscu. W związku z powyższym, Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy Prawo zamówień publicznych, unieważnił przedmiotowe postępowanie - w zakresie zadania częściowego nr 1.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2 - pomoce logopedyczne, książki, gry.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22127.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.W.D. "APEX" Centrum Logopedyczne
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kopernika 12, Strzałków
Kod pocztowy: 97-500
Miejscowość: Radomsko
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28058.11
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28058.11
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 36257.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie nr 3 - meble i wyposażenie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na realizację zadania częściowego nr 3 zostały złożone trzy oferty (z czego jedna na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp została odrzucona; a Wykonawca drugiej oferty na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12) ustawy Pzp został wykluczony z postępowania i jednocześnie zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp ofertę Wykonawcy wykluczonego uznano za odrzuconą). Natomiast cena brutto trzeciej oferty przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie mógł zwiększyć środków finansowych na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym, Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy Prawo zamówień publicznych, unieważnił przedmiotowe postępowanie - w zakresie zadania częściowego nr 3.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.