To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-09
Ogłoszenie nr 510069585-N-2019 z dnia 09-04-2019 r.
Urząd Gminy Wilamowice: Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu: ,,Rozwój edukacji w Gminie Wilamowice".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, oś priorytetowa: XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego; działanie: 11.1 Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego, poddziałanie: 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego - konkurs.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 517875-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Wilamowice, Krajowy numer identyfikacyjny 07218232100000,
ul. Rynek
1,
43-330
Wilamowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48338129430, e-mail
przetargi@ug.wilamowice.pl, faks
+48338129431.
Adres strony internetowej (url): www.bip.wilamowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu: ,,Rozwój edukacji w Gminie Wilamowice".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SG.271.3.4.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa: pomocy dydaktycznych i logopedycznych, wyposażenia, mebli w ramach projektu ,,Rozwój edukacji w Gminie Wilamowice", do szkół zlokalizowanych na terenie Gminy Wilamowice: - Szkoły Podstawowej w Dankowicach ul. Szkolna 4, - Szkoły Podstawowej w Hecznarowicach ul. Krakowska 110, - Szkoły Podstawowej w Pisarzowicach ul. Św. Floriana 28, - Szkoły Podstawowej w Starej Wsi ul. Dolna 12, - Szkoły Podstawowej w Wilamowicach ul. Rynek 14. Zamówienie zostało podzielone na trzy zadania częściowe: Zadanie nr 1 - pomoce dydaktyczne do zajęć (załącznik nr 1a) Zadanie nr 2 - pomoce logopedyczne, książki, gry (załącznik nr 1b) Zadanie nr 3 - meble i wyposażenie (załącznik nr 1c). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ wraz z załącznikami.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV: 39162000-5, 39162110-9, 37420000-8, 39160000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - pomoce dydaktyczne do zajęć. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza odstąpił od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający nie mógł zwiększyć środków finansowych na sfinansowanie zamówienia do wysokości ceny brutto zaoferowanej przez Wykonawcę, który został zaklasyfikowany w rankingu złożonych ofert na drugim miejscu. W związku z powyższym, Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy Prawo zamówień publicznych, unieważnił przedmiotowe postępowanie - w zakresie zadania częściowego nr 1. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - pomoce logopedyczne, książki, gry. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22127.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.W.D. "APEX" Centrum Logopedyczne
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28058.11
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - meble i wyposażenie |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na realizację zadania częściowego nr 3 zostały złożone trzy oferty (z czego jedna na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp została odrzucona; a Wykonawca drugiej oferty na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12) ustawy Pzp został wykluczony z postępowania i jednocześnie zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp ofertę Wykonawcy wykluczonego uznano za odrzuconą). Natomiast cena brutto trzeciej oferty przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie mógł zwiększyć środków finansowych na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym, Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy Prawo zamówień publicznych, unieważnił przedmiotowe postępowanie - w zakresie zadania częściowego nr 3. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI WILAMOWICE
więcej: przetargi WILAMOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- "Dostawa wyposażenia w ramach zadania pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku szkolnego Zespołu Szkół w Żołyni wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku na Żłobek"
- Zakup wyposażenia wzbogacającego potencjał dydaktyczny 6 szkół w ramach projektu "Wsparcie dostępu do dobrej jakości kształcenia w szkołach podstawowych Gminy Stoczek Łukowski"
- Świadczenie dostaw wyposażenia branżowego - działalność terapeutyczno-edukacyjna - do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
- Dostawa urządzeń i wyposażenia do pracowni badawczej i kosmetologicznej Akademii Tarnowskiej
więcej: Sprzęt gimnastyczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.