eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na odnowienie pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w 2020 roku na terenie Administracji Nr 6 zamówienie podobne do umowy nr 47/19/NZ/GN/PS.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-22

Ogłoszenie nr 510069425-N-2020 z dnia 22-04-2020 r.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na odnowienie pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w 2020 roku na terenie Administracji Nr 6 zamówienie podobne do umowy nr 47/19/NZ/GN/PS.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550046641-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 10445119000000, ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. (22) 277-30-27 , e-mail zamowienia.publiczne@zgnpragapld.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na odnowienie pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w 2020 roku na terenie Administracji Nr 6 zamówienie podobne do umowy nr 47/19/NZ/GN/PS.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/Wr/Rb/11/20.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji odnowienia pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga - Południe m. st. Warszawy w 2020 r. na terenie Administracji Nieruchomości Nr 6. 1)roboty ogólnobudowlane, 2)roboty elektryczne, 3)roboty sanitarne. Wszystkie prace objęte umową wykonywane będą w ścisłym uzgodnieniu z Zamawiającym oraz odpowiednim inspektorem nadzoru, w zależności od rodzaju robót. Roboty będą realizowane zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zakres robót objętych umową określa opis przedmiotu zamówienia oraz przedmiar robót. Zamawiający może wystawić nie więcej niż 7 zleceń jednostkowych w ciągu tygodnia. Podstawą wykonania robót jest zlecenie jednostkowe. Będzie ono zawierać m.in.: wskazanie miejsca wykonywania robót, oszacowany koszt oraz termin wykonania. Czas wykonania pojedynczego zlecenia będzie wynosił od 14 do 28 dni licząc od dnia wprowadzenia na budowę - w zależności od zakresu robót do wykonania w danym lokalu. Termin zakończenia prac określony w zleceniu jednostkowym, może być przedłużony tylko na pisemny wniosek Wykonawcy. Zlecenie będzie każdorazowo wystawione przez Zamawiającego w formie pisemnej i przekazywane Wykonawcy osobiście, lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: stanislawpyl@wp.pl. W przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu robót do wykonania podczas remontu pustostanu Inspektor Nadzoru wstrzymuje prowadzenie robót budowlanych. Wznowienie prowadzonych prac następuje po zaakceptowaniu przez Z-ce Dyrektora ds. Technicznych zakresu robót budowlanych. Wprowadzenie na budowę podczas którego nastąpi przekazanie Wykonawcy kluczy do lokalu, nastąpi w okresie 3 dni roboczych od momentu przekazania zlecenia. W przypadku nieuzasadnionego niestawienia się Wykonawcy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego albo nieuzasadnionej odmowy podpisania protokołu wprowadzenia na budowę uznaje się, że Wykonawca został skutecznie wprowadzony na budowę. W okresie trwania umowy, Zamawiający przewiduje możliwość jednostronnej zmiany sposobu wystawiania i rozliczania zlecenia opisanego w ust. 7 w ten sposób, że zlecenia będą wystawiane w formie elektronicznej i umieszczane na udostępnionej witrynie internetowej, zgodnie z poniższymi zasadami. O zmianie formy wystawiania zleceń Wykonawca zostanie poinformowany z 30-dniowym wyprzedzeniem. W przypadku, o którym mowa w ust. 10, Zamawiający zobowiązuje się do: 1)udostępnienia Wykonawcy adresu witryny internetowej wraz z loginem i hasłem, 2)zamieszczania zleceń elektronicznych w witrynie internetowej, o której mowa w pkt 1 oraz wysyłania potwierdzenia ich zamieszczenia na adres mailowy podany przez Wykonawcę, 3)natychmiastowego powiadamiania Wykonawcy o awarii witryny internetowej, 4)natychmiastowego udzielenia pomocy Wykonawcy, w razie zgłoszonych przez Wykonawcę problemów z logowaniem, zablokowaniem konta itp. 11.W przypadku, o którym mowa w ust. 10, Wykonawca zobowiązuje się do: 1)posiadania dostępu do internetu oraz zainstalowania przeglądarki pozwalającej na korzystanie z udostępnionej witryny internetowej, 2)logowania się każdego dnia roboczego na udostępnionej przez Zamawiającego witrynie internetowej, 3)natychmiastowego informowania Zamawiającego o wystąpieniu problemów z logowaniem, zablokowaniem konta itp. 12.Umieszczenie zlecenia na witrynie internetowej jest równoznaczne z doręczeniem zlecenia Wykonawcy. 13.W przypadku awarii witryny internetowej Zamawiający wystawia lub rozlicza zlecenia w sposób opisany w ust. 7 oraz § 5, po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy o zmianie formy wystawiania lub rozliczania zleceń.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45454100-5


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45330000-9, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 360822.31
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlano-Instalacyjny Stanisław Pyl
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wolińska 15 03-699 Warszawa
Kod pocztowy: 03-699
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 389500
Oferta z najniższą ceną/kosztem 389500
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 389500
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W wyniku rozstrzygniętego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Nr ZP/PN/Rb/16/19 została zawarta umowa z Wykonawcą nr 47/19/NZ/GN/PS w dniu 19.03.2019 r. na odnowienie pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga - Południe m.st. Warszawy w 2019 na terenie AN-6. Obecnie Zamawiający otrzymał dodatkowe środki na udzielenie zamówienia publicznego, które polegają na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Zamówienie będzie udzielone dotychcza-sowemu wykonawcy robót na warunkach określonych ww. umowie. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostało przewidziane w SIWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przed-miotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego war-tości. Wartość powtórzonych podobnych robót budowlanych nie przekracza 200% całkowitej wartości umowy.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.