To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-09
Ogłoszenie nr 510069362-N-2019 z dnia 09-04-2019 r.
Gmina Chełmża: Przebudowa biblioteki gminnej w miejscowości Głuchowo
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie publiczne jest realizowane z udziałem środków Unii Europejskiej z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach działania "Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich".
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 515669-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540039691-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Chełmża, Krajowy numer identyfikacyjny 57222410000000,
ul. ul. Wodna
2,
87-140
Chełmża, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
056 6756076-78, e-mail
info@gminachelmza.pl, faks
566 756 079.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.gminachelmza.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa biblioteki gminnej w miejscowości Głuchowo
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OSO.271.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą "Przebudowa biblioteki gminnej w miejscowości Głuchowo". 2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m.in.: 1) roboty budowlane obejmujące m.in.: a) dobudowę wiatrołapu o dł. 330cm i szer. 153cm; b) przekucie otworu szer. 200cm w ścianie nośnej; c) wykonanie schodów wewnętrznych; d) wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach; e) malowanie ścian i sufitów; f) wykonanie okładzin podłóg i ścian płytkami ceramicznymi; g)montaż stolarki okiennej i drzwiowej; 2) instalacje sanitarne obejmujące m.in.: a) wykonanie instalacji wodociągowej; b) wykonanie instalacji kanalizacyjnej; 3) instalacje elektryczne obejmujące m.in.: a) montaż tablicy rozdzielczej i wlz; b) wykonanie instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych 230V; c) wykonanie instalacji alarmowej SSWiN; d) wykonanie instalacji komputerowej i telefonicznej; 4) elementy zagospodarowania terenu obejmujące m.in.: a) wykonanie schodów zewnętrznych; b) wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych; c) wykonanie chodnika z kostki betonowej gr 6 cm. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, specyfikacją istotnych warunków zamówienia (zwaną również "SIWZ"), złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia, a także z: 1) dokumentacją projektową sporządzoną przez MARROW ARCHITEKTURE GROP SPÓŁKA Z O.O. ul. Polna 100/6, 87-100 Toruń uwzględniającą rozwiązania ułatwiające dostęp do obiektu przez wszystkich użytkowników w tym osoby niepełnosprawne; 2) pozwoleniem na budowę nr ABA.6740.2.89.2016.KM z dnia 06.12.2016 r. wydanym przez Starostę Toruńskiego; 3) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 4. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: 1) wytyczenie obiektów i dozór geodezyjny, w przypadku naruszenia znaków geodezyjnych odtworzenie ich na koszt Wykonawcy; 2) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficzną (mapa zasadnicza 1:500 obejmująca cały zakres robót), w dwóch egzemplarzach i złożenie materiałów w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu oraz jednego egzemplarza dla Zamawiającego; 3) wykonanie pomiarów i badań instalacji elektrycznej, w tym natężenia oświetlenia; 4) wykonanie dla instalacji elektrycznej badań rezystencji izolacji przewodów, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej oraz skuteczności uziemienia; 5) inne prace związane z procesem budowy. 5. Projekt budowlany obejmuje także wyposażenie budynku w składaną platformę schodową dla osób niepełnosprawnych, która nie jest objęta niniejszym zamówieniem. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części III.SIWZ- OPZ oraz w dokumentach w niej wymienionych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45112700-2
Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
118105.92
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Usługowa BUDMAR Marcin Matłosz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
166050.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Wymiana i rozbudowa systemu CCTV z wymianą kamer analogowych na kamery IP, okablowania, serwerów i macierzy, w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.