eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zambrów › Bieżące utrzymanie miejskich terenów zielonych w mieście Zambrów w okresie od 16.04.2020 r. do 15.04.2023r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-22

Ogłoszenie nr 510069361-N-2020 z dnia 22-04-2020 r.

Burmistrz Miasta Zambrów: Bieżące utrzymanie miejskich terenów zielonych w mieście Zambrów w okresie od 16.04.2020 r. do 15.04.2023r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 525283-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Burmistrz Miasta Zambrów, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 0862712210 w. 16, e-mail burmistrz@zambrow.um.gov.pl, faks 862 712 117.
Adres strony internetowej (url): www.zambrow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Bieżące utrzymanie miejskich terenów zielonych w mieście Zambrów w okresie od 16.04.2020 r. do 15.04.2023r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GK.271.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie składa się z dwóch części: - część I- Tereny zielone nad zalewem i przy Szkole Podstawowej Nr 3, powierzchnia: 4,3 ha W zakres prac wchodzi: 1. Trawniki- koszenie wraz z zebraniem i wywozem skoszonej trawy 2. Rabaty kwiatowe oraz kwietniki, nasadzenia i pielęgnacja 3. Formowanie, pielęgnacja oraz odchwaszczanie krzewów i żywopłotów 4. Utrzymanie czystości na terenach zielonych w tym alejek 5. Wywóz i utylizacja śmieci zebranych z terenów zielonych oraz z koszy na śmieci 6. Bieżące utrzymanie w sprawności technicznej i malowanie pomostu drewnianego 7. Utrzymanie czystości lustra wody na zalewie 8. Utrzymanie w czystości elementów małej architektury 9. Utrzymanie w czystości fontann 10. Utrzymanie zimowe chodników, alejek i schodów -część II- zieleń miejska- parki i skwery, powierzchnia: 7,6ha, w tym: ? Park przy ul. Cmentarnej o powierzchni 1,2ha (część IIa) ? Pozostałe o powierzchni 6,4ha: * skwer przy ul. Sadowej, * skwer przy Pomniku Powstania Styczniowego, * skwer przy kościele Św. Trójcy, * park przy Placu Sikorskiego, * teren przy Al. Woj. Polskiego 11, * skwer przy Al. Woj. Polskiego ( przy Centrum Edukacji i Pracy), * teren przy ul. Poświątne, * teren przy pomniku żubra, * księży lasek, * teren przy Al. Woj. Polskiego 25 i ARiMR, * teren zielony przy poczcie na ul. Kościuszki, * teren przy ulicy Kościuszki, * trawniki wokół ronda przy ul. Pileckiego, ul. Żytniej oraz ul. Bema. W zakres prac wchodzi: 1. Trawniki- koszenie wraz z zebraniem i wywozem skoszonej trawy 2. Rabaty kwiatowe oraz kwietniki, nasadzenia i pielęgnacja 3. Formowanie, pielęgnacja oraz odchwaszczanie krzewów i żywopłotów 4. Utrzymanie czystości na terenach zielonych w tym alejek 5. Wywóz i utylizacja śmieci zebranych z terenów zielonych oraz z koszy na śmieci 6. Utrzymanie zimowe na terenach zielonych chodników, alejek i schodów 7. Utrzymanie w czystości elementów małej architektury i pomników Na terenie parku przy ul. Cmentarnej obowiązuje pielęgnacja zieleni zgodnie z KNR2-21 Szczegółowy zakres części zamówienia opisany jest w harmonogramie i wykazie prac, stanowiącym załącznik Nr 9a ,9b, 9c i 10 do SIWZ. W zakres obowiązków wykonawcy wchodzi również: 1. Prace zimowe polegające na odśnieżaniu i posypywaniu chodników należy prowadzić w taki sposób aby zachować drożność i bezpieczeństwo poruszania się pieszych, w tym usuwanie błota pośniegowego. W przypadku opadów śniegu lub oblodzenia w trakcie nocy prace należy wykonać do godz. 700. 2. Nadzór nad funkcjonowaniem pozostałych obiektów i urządzeń na terenach zielonych i zgłoszenie wg potrzeb do specjalistycznych napraw. W razie potrzeby specjalistycznych napraw zgłaszanie do firmy serwisowej i do Zamawiającego. 3. Wykonywanie prac interwencyjnych w następstwie nieprzewidzianych zdarzeń, m. in. aktów wandalizmu, zaleganiu dużych ilości odpadów, zdarzeń losowych oraz w skutek nagłych zmian pogody (burze, nawałnice, itp.). Zakres prac interwencyjnych obejmuje m.in. zbieranie rozrzuconych odpadów, połamanych konarów/gałęzi drzew, opróżnianie koszy, ustawianie przewróconych koszy na śmieci, itp. Wykonywanie usługi w ramach zakresu dotyczy również dni wolnych od pracy. Zamawiający wymaga, aby rozpoczęcie wykonywania prac interwencyjnych nastąpiło maksymalnie 5 godzin po telefonicznym otrzymaniu zlecenia wykonania prac porządkowych. Jeżeli pomimo trzykrotnych prób skontaktowania się z Wykonawcą, Zamawiający nie uzyska połączenia telefonicznego, uzna się, że Wykonawca został powiadomiony skutecznie i zlecenie zostało przyjęte. Wykonawca udostępni Zamawiającemu kontakt telefoniczny dostępny również w czasie wolnym od pracy. Wykonawca po przybyciu na miejsce wykonywania prac interwencyjnych telefonicznie powiadomi przedstawiciela Zamawiającego o tym fakcie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 77310000-6


Dodatkowe kody CPV: 77313000-7, 77312000-0, 77342000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 975673.81
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Zieleni Jarosław Dłużniewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wola Zambrzycka 3c
Kod pocztowy: 18-300
Miejscowość: Zambrów
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1053727.71
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1053727.71
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1053727.71
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.