eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj - zbuduj" części pomieszczeń budynku przy ul. Ks. Jałowego 23 A w Rzeszowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-09

Ogłoszenie nr 510069180-N-2019 z dnia 09-04-2019 r.

Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa: Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj - zbuduj" części pomieszczeń budynku przy ul. Ks. Jałowego 23 A w Rzeszowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 515535-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa, Krajowy numer identyfikacyjny 65061400000000, ul. Rynek 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 754 636, e-mail zampub@erzeszow.pl, faks 178 754 634.
Adres strony internetowej (url): http://bip.erzeszow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj - zbuduj" części pomieszczeń budynku przy ul. Ks. Jałowego 23 A w Rzeszowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

CZ-A.271.17.51.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, dla robót budowlanych części pomieszczeń parteru w budynku przy ul. Ks. Jałowego 23 A w Rzeszowie, a następnie wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową. Z zakres robót obejmuje pomieszczenia na PARTERZE zgodnie z załącznikiem graficznym nr 1. W tych pomieszczeniach należy zlokalizować następujące pomieszczenia: - Komunikacja - Archiwum - WC niepełnosprawnych - Sala konferencyjna Pomieszczenie Archiwum musi spełniać wymagania archiwum zakładowego wg rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. nr 14 poz.67) Roboty budowlane należy wykonać w następującym zakresie: 1) instalacje wodno-kanalizacyjnych wraz z urządzeniami 2) wymiana instalacji elektrycznych wraz z oświetleniem i gniazdami wtykowymi, 3) przebudowa instalacji c.o. wraz z nowymi grzejnikami, instalacja ciepłej wody, 4) roboty demontażowe (np. wybudzenie ścianek działowych, zerwanie posadzek, sufit podwieszany) 5) zbicie starych tynków 50%, nowe tynki - gładź gipsowa, malowanie, płytki ceramiczne 6) likwidacja instalacji gazowej 7) wykonanie instalacji SAP w archiwum 8) wentylacja mechaniczna 9) klimatyzacja precyzyjna w archiwum 10) wymiana okien na antywłamaniowe w archiwum 11) nakładki na parapety 12) naprawa okuć okiennych 13) wyposażenie w gaśnice 14) wykonanie nowych posadzek z izolacja termiczną oraz p. wilgociową 15) wymiana stolarki drzwiowej i okiennej (drzwi do archiwum antywłamaniowe z kontrolą dostępu), 16) wykonanie nowych okładzin ściennych (płytki ceramiczne) w łazience, na podłodze (płytki gress) 17) montaż nowej armatury i urządzeń w łazience oraz inne roboty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 18) w zakresie prac należy również uwzględnić przeniesienie szafy dystrybucyjnej Resman wraz z robotami towarzyszącymi w tym: demontaż i montaż ponowny szafy dystrybucyjnej, przeniesienie światłowodu szt. 1, przeniesienie przewodów LAN szt.3, przeniesienie obwodu zasilania 230 V. Prace te należ wykonać w terminie uzgodnionym z Rzeszowskim Ośrodkiem Sportu i Rekreacji 19) w zakresie prac należy uwzględnić wykonanie nowych ścian działowych i otworów drzwiowych, należy ująć roboty polegające na uporządkowaniu i wykończeniu pomieszczeń sąsiadujących z przebudowywanymi pomieszczeniami w tym: malowanie, uzupełnienie tynków, naprawę posadzek itp. ( pomieszczenie zajęte przez ROSIR oraz klatka schodowa) W/w pomieszczenia należy wyposażyć w sieć logiczną. Wykończenie pomieszczeń zgodnie z pkt. 1.7.1 w Programie Funkcjonalno Użytkowym. Przedmiot zamówienia będzie obejmował również uzyskanie ewentualnych warunków technicznych od gestorów sieci, decyzji pozwolenia na budowę oraz innych decyzji i uzgodnień niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę i pozwolenia na użytkowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno - użytkowy oraz Decyzja o warunkach zabudowy znak AR.6730.32.2016.BM54 z dnia 19.01.2017 r. na zmianę sposobu użytkowania części budynku z funkcji hotelowej i mieszkalnej na funkcję biurową wraz z rozbudową budynku o klatkę schodową. Stan techniczny obiektu wraz z wnioskami i zaleceniami dla planowanych robót określa ekspertyza stanu technicznego. PFU, decyzja o warunkach zabudowy oraz ekspertyza techniczna, załącznik graficzny nr1 stanowią załączniki do SIWZ. Zakres ujęty w PFU nie jest objęty zamówieniem ( wyłącza się: piętro 2, piętro 1, dobudowę nowej klatki schodowej, wykonanie chodnika na zewnątrz, klatka schodowa istniejąca) zamówienie dotyczy remontu parteru ujętego w PFU bez klatek schodowych w obszarze oznaczonym w załączniku graficznym nr1. Podstawowe dane techniczne pomieszczeń objętych przedmiotem zamówienia: - powierzchnia pomieszczeń objętych robotami budowlanymi około 98,0 m2

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 71000000-8, 45210000-2, 45300000-0, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 156910.57
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlano Remontowe ZELBUD Sp. z o.o.
Email wykonawcy: zelbud@onet.eu
Adres pocztowy: ul. Boya-Żeleńskiego 23/137
Kod pocztowy: 35-105
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 193000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 193000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 295200
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.