eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont pustostanu administrowanego przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy - przebudowa lokalu nr 3 w budynku przy ul. Żołnierzy II Armii Wojska Polskiego 80.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-09

Ogłoszenie nr 510068997-N-2019 z dnia 09-04-2019 r.

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus: Remont pustostanu administrowanego przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy - przebudowa lokalu nr 3 w budynku przy ul. Żołnierzy II Armii Wojska Polskiego 80.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 515643-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus, Krajowy numer identyfikacyjny 01525966001220, ul. Plac Czerwca 1976 roku nr 1 -, 02-495 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 443 60 00, e-mail imagdziarz@um.warszawa.pl, ursus.zzp@um.warszawa.pl, faks 22 443 60 11.
Adres strony internetowej (url): www.ursus.warszawa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pustostanu administrowanego przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy - przebudowa lokalu nr 3 w budynku przy ul. Żołnierzy II Armii Wojska Polskiego 80.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

UD-XI-ZZP.271.10.WGN.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest remont pustostanu administrowanego przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy- przebudowa lokalu nr 3 w budynku przy ul. Żołnierzy II Armii Wojska Polskiego 80. 2. Na wykonanie przedmiotowych robót wydana została Decyzja Nr 89/A/2018 z dnia 06 września 2018 r. zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę. 3. Kody CPV i ich nazwy: 45111300-4 Roboty rozbiórkowe 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Ogólne dane o lokalu: Lokal znajduje się na pierwszym piętrze w budynku mieszkalnym wielorodzinnym wolnostojącym stanowiącym własność Wspólnoty Mieszkaniowej z udziałami m.st. Warszawy. Kubatura budynku wynosi 1697,02m3. Powierzchnia użytkowa lokalu wynosi 35,50 m2. Lokal obecnie składa się z kuchni, WC oraz jednego pokoju. Budynek usytuowany jest na działce nr 87 z obrębu 2-11-02. Został wybudowany w okresie międzywojennym w technologii tradycyjnej, w bryle prostokąta. Budynek podpiwniczony z trzema kondygnacjami nadziemnymi z czego trzecią kondygnację stanowi nieużytkowe poddasze. W obiekcie zaprojektowano sześć lokali po trzy na każdą kondygnację nadziemną i jedną klatką schodową umożliwiając dojście do lokali, piwnicy i na poddasze. Przedmiotowy obiekt jako dwupiętrowy budynek charakteryzuje się sześcioosiową fasadą z balkonami na pierwszej i ostatniej osi. Balkony występują tylko na I piętrze fasady budynku. Przyziemie budynku występuje w formie cofniętego cokołu, w którym znajdują się okna piwniczne. Budynek zwieńczony jednospadową drewnianą więźbą dachową, ponad którą wyprowadzone zostały ścianki attykowe zakończone gzymsem. Wewnątrz budynku występuje jedna, żelbetowa klatka schodowa oparta na ścianach zewnętrznych. Budynek jest w pełni podpiwniczony. Konstrukcję budynku stanowią ławy i ściany fundamentowe z cegły ceramicznej pełnej o gr. 52 cm oraz posadowione na nich ściany zewnętrzne konstrukcyjne o gr. 42÷50 cm, również z cegły ceramicznej pełnej na zaprawie cementowo wapiennej. Ściany nośne zewnętrzne zostały ocieplone podczas remontu elewacji w 2017 r. Jako wykończenie elewacji zastosowano tynk organiczny cienkowarstwowy. Ściany działowe występują jako murowane z cegły ceramicznej pełnej o gr. w przedziale 9÷15 cm. Nadproża okienne i wieńce budynku żelbetowe wylewane na mokro na budowie. Stropy miedzy piętrami nadziemnymi drewniane w układzie poprzecznym. Więźba dachowa drewniana płatwiowo kleszczowa, podparta ściankami stolcowymi, a krokwie oparte na ścianach budynku. Dach pokryty papą termozgrzewalną, nieocieplony. Stolarka okienna PVC w kolorze białym. Stolarka drzwiowa zewnętrzna jak i wewnętrzna drewniana. Obróbki blacharskie oraz rynny i rury odwodnienia budynku stalowe z blachy ocynkowanej. Elementem wykończeniowym ścian wewnątrz lokali oraz na klatkach schodowych jest tynk cementowo-wapienny. Sufity zostały wykończone tynkiem cementowo-wapiennym na trzcinie. Podłogi w lokalach drewniane ułożone belkach stropowych, wykończenie podłogi klatki schodowej, spoczników i biegów schodowych, stanowi lastryko. Kamienica wyposażona jest w następujące instalacje: - instalacja wody zimnej z sieci miejskiej, - instalacja kanalizacyjna - własny trzykomorowy zbiornik na terenie działki - instalacja gazowa, - elektryczna, - telefoniczna. Budynek nie posiada instalacji centralnego ogrzewania oraz doprowadzonej ciepłej wody. Lokale posiadają piece kaflowe, którymi ogrzewana jest część lokali, natomiast pozostałe lokale ogrzewane są przy pomocy indywidualnych wewnętrznych instalacji wodnych, w których źródłem ciepła są kotły gazowe, lub za pomocą ogrzewania elektrycznego. Ciepła woda przygotowywana jest w kotłach gazowych lub w termach elektrycznych. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zakres prac określają niżej wymienione dokumenty: 1) przedmiar robót dotyczący remontu pustostanu - przebudowy lokalu nr 3 w budynku przy ul. Żołnierzy II Armii Wojska Polskiego 80, opracowany przez rzeczoznawcę Arkadiusza Regułę dnia 15.01.2019 r. 2) Projekt remontu pustostanu - przebudowy lokalu nr 3 w budynku przy ul. Żołnierzy II Armii Wojska Polskiego 80, opracowany przez Centrum Rzeczoznawstwa Budowlanego Sp. z o.o., ul. Obozowa 82a lok.19, 01-434 Warszawa, opracowany w kwietniu 2018 r., zmiany wprowadzone w lipcu 2018 r. 3) STWiOR branży budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej opracowane przez Centrum Rzeczoznawstwa Budowlanego Sp. z o.o., ul. Obozowa 82a lok.19, 01-434 Warszawa, kwiecień 2018 r., 5. Zakres planowanych prac obejmuje między innymi: * Wykonanie instalacji gazowej z dwufunkcyjnym kotłem gazowym, * Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania zasilanej dwufunkcyjnym kotłem gazowym, * Kompleksowa wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej, * Wykonanie przebicia wentylacji w pomieszczeniu łazienki oraz kuchni, * Kompleksowa wymiana instalacji elektrycznej, ? wykonanie instalacji elektrycznej z przewodów kabelkowych (od puszek elektrycznych) oraz montaż nowego oświetlenia, * Remont lokalu w zakresie budowlanym: ? usunięcie wszystkich istniejących urządzeń sanitarnych, ? rozebranie istniejącej instalacji sanitarnej (wod.-kan.) oraz elektrycznej, ? rozbiórka zaznaczonych na rysunkach odcinków ścian działowych oraz konstrukcyjnych, ? usunięcie wszystkich warstw wykończeniowych na ścianach, ? usunięcie podłogi z desek oraz wszystkich warstw stropowych do podsufitki stropu stanowiącej wykończenie stropu w lokalu poniżej, ? usunięcie tynku na trzcinie, podsufitki oraz polepy ze stropu nad lokalem, ? rozebranie pieca kaflowego i kuchni kaflowej, ? wykonanie nadproża nad przebudowywanym otworem drzwiowym, ? wykonanie projektowanych ścian działowych z płyt GKBI oraz GKF, ? wzmocnienie istniejących belek stropowych belkami o przekroju 5x18 cm, ? wykonanie podłogi ślepego pułapu na stropie, a następnie ułożenie warstwy izolacji termicznej, ? ułożenie foli paroizolacyjnej, ułożenie płyt OSB, ? wykonanie posadzek z płytek ceramicznych o min. klasie antypoślizgowości R9 w łazience; ? wykonanie wykładziny PVC na podłodze w kuchni, ? wykonanie paneli podłogowych w pokoju i holu, ? wykonanie okładzin ściennych w łazience z płytek ceramicznych na pełną wysokość ścian, ? wykonanie tynków cementowo-wapiennych oraz gładzi gipsowych, ? malowanie ścian i sufitów, ? wymiana stolarki drzwiowej na nową, ? montaż nowych urządzeń sanitarnych oraz urządzeń elektrycznych. 6. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: roboty pomocnicze ogólnobudowlane i porządkowe, w tym między innymi: roboty pomocnicze przy demontażu, prace porządkowe i zabezpieczające. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby/osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpisu osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 7. Sposób realizacji zamówienia. Zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, ustawą-Prawo budowlane i wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi oraz Decyzją nr 89/A2018 z dnia 06 września 2018 r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę. Prace muszą być wykonywane według powszechnie obowiązujących profesjonalnych standardów w tego rodzaju robotach oraz przy zachowaniu najwyższej staranności i bezpieczeństwa. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne atesty i świadectwa dopuszczające do użytku. Roboty winny być prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców budynków.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111300-4


Dodatkowe kody CPV: 45421000-4, 45330000-9, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 81039.37
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wiener Perfect Renata Chojnacka
Email wykonawcy: biuro.waw@yahoo.com
Adres pocztowy: ul. Bielawska 48b lok. 150
Kod pocztowy: 05-520
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 83114.29
Oferta z najniższą ceną/kosztem 83114.29
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 129332.10
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.