eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywne dostawy papieru toaletowego i ręczników papierowych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-21

Ogłoszenie nr 510068148-N-2020 z dnia 21-04-2020 r.

Komenda Stołeczna Policji: Sukcesywne dostawy papieru toaletowego i ręczników papierowych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511899-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Stołeczna Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 01212648200000, ul. ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. (47) 7238608 , e-mail zamowienia@ksp.policja.gov.pl, faks (47) 723-76-42.
Adres strony internetowej (url): www.policja.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywne dostawy papieru toaletowego i ręczników papierowych.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WZP-615/20/39/AG

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy papieru toaletowego i ręczników papierowych, zwane w dalszej części "asortymentem". 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do dokumentacji postępowania będący jednocześnie Formularzem Cenowym. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment był: a) nowy, wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodne z przeznaczeniem, b) opakowany w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniami mechanicznymi, c) zgodny z opisem wskazanym w załączniku nr 2 do dokumentacji postępowania. 4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a) transportu asortymentu do obiektów wskazanych w załączniku nr 4 do dokumentacji postępowania; b) rozładunku asortymentu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 5. Ilość i rodzaj zamawianego asortymentu wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku, gdy Zamawiający dokona zakupu asortymentu o łącznej wartości mniejszej niż określona w Rozdz. XVII § 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (w okresie obowiązywania umowy) ilości zamawianego asortymentu w każdym rodzaju maksymalnie +/- 40%. 6. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu cenowym (kol. 2) - Producenta oferowanego asortymentu. Pod nazwą "Producent" należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP. 7. Wykonawca zobowiązuje się w trakcie obowiązywania umowy do dostarczania asortymentu jednego producenta, zgodnie ze złożoną ofertą, z zastrzeżeniem postanowień Rozdz. XVII § 8 ust. 1 dokumentacji postępowania. 8. Wykonawca udziela 24 miesięcznej rękojmi oraz 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony asortyment, jednakże nie krótszej niż gwarancja Producenta - liczonych od daty podpisania protokołu, o którym mowa w Rozdz. XVII § 2 ust. 8. W przypadku, gdy gwarancja Producenta będzie krótsza od minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, jako wiążąca dla Stron będzie gwarancja udzielona przez Wykonawcę. 9. Termin realizacji umowy: od dnia podpisania przez Strony przez okres 18 miesięcy, jednakże nie dłużej niż do osiągnięcia kwoty wynikającej z ceny zaoferowanej przez Wykonawcę w Opisie przedmiotu zamówienia/formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do dokumentacji postępowania. 10. Termin realizacji dostawy: zgodnie z ofertą Wykonawcy, jednakże nie dłuższy niż do 6 dni roboczych, licząc od daty przekazania przez Zamawiającego zamówienia. 11. Miejsca realizacji zamówienia: obiekty Zamawiającego wskazane w załączniku nr 4 do dokumentacji postępowania. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych. 13. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust. 2 Ustawy PZP. 14. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom (jeśli dotyczy). 15. Ilekroć użyto sformułowania "dni robocze" - należy przez to rozumieć dni od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30-14:00, z wyłączeniem dni wolnych od pracy zgodnie z właściwymi przepisami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 470500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Olga Perlińska Przedsiębiorstwo Wielobranżowe C.E.G.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pryzmaty 15
Kod pocztowy: 02-226
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 486380.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 400383.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 529738.86
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.