To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-21
Ogłoszenie nr 510068148-N-2020 z dnia 21-04-2020 r.
Komenda Stołeczna Policji: Sukcesywne dostawy papieru toaletowego i ręczników papierowych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 511899-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Stołeczna Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 01212648200000,
ul. ul. Nowolipie
2,
00-150
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
(47) 7238608 , e-mail
zamowienia@ksp.policja.gov.pl, faks
(47) 723-76-42.
Adres strony internetowej (url): www.policja.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy papieru toaletowego i ręczników papierowych.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WZP-615/20/39/AG
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy papieru toaletowego i ręczników papierowych, zwane w dalszej części "asortymentem". 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do dokumentacji postępowania będący jednocześnie Formularzem Cenowym. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment był: a) nowy, wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodne z przeznaczeniem, b) opakowany w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniami mechanicznymi, c) zgodny z opisem wskazanym w załączniku nr 2 do dokumentacji postępowania. 4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a) transportu asortymentu do obiektów wskazanych w załączniku nr 4 do dokumentacji postępowania; b) rozładunku asortymentu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 5. Ilość i rodzaj zamawianego asortymentu wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku, gdy Zamawiający dokona zakupu asortymentu o łącznej wartości mniejszej niż określona w Rozdz. XVII § 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (w okresie obowiązywania umowy) ilości zamawianego asortymentu w każdym rodzaju maksymalnie +/- 40%. 6. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu cenowym (kol. 2) - Producenta oferowanego asortymentu. Pod nazwą "Producent" należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP. 7. Wykonawca zobowiązuje się w trakcie obowiązywania umowy do dostarczania asortymentu jednego producenta, zgodnie ze złożoną ofertą, z zastrzeżeniem postanowień Rozdz. XVII § 8 ust. 1 dokumentacji postępowania. 8. Wykonawca udziela 24 miesięcznej rękojmi oraz 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony asortyment, jednakże nie krótszej niż gwarancja Producenta - liczonych od daty podpisania protokołu, o którym mowa w Rozdz. XVII § 2 ust. 8. W przypadku, gdy gwarancja Producenta będzie krótsza od minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, jako wiążąca dla Stron będzie gwarancja udzielona przez Wykonawcę. 9. Termin realizacji umowy: od dnia podpisania przez Strony przez okres 18 miesięcy, jednakże nie dłużej niż do osiągnięcia kwoty wynikającej z ceny zaoferowanej przez Wykonawcę w Opisie przedmiotu zamówienia/formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do dokumentacji postępowania. 10. Termin realizacji dostawy: zgodnie z ofertą Wykonawcy, jednakże nie dłuższy niż do 6 dni roboczych, licząc od daty przekazania przez Zamawiającego zamówienia. 11. Miejsca realizacji zamówienia: obiekty Zamawiającego wskazane w załączniku nr 4 do dokumentacji postępowania. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych. 13. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust. 2 Ustawy PZP. 14. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom (jeśli dotyczy). 15. Ilekroć użyto sformułowania "dni robocze" - należy przez to rozumieć dni od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30-14:00, z wyłączeniem dni wolnych od pracy zgodnie z właściwymi przepisami.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
470500.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Olga Perlińska Przedsiębiorstwo Wielobranżowe C.E.G.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
486380.13
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Instytutu Łączności - PIB we Wrocławiu (część 2).
- Przewóz osób na trasie Płock - Modlin w dniu 23.05.2024 r. oraz na trasie Modlin - Płock w dniu 30.05.2024 r.
- Wykonanie ewaluacji pn. "Ocena śródokresowa działań podejmowanych w ramach Priorytetów III - V Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS) 2021-2027"
- RZP-19/OC/2024 - "Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów - Bloty i panele alergologiczne"
- Sukcesywne dostawy materiałów elektrycznych dla SGGW w Warszawie przez okres 16-tu miesięcy.
- WYKONANIE PRZYŁĄCZY WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD STOŁÓWKĘ KONTENEROWĄ NR SW5
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY OD DNIA ZAWARCIA UMOWY do PIWet - PIB w Puławach oraz Zakładu Pryszczycy w Zduńskiej Woli.
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i do utrzymania czystości z papieru i tworzyw sztucznych na potrzeby MCUS we Wrocławiu, z podziałem na trzy części zamówienia.
- D/21/2024/A Sukcesywny zakup i dostawa artykułów higienicznych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Sukcesywna dostawa środków higienicznych
więcej: Artykuły higieniczne z papieru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.