eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz bieżni prostej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Kamiennej Górze oraz przebudowa sali sportowej w Zespole Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Kamiennej Górze oraz budowa Otwartej Strefy Aktywności przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Kamiennej Górze.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-08

Ogłoszenie nr 510067885-N-2019 z dnia 08-04-2019 r.

Powiat Kamiennogórski: Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz bieżni prostej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Kamiennej Górze oraz przebudowa sali sportowej w Zespole Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Kamiennej Górze oraz budowa Otwartej Strefy Aktywności przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Kamiennej Górze.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 510236-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Kamiennogórski, Krajowy numer identyfikacyjny 23082130000000, ul. ul. W. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 075 64 50 100, e-mail powiat@kamienna-gora.pl, faks 075 64 50 111.
Adres strony internetowej (url): www.kamienna-gora.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz bieżni prostej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Kamiennej Górze oraz przebudowa sali sportowej w Zespole Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Kamiennej Górze oraz budowa Otwartej Strefy Aktywności przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Kamiennej Górze.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ID.272.1.3.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje budowę boiska wielofunkcyjnego oraz bieżni prostej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Kamiennej Górze oraz przebudowę sali sportowej w Zespole Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Kamiennej Górze a także budowę Otwartej Strefy Aktywności przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Kamiennej Górze. Szczegółowy zakres robót budowlanych opisany został w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Zamówienie podzielone zostało na dwie części: Część nr 1 - w ramach części I wyodrębniono dwa zadania:zadanie nr 1 - Budowa boiska wielofunkcyjnego, bieżni prostej oraz bieżni z zeskocznią przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Kamiennej Górze, zadanie nr 2 - Budowa Otwartej Strefy Aktywności przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Kamiennej Górze, Część nr 2 - Przebudowa sali sportowej w Zespole Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Kamiennej Górze. Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty budowlane wynosiła minimum 36 miesięcy, licząc od zakończenia realizacji przedmiotu umowy - podpisania protokołu odbioru końcowego robót, w tym na prawidłowe wykonanie nawierzchni poliuretanowej. Zamawiający wymaga, aby gwarancja producenta na zamontowany sprzęt, nie była krótsza niż 24 miesiące, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia (część nr 1, zadanie nr 1) odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, Zamawiający będzie żądać niżej wymienionych dokumentów dotyczących systemu nawierzchni poliuretanowej celem potwierdzenia, że oferowany w tej części przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego: badania potwierdzające zgodność z normą PN-EN 14877:2014, atest higieniczny PZH, badania na zgodność z ochroną środowiska naturalnego wykonane przez niezależne akredytowane laboratorium potwierdzające wymagania minimalne wyszczególnionych zawartości metali ciężkich, badania WWA (wielopierścieniowe węglowodory aromatyczne), kartę techniczną nawierzchni poliuretanowej autoryzowaną przez producenta potwierdzającą spełnienie wyspecyfikowanych wymagań technologicznych, autoryzację producenta systemu upoważniającą do instalacji konkretnej nawierzchni poliuretanowej na danym zadaniu wraz z potwierdzeniem udzielenia gwarancji, badania palności nawierzchni poliuretanowej. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania technologii (systemu) materiałów równoważnych. Wykazanie równoważności technologii, systemów materiałów (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) spoczywa na Wykonawcy. W przypadku zaoferowania technologii (systemu) materiałów równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowaną technologię (system), materiały, z określeniem typu zastosowanych technologii (systemu) materiałów oraz dołączyć materiały dokumentujące parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do technologii (systemu) materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej. Zaproponowane systemy i materiały równoważne powinny posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji projektowej. Zamawiający określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.): 1.uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: - każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi pracę, -kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami krajowymi dotyczącymi ochrony danych osobowych i rozporządzenia RODO, tj. bez adresów zamieszkania, nr PESEL pracowników; informacje takiej jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę powinny być możliwe do zidentyfikowania, -Wykonawca zobowiązuje się do poinformowania pracowników, których dane osobowe zostaną przekazane Zamawiającemu o takim fakcie i celu oraz podstawach takiego przekazania; nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi pracę w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę, -za niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości określonej w Istotnych postanowieniach umowy za każdorazowe nieprzedłożenie kopii umów na wezwania Zamawiającego. 2. Zamawiający wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy: -część nr 1 zadanie nr 1: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, trybuny, podbudowy, nawierzchnie, ogrodzenie, roboty zagospodarowania terenu, wyposażenie boiska, -zadanie nr 2: przygotowanie terenu pod montaż urządzeń, dostawa i montaż urządzeń sprawnościowych, wykonanie nawierzchni naturalnej, dostawa i montaż małej architektury, nasadzenia krzewów, roboty wykończeniowe; -część nr 2: przebudowa podłogi sportowej, przebudowa pokrycia dachowego, przebudowa sanitariatów, roboty malarskie, wykonanie instalacji klimatyzacyjnej. Wszelkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia konieczne do poniesienia (opłaty, koszty prac przygotowawczych i porządkowych, koszty ubezpieczenia, obsługi geodezyjnej, opracowania i uzgodnienia dokumentacji powykonawczej, a także pozostałe koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych) w celu prawidłowego wykonania zamówienia do momentu jego końcowego odbioru poniesie Wykonawca. Zastosowane w trakcie prowadzonych robót budowlanych materiały budowlane, powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym ustawą Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 z późn. zm.) oraz odpowiadać wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1570 z późn. zm.) a także w dokumentacji projektowej i STWiORB; materiały muszą posiadać wymagane przepisami prawa certyfikaty, aprobaty techniczne, dopuszczenia do stosowania w Rzeczypospolitej Polskiej oraz w krajkach Unii Europejskiej i innych krajach na mocy umów stowarzyszeniowych zawartych z Unią Europejską, być dobrane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przeznaczone i przydatne do celów, do jakich zostały użyte przy wykonywaniu robót budowlanych, wolne od praw osób trzecich w dacie ich wykorzystania w celu realizacji przedmiotu umowy; na każde żądanie Zamawiającego materiały te zostaną poddane badaniom w miejscu produkcji, na miejscu wykonywania przedmiotowego zadania lub w określonym przez Zamawiającego miejscu; jeżeli w rezultacie przeprowadzonych badań okaże się, że zastosowane materiały są niezgodnie z umową Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia tych materiałów z placu budowy oraz pokrycia kosztów badań; w przypadku nie usunięcia przez Wykonawcę materiałów niezgodnych z umową Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia powyższych czynności do wykonania przez osoby trzecie na koszt i ryzyko Wykonawcy i potrącenie poniesionych w związku z tym wydatków z wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do poddania zagospodarowaniu bądź utylizacji materiałów uzyskanych z rozbiórki lub demontażu nie mających wartości użytkowej zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 992 z późn. zm.); koszty utylizacji poniesie Wykonawca. Wykonawca dostarczy na własny koszt do punktu skupu złomu zakwalifikowanego przez przedstawicieli Zamawiającego do sprzedaży, po sporządzeniu protokołu w obecności przedstawiciela użytkownika obiektu; środki finansowe uzyskane ze sprzedaży złomu są własnością Zamawiającego, pozostałe materiały mające wartość użytkową Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć po sporządzeniu protokołu w obecności przedstawicieli Zamawiającego na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Do Wykonawcy należeć będzie po wykonaniu wycinki drzew - 4 szt. (część nr 1) poddanie pozyskanego drewna na własny koszt klasyfikacji i wycenie oraz sporządzenie stosownego wykazu odbiorczego drewna przez leśnika a następnie zakup od Zamawiającego i zagospodarowanie we własnym zakresie pozyskanego z wycinki drewna; Zamawiający na podstawie wykazu odbiorczego drewna wystawi Wykonawcy fakturę. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania, w języku polskim, instrukcji użytkowania, obsługi i konserwacji zastosowanych urządzeń/systemów/instalacji; instrukcje stanowić będą załącznik do protokołu odbioru końcowego i powinny zostać przekazane Zamawiającemu wraz dokumentacją powykonawczą; instrukcje powinny zawierać między innymi: wykaz urządzeń/systemów/instalacji, które ze względu na zachowanie uprawnień wynikających z gwarancji wymagają dokonywania przeglądów technicznych; opracowania winny zawierać: określenie producenta urządzeń/systemów/instalacji, typów/modeli, miejsce ich zamontowania, ilość urządzeń/systemów/instalacji, wskazanie częstotliwości wykonywania przeglądów technicznych, wskazanie czynności jakie powinny być wykonane podczas każdorazowego przeglądu technicznego, wskazanie materiałów eksploatacyjnych (jeżeli dotyczy) podlegających wymianie podczas każdorazowego przeglądu technicznego celem zachowania prawidłowości pracy urządzeń/systemów/instalacji, wskazanie rodzaju uprawnień wykonawców, którzy mogą dokonać przeglądu technicznego bez utraty praw wynikających z gwarancji. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia niezbędnych szkoleń przedstawicieli Zamawiającego nie później niż na 3 dni robocze przed zgłoszeniem zakończenia robót; o terminie szkolenia Wykonawca zawiadomi Zamawiającego na piśmie z odpowiednim wyprzedzeniem; protokoły szkolenia stanowić będą załącznik do protokołu odbioru końcowego i powinny zostać przekazane Zamawiającemu wraz dokumentacją powykonawczą. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w systemie wielozmianowym i sześciodniowym (poniedziałek-sobota), jeżeli będzie to niezbędne dla dochowania terminów umownych. W trakcie realizacji robót budowlanych należy wprowadzić zakaz wjazdu pojazdów na teren przed budynkiem szkoły (część nr 1) oraz zapewnić bezpieczne i bezkolizyjne dojście dla użytkowników budynku. Roboty realizowane będą na podstawie aktualnego pozwolenia na budowę (część nr 2) oraz zgłoszenia robót właściwemu organowi administracji architektoniczno - budowlanej (część nr 1). Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że: 1.administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Kamiennogórski, ul. Wł. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra; 2.inspektor ochrony danych osobowych - e-mail: iod@kamienna-gora.pl; 3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia dla zadania p.n.: "Budowa boiska wielofunkcyjnego i bieżni prostej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Kamiennej Górze, przebudowa Sali sportowej w Zespole Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Kamiennej Górze oraz budowa Otwartej Strefy Aktywności w Kamiennej Górze" prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4.odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej "ustawa Pzp"; 5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6.obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7.w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8.posiada Pani/Pan: -na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; -na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; -na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9.nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz warunkami umowy; Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu zawartego w przywołanych dokumentach, przed złożeniem ofert; po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji. Realizacja zadań przewidziana jest do dofinansowania ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej. W razie wystąpienia opóźnień/zwłoki w realizacji zamówienia lub innych okoliczności zawinionych przez Wykonawcę, a skutkujących utratą dofinansowania przez Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia w stosunku do Wykonawcy z roszczeniem o zapłatę utraconego dofinansowania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45212200-8


Dodatkowe kody CPV: 45331220-4, 37410000-5, 45112720-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Budowa boiska wielofunkcyjnego, bieżni prostej oraz bieżni z zeskocznią przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Kamiennej Górze oraz budowa Otwartej Strefy Aktywności przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Kamiennej Górze.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 883100.36
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Eversport Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Kiersnowskiego 18/45
Kod pocztowy: 03-161
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1398103.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1398103.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1398103.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Przebudowa sali sportowej w Zespole Szkól Zawodowych i Ogólnokształcących w Kamiennej Górze.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zmianami) informuje, że w przypadku części 2 unieważnia postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego pn.: "Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz bieżni prostej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Kamiennej Górze oraz przebudowa Sali sportowej w Zespole Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Kamiennej Górze oraz budowa Otwartej Strefy Aktywności przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Kamiennej Górze" ponieważ nie złożono żadnej oferty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.