To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-20
Ogłoszenie nr 510067745-N-2020 z dnia 20-04-2020 r.
Sąd Rejonowy w Zamościu: Świadczenie usługi sprzątania w budynku i na posesji Sądu Rejonowego w Zamościu przy ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 11
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 526492-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Rejonowy w Zamościu, Krajowy numer identyfikacyjny 00032313400000,
ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego
11,
22-400
Zamość, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
84 6316 572, e-mail
piotr.nowaczek@zamosc.sr.gov.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.zamosc.sr.gov.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://ezamówienia.ms.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sąd powszechny
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi sprzątania w budynku i na posesji Sądu Rejonowego w Zamościu przy ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 11
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):G-351-7/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usługi sprzątania w budynku i na posesji Sądu Rejonowego w Zamościu przy ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 6 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV: 90919200-4, 90610000-6, 90620000-9, 77300000-3, 77310000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
528919.20
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakłady Usługowe "Wschód" Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
608528.88
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa odczynników chemicznych, wzorców, testów, podłoży mikrobiologicznych, surowic i materiałów pomocniczych.
- Koszenie poboczy dróg powiatowych w roku 2024
- Dostawa sceny estradowej plenerowej na dziedziniec Akademii Zamojskiej w Zamościu
- Opracowanie dokumentacji projektowej na realizację robót budowlanych dotyczących budynku przy ul. Partyzantów 5 w Zamościu oraz pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji
- Dostawa płynów i sprzętu zużywalnego wraz z dzierżawą czterech aparatów do ciągłej terapii nerkozastępczej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadań inwestycyjnych z podziałem na części: Cz.1-Rozbudowa dr.gm. nr 110384L w m.Wólka Panieńska Cz.2-Rozbudowa dr.gm. nr 110392L w m.Płoskie
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i gospodarczych w obiektach użytkowanych przez Ekosystem sp. z o.o. we Wrocławiu
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w jednostkach organizacyjnych Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP
- Remont ogrodzenia klasztoru Sióstr Elżbietanek - budynku B Szpitala Puckiego wraz z odtworzeniem terenu w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- Utrzymanie terenów zielonych w pasach drogowych na terenie miasta Włocławek z podziałem na 2 zadania
- Świadczenie usługi utrzymania czystości na terenie COR z ZPO, przy ul. Tysiąclecia 13 oraz Przychodni Św. Trójcy przy ul. Miodowej 2 w Płocku, Centrum Zdrowia Psychicznego przy ul. Reja 15/3 w Płocku.
- Świadczenie usług utrzymania czystości na rzecz Sądu Rejonowego w Chorzowie
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.