eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebnica › Ścinka poboczy w ciągu dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Trzebnicy w 2020 r. z podziałem na zadaniazadanie nr 1 - drogi wojewódzkie nrdroga wojewódzka bez numeru (dawna droga krajowa nr 5), 340 i 342 - na powierzchni ogółem 4 600,00 m2,

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-20

Ogłoszenie nr 510067658-N-2020 z dnia 20-04-2020 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Trzebnicy: Ścinka poboczy w ciągu dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Trzebnicy w 2020 r. z podziałem na zadania: zadanie nr 1 - drogi wojewódzkie nr: droga wojewódzka bez numeru (dawna droga krajowa nr 5), 340 i 342 - na powierzchni ogółem 4 600,00 m2,

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 526028-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych w Trzebnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 93271204100000, ul. Łączna 1 c, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 387 06 17, e-mail drogi@powiat.trzebnica.pl, faks 71 387 30 90.
Adres strony internetowej (url): www.drogi.trzebnica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ścinka poboczy w ciągu dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Trzebnicy w 2020 r. z podziałem na zadania: zadanie nr 1 - drogi wojewódzkie nr: droga wojewódzka bez numeru (dawna droga krajowa nr 5), 340 i 342 - na powierzchni ogółem 4 600,00 m2,

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DTiZP/200/6/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Ścinka poboczy w ciągu dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Trzebnicy w 2020 r. z podziałem na zadania: zadanie nr 1 - drogi wojewódzkie nr: - droga wojewódzka bez numeru (dawna droga krajowa nr 5), 340 i 342 - na powierzchni ogółem 4 600,00 m2, 2. Zakres robót obejmuje: 2.1. Ścinanie poboczy - średnia grubość do 15 cm oraz szerokości od 1,00 m do 1,50 m. 2.2.Ścinanie poboczy należy przeprowadzić od krawędzi nawierzchni jezdni w stronę skarpy rowu, zgodnie z założonym spadkiem poprzecznym. Materiał pozyskany podczas ścinania, Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie, zgodnie z obowiązujacymi przepisami (uwzględnić w cenie oferty), 2.3. Warunki wykonania i odbioru robót określają specyfikacje: a. D-M -00.00.00. -"Wymagania ogólne" b. D-06.03.02 - " Naprawa poboczy gruntowych" 2.4. Wszystkie prace objęte przetargiem należy prowadzić przy zachowaniu ruchu drogowego, oraz zabezpieczone zgodnie z zatwierdzonym u zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich projektem czasowej organizacji ruchu wykonanym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 29 września 2003 r.w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz.U. 2017, poz. 784). Wykonawca we własnym zakresie i w cenie oferty opracuje, zatwierdzi oraz ustawi w terenie czasową organizację ruchu na czas trwania robót. Ponadto za zgodność oraz czytelność oznakowania odpowiada Wykonawca przez cały okres trwania robót i obowiązywania czasowej organizacji ruchu drogowego. 2.5. Ścinanie poboczy należy wykonać samojezdną ścinarką poboczy. 2.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części przedmiotu zamówienia wskazanego w ppkt 1, Zamawiający będzie miał prawo do rezygnacji z części zamówienia bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: 3.1.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana przed przekazaniem placu budowy ma obowiązek opracować, zatwierdzić i przedstawić Zamawiającemu tymczasowy projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót.Wykonawca będzie odpowiedzialny i pokryje wszelkie koszty związane z wdrożeniem projektu ruchu tymczasowego. 3.2.Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennego obmiaru wykonanych robót. 3.3. Zgłaszanie Zamawiającemu potrzeby wykonania niezbędnych robót w przypadku wystąpienia takich okoliczności. 3.4.Terminowego i sprawnego wykonania przedmiotu zamówienia. 3.5.W czasie trwania robót Wykonawca zobowiązuje się zapewnić ład i porządek, a także zobowiązuje się do właściwego i na swój koszt, wykonania prowadzonych robót na czas ich trwania. 3.6.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 3.7.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3.8.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 3.9.Podanie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i email oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 3.10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 4. Wymagania w stosunku do Wykonawcy: Wykonawca w ciągu 7 dni od podpisania umowy (ale przed przystapienim do prac) przedstawi do zatwierdzenia harmonogram rzeczowy, Wykonawca przekaże Zamawiajacemu przed przystapienim do robót: - oryginał oświadczenia kierownika budowy swierdzającego przejęcie obowiązku kierowania budowy (robotami budowlanymi), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: załączniki do SIWZ, które obejmują: - przedmiar (załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ), - kosztorys ofertowy (załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ), - Specyfikacje techniczne (załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 62744.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowo - Handlowy Damian Wojtkowiak
Email wykonawcy: wojtkowiak59@o2.pl
Adres pocztowy: Bożacin ul. Ogrodowa 59, 63-700 Krotoszyn
Kod pocztowy: 63-700
Miejscowość: Krotoszyn
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10976.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10976.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10976.52
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.