Ogłoszenie z dnia 2019-04-05
Ogłoszenie nr 510067614-N-2019 z dnia 05-04-2019 r.
Zakład Gospodarki Komunalnej w Krościenku n/D: "Zagospodarowanie odpadów komunalnych
zebranych z terenu Gminy Krościenko nad Dunajcem:
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 652742-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Krościenku n/D, Krajowy numer identyfikacyjny 12023094500000,
ul. Rynek
32,
34-450
Krościenko nad Dunajcem, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
018 262 57 26, e-mail
zgk@kroscienko-nad-dunajcem.pl, faks
018 262 57 26.
Adres strony internetowej (url): www.kroscienko-nad-dunajcem.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z terenu Gminy Krościenko nad Dunajcem:
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZGK.ZP.PN.4.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z terenu Gminy Krościenko nad Dunajcem:
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90514000-3
Dodatkowe kody CPV: 90512000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
388500
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.U.K. Empol Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
419580
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zagospodarowanie odpadów selektywnie zebranych o kodzie 20 01 01, 15 01 01 - papier i tektura, opakowania z papieru i tektury |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Cena najkorzystniejszej oferty na 3 cześć część zamówienia przekracza kwotę określoną przez Zamawiającego, którą zamierzał przeznaczyć na realizacje zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych o kodzie 15 01 06 - zmieszane odpady opakowaniowe ( tworzywa sztuczne wraz z metalami i odpadami wielomateriałowymi) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24300
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
26244
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21500
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.U.K. Empol Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23220
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 20 01 99 -popioły z domowych palenisk |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Cena najkorzystniejszej oferty na 6 cześć część zamówienia przekracza kwotę określoną przez Zamawiającego, którą zamierzał przeznaczyć na realizacje zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 16 01 03 -zużyte opony |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Cena najkorzystniejszej oferty na 3, 6 i 7-mą cześć część zamówienia przekracza kwotę określoną przez Zamawiającego, którą zamierzał przeznaczyć na realizacje zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na wykonanie części 2 zamówienia nie złożono żadnej oferty |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obiektów zarządzanych przez Urząd Gminy Nieporęt oraz likwidacja nielegalnych wysypisk odpadów komunalnych
- Wywóz, odbiór i utylizację odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych oraz specjalnych wytwarzanych w SPZOZ w Hajnówce
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Krotoszyńskiego w roku 2024
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Siekierczyn
- Usuwanie obcych gatunków roślin - niecierpek drobnokwiatowy oraz odnowień dębu czerwonego na terenie Obrębu Ochronnego Rezerwat Białowieskiego Parku Narodowego
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.