eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koronowo › Dostawa warzyw suszonych i strączkowych, konserw rybnych i ryb mrożonych, mrożonek oraz mleka w proszku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-20

Ogłoszenie nr 510067120-N-2020 z dnia 20-04-2020 r.

Zakład Karny w Koronowie: Dostawa warzyw suszonych i strączkowych, konserw rybnych i ryb mrożonych, mrożonek oraz mleka w proszku.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519297-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Karny w Koronowie, Krajowy numer identyfikacyjny 31962900000000, ul. ul. Bydgoska 27, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 0 52 382 22 11, e-mail dkw_koronowo@sw.gov.pl, faks 0 52 382 09 00.
Adres strony internetowej (url): www.sw.gov.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.zp.sw.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: ZAKŁAD KARNY

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa warzyw suszonych i strączkowych, konserw rybnych i ryb mrożonych, mrożonek oraz mleka w proszku.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

D/Kw.2232.3.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Grupa 1: 1. Fasola biała ( jadalna ) - 2 700 kg ( suszona, ziarna zbliżone do odmiany "średni Jaś" w całości, jednorodne odmiany, zdrowe, czyste bez śladów uszkodzeń mechanicznych. Dostawa w opakowaniach od 10-30 kg, nomenklatura CPV: 03221210-1, PN- 75/R-65031 2. Groch ( jadalny ) - 1 800 kg ( suszony, ziarna jednorodne odmianowe, zdrowe, czyste bez śladów uszkodzeń mechanicznych. Dostawa w opakowaniach od 10-30 kg ) nomenklatura CPV: 03212213-6, PN- 72/A-77603 3.Włoszczyzna suszona - 1 350 kg (minimum 5-składnikowa ), nomenklatura CPV: 03212000-0 PN- A-77603:2007 Grupa 2: 1. Ryba mrożona: filet z mintaja - 800 kg (ilość szacunkowa) nomenklatura CPV: 15221100-0, Polska Norma: PN-A-86753:1996. 2. Burgery rybne - 2 200 kg (ilość szacunkowa) ( gramatura 100-160 g ) nomenklatura CPV: 15221000-3, PN- A-86753:1996 3. Płaty śledziowe - 2 200 kg (ilość szacunkowa) nomenklatura CPV: 15241200-1, Polska Norma: PN-A-86753:1996. Grupa 3: 1. Paprykarz - 1 500 kg (ilość szacunkowa) ( gramatura 300-330 g w puszkach samootwieralnych ) nomenklatura CPV: 15243000-3, PN- A-86732:1991/Az4:2001 2. Sałatka rybna - 1 400 kg (ilość szacunkowa)( gramatura 300-330 g w puszkach samootwieralnych ) nomenklatura CPV:15243000-3 GRUPA 4: 1. Marchew mrożona krojona w kostkę - 1 400 kg,( ilość szacunkowa ) (opakowanie zbiorcze 5 - 20 kg), nomenklatura CPV: 15331170-9, PN-A-78600:1992 2. Mieszanka warzywna 5-składnikowa mrożona (zawartość podstawowych rodzajów warzyw: marchew, brokuły, kalafior, pietruszka, seler) - 2 400 kg ( ilość szacunkowa ), (opakowanie zbiorcze 5 - 20 kg), nomenklatura CPV: 15331170-9, PN-A-78608:1997 3. Mieszanka warzywna 7-składnikowa mrożona (ilość szacunkowa) - 2 900 kg, (opakowanie zbiorcze 5 - 20 kg), nomenklatura CPV: 15331170-9, PN-A-78608:1997 4. Mieszanka warzywna 6-składnikowa mrożona - (ilość szacunkowa) - 1 400 kg, ( z zawartością papryki czerwonej ) (opakowanie zbiorcze 5 - 20 kg), nomenklatura CPV: 15331170-9, PN-A-78608:1997 5. Włoszczyzna paski (marchew, seler, pietruszka, por) (ilość szacunkowa) - 2 400 kg, (opakowanie zbiorcze 5 - 20 kg), nomenklatura CPV: 15331170-9, PN-A-78608:1997 6.Truskawka mrożona - 900 kg (ilość szacunkowa), w opakowaniach min. 2 kg. Nomenklatura CPV:15332100-5, Polska Norma: PN-A-78652:1997/Az1:2002P. 7. Koperek mrożony - 210 kg (ilość szacunkowa), w opakowaniach min. 0,25 kg. Nomenklatura CPV: 15331170-9, 8.Pietruszka nać - 100 kg (ilość szacunkowa), w opakowaniach min. 0,25 kg. Nomenklatura CPV: 15331170-9, Grupa 5: mleko w proszku (odtłuszczone) - 1 150 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15511700-0, Polska Norma: PN-92/A-86024, (opakowanie papierowe 5-25 kg)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 03221210-1


Dodatkowe kody CPV: 03212213-6, 03212000-0, 15221100-0, 15221000-3, 15241200-1, 15243000-3, 15243000-3, 15331170-9, 15331170-9, 15331170-9, 15331170-9, 15331170-9, 15332100-5, 15331170-9, 15331170-9, 15511700-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: grupa 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22005.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MARGO
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lipowa 6
Kod pocztowy: 87-707
Miejscowość: Zakrzewo
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19521.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19521.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 42589.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: grupa 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 37740.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANZOWE KRZYSZTOF I MARIA BIAŁAS
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. SMOLEŃSKA 25
Kod pocztowy: 85-871
Miejscowość: BYDGOSZCZ
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31550.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31550.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 37800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: GRUPA 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 26155.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HURT DETAL MAŁ-MAR
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ŻŁOBIZNA
Kod pocztowy: 49-305
Miejscowość: Brzeg
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17010.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17010.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28253.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: grupa 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 44985.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: UNIFREEZE spz.o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: MIESIĄCZKOWO 110
Kod pocztowy: 87-320
Miejscowość: GÓRZNO
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47218.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47218.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 52849.65
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: GRUPA 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10350.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13886.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13886.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17267.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.