To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-05
Ogłoszenie nr 510066707-N-2019 z dnia 05-04-2019 r.
Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku: usługa serwisowa systemu CliniNet
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 523650-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 14063940000000,
ul. ul. J. Waszyngtona
17,
15-274
Białystok, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
857 450 595, e-mail
zampudsk@amb.edu.pl, faks
857 450 595.
Adres strony internetowej (url): https://udsk.pl/zp/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługa serwisowa systemu CliniNet
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PN-12/19/13
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowa systemu CliniNet w Uniwersyteckim Dziecięcym Szpitalu Klinicznym im. L. Zamenhofa w Białymstoku. OPIS CZYNOŚCI SERWISOWYCH Gwarancja na oprogramowanie aplikacyjne CGM. TAK Aktualizacja produktu w zakresie niezbędnym do naprawy błędów gwarancyjnych. Aktualizacje będą wykonywana w dni robocze w godzinach 8-16. TAK Modyfikacje produktu uwzględniające zmieniającymi się przepisami ogólnymi, rozporządzeniami, ustawami, obowiązującymi wykładniami prawnymi lub wskazówkami jednostek nadrzędnych (np. Narodowy Fundusz Zdrowia, Ministerstwo Zdrowia, Samorządowy Wydział Zdrowia, inne). W zakresie modułów Systemu posiadanych w dacie zawarcia umowy serwisowej. TAK Zgłaszanie błędów poprzez System Obsługi Zgłoszeń. TAK Dostęp do systemu serwisowego System Obsługi Zgłoszeń. (7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę) Możliwość zgłoszenia uwag i propozycji modyfikacji produktu, które będą uwzględniane w najbliższych planach rozwojowych produktu, za pomocą systemu serwisowego System Obsługi Zgłoszeń. TAK Doradztwo w zakresie rozbudowy Systemu o kolejne moduły. TAK Zgłaszanie błędów telefonicznie. TAK Telefoniczne konsultacje w zakresie obsługi produktu. TAK Instalacja nowych wersji produktu. TAK Dostęp do stanowiska pomocy HelpDesk. (7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę) Gwarantowany czas reakcji na Błędy blokujące (Status VERY HIGH). 2 godziny Gwarantowany czas reakcji na Błędy krytyczne (Status HIGH). 4 godziny Gwarantowany czas reakcji na usterki. 8 godzin Gwarantowany czas naprawy Błędów blokujących (Status VERY HIGH). 8 godzin Gwarantowany czas naprawy Błędów krytycznych (Status HIGH). 48 godzin Gwarantowany czas naprawy Usterki (pozostałe). 240 godzin Dostęp do konsultantów w zakresie standardowych prac serwisowych (przygotowanie raportów, konsultacje zdalne). TAK Dostęp do konsultantów w zakresie rozliczeń. TAK Dostęp do konsultantów w zakresie oprogramowania systemowego oraz sprzętu (systemy operacyjne, bazy danych, wirtualizacja, sieć). TAK Pakiet godzin miesięcznie na dodatkowe usługi serwisowe, z możliwością przenoszenia niewykorzystanych godzin na kolejne miesiące w zakresie opisanym poniżej:
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: serwis systemu CliniNet |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
540000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CompuGroup Medical Polska Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
664200
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Kompleksowa usługa serwisowa instalacji teletechnicznej
- Budowa zadaszonej osłony śmietnikowej w formule "zaprojektuj i wybuduj" w podziale na dwa zadania.
- Wykonywanie remontów gminnych lokali mieszkalnych, budynków, pomieszczeń i części wspólnych w budynkach mieszkalnych będących w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku - etap II.
- Modernizacja nawierzchni w podziale na 4 zadania.
- DOSTAWA POJAZDU PRZEZNACZONEGO DO PRZEWOZU 21 OSÓB ŁĄCZNIE Z KIEROWCĄ
- Wykonanie remontu elewacji wraz z remontem płyt balkonowych i balustrad budynku przy ulicy Pułaskiego 85 w Białymstoku.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa administracji, wsparcia technicznego, prac developerskich w zakresie utrzymania i rozwoju serwisów Teatru Wielkiego - Opery Narodowej: teatrwielki.pl vod.teatrwielki.pl, archiwum.teatrwielki.pl
- Obsługa informatyczna Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- świadczenie usługi wsparcia serwisowego sprzętu będącego na wyposażeniu serwerowni Zamawiającego
- Świadczenie opieki serwisowej dla systemu informatycznego Eskulap i Impuls
- Usługa pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu dla zadania polegającego na naprawie lub konieczności wykonania od nowa 3 urządzeń multimedialnych, tzw. lornet "oka czasu"
- Kompleksowa obsługa informatyczna GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi jednostkami
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.