eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pińczów › "Rozbudowa ulicy Przemysłowej w Pińczowie"- projekt

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-17

Ogłoszenie nr 510066086-N-2020 z dnia 17-04-2020 r.

Gmina Pińczów: "Rozbudowa ulicy Przemysłowej w Pińczowie"- projekt

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 514486-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Pińczów, Krajowy numer identyfikacyjny 29100984000000, ul. ul. 3 Maja 10, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 3573871 do 75, e-mail sekretariat@pinczow.com.pl, faks 413 572 645.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Rozbudowa ulicy Przemysłowej w Pińczowie"- projekt

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PZP.271.21.2020.P.F

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) opracowanie dokumentacji projektowej do zadania: "Rozbudowa ulicy Przemysłowej w Pińczowie" wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej lub pozwoleniu na budowę. 2) Opis stanu istniejącego: Planowana do rozbudowy ulica Przemysłowa w stanie istniejącym na odcinku o dł. 0,540 km (zgodnie z kilometrażem od km 0+223,58 do km 0+763,55) posiada nawierzchnię bitumiczną o zmiennej szerokości: 6-7m, w złym stanie technicznym; chodniki z betonowej kostki brukowej i płyt chodnikowych 50x50, z licznymi nierównościami oraz pasy zieleni. Brak kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego. Na odcinku o długości 0,302 km (zgodnie z kilometrażem od 0+763,55 do km 1+066,02) istnieje tymczasowa droga dojazdowa z płyt drogowych żelbetowych o wym. 300x100x15cm, o łącznej szerokości 4m. Planowane przedsięwzięcie stanowi środkowy odcinek ul. Przemysłowej droga gminna nr 365033T), która w dwóch miejscach łączy się z drogą wojewódzką nr 766. W 2015r. został wybudowany końcowy odcinek o dł. 1,134 km łączący się z DW 766 oraz początkowy odcinek o dł. 0,220 km (również łączący się z DW 766). 3) Opis stanu projektowanego: Droga klasy L, jednojezdniowa, dwupasowa, dwukierunkowa, kategoria obciążenia ruchem - KR4, dopuszczalny nacisk na oś -100kN/oś, nawierzchnia bitumiczna. Długość odcinka - 842m. Planuje się: ? przebudowę i budowę chodnika; ? budowę stanowisk postojowych dla samochodów ciężarowych i osobowych; ? budowę i przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych; ? budowę kanalizacji deszczowej; ? przebudowę i zabezpieczenie sieci energetycznej SN i nN i sieci gazowej, kolidujących z planowaną rozbudową drogi, ? budowę oświetlenia ulicznego, ? budowę kanału technologicznego; ? 4) Dokumentacja projektowa: ? Dokumentacja projektowa w zakresie i ilości niezbędnej do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, w tym m.in.: wymagane uzgodnienia, opinie, decyzje, mapy do celów projektowych w skali 1:500, projekty podziału nieruchomości; ? Koncepcja projektowa do zatwierdzenia przez Zamawiającego przed opracowaniem projektu; ? Dokumentacja geotechniczna - 2 egz.; ? Projekt wykonawczy - w 4 egz.; ? Przedmiar robót i kosztorys inwestorski, po 2 egz.; ? Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w 2 egz.; ? Projekt stałej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem jego zatwierdzenia; ? W wersji elektronicznej na nośniku cyfrowym - całość dokumentacji zapisana w formie edytowalnej (np. dwg, doc, ath) oraz pdf;

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7


Dodatkowe kody CPV: 71248000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 200000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AJKO Artur Kręcisz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gen, Władysława Sikorskiego 6
Kod pocztowy: 28-200
Miejscowość: Staszów
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 145140.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 145140.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 193340.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.