eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › (3) Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach do realizacji projektu "Nowa jakość pomocy społecznej - wdrożenie usprawnień organizacyjnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gliwicach" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-17

Ogłoszenie nr 510066067-N-2020 z dnia 17-04-2020 r.

Ośrodek Pomocy Społecznej: (3) Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach do realizacji projektu "Nowa jakość pomocy społecznej - wdrożenie usprawnień organizacyjnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gliwicach" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Nowa jakość pomocy społecznej - wdrożenie usprawnień organizacyjnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gliwicach" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 521060-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 34519730000000, ul. ul. Górnych Wałów 9, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 359 700, e-mail ops@ops.gliwice.eu, faks 322 308 027.
Adres strony internetowej (url): opsgliwice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

(3) Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach do realizacji projektu "Nowa jakość pomocy społecznej - wdrożenie usprawnień organizacyjnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gliwicach" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.321.6.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Monitor typu LED IPS, matryca o przekątnej min. 23,0" (max 24") 16:9 o rozdzielczości nie mniejszej niz 1920x1080, jasność min. 250 cd/m2, 16,7 mln kolorów, czas reakcji nie większy niż 5ms, kat widzenia w poziomie / w pionie nie mniejszy niz 175 stopni, złącza co najmniej 1xHDMI, 1xDVI, 1xVGA, kolor czarny szt.5 2. Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne A4: z tonerem, max. koszt tonera (wkład oryginalny) 4,3gr/str. A4 (pokrycie 5%) - na podstawie cen rynkowych, max. koszt tonera (zamiennik) 1,4gr/str. A4 (pokrycie 5%) - na podstawie cen rynkowych, technologia druku laserowa monochromatyczna, format A4, rozdzielczość druku 300dpi, 600dpi, 1200dpi, czas nagrzewania do 17 sekund, szybkość drukowania min. 35 stron A4/min, czas wydruku pierwszej strony do 6,5 sekund, automatyczny druk dwustronny, 2 podajniki w standardzie, podajnik dokumentów umożliwiający dwustronne skanowanie, pojemność podajników na papier min. 350 arkuszy, Prędkość skanowania min. 40 obrazów (300 dpi, A4, mono, jednostronnie), 23 obrazy (300 dpi, A4, kolor, jednostronnie), 32 obrazy (300 dpi, A4, mono, dwustronnie), 16 obrazów (300 dpi, A4, kolor, dwustronnie) na minutę. Standardowe języki drukarki: PCL6 (5c/XL), KPDL 3 (kompatybilne z PostScript), zużycie energii elektrycznej nie więcej niż: kopiowanie/drukowanie: 662 W; tryb gotowości: 22 W; tryb uśpienia: 1 W, obsługiwane systemy min. Windows 7/8/10, USB 2.0 (Hi-Speed), 2 USB Host Interfaces, Gigabit Ethernet (10/100/1000BaseT), waga max. 19,5 kg, dołączony kabel USB 1,8m. szt. 1 3. Licencja na pakiet biurowy MS OFFICE 2019 PL, brak ograniczeń czasowych okresu użytkowania (lub równoważny: zapewniający pełna możliwość odczytu i edycji dokumentów utworzonych w aplikacjach wchodzących w skład pakietu MS Office 2003 bez utraty jakichkolwiek parametrów tych dokumentów współpracujący z oprogramowaniem używanym przez Zamawiającego m.in. szablonami opartymi na języku makropolecen, systemem obiegu dokumentów). Pakiet powinien zawierać co najmniej: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji, program do obsługi poczty elektronicznej, charakteryzujący się następującymi cechami: o pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika, dokumentacja oraz pomoc techniczna w języku polskim, o możliwość blokowania niebezpiecznej lub niechcianej poczty, o prawidłowe odczytywanie i zapisywanie danych w dokumentach w formatach: DOC, .DOCX, XLS, .XLSX, w tym obsługa formatowania, makr, formuł, formularzy w plikach wytworzonych w MS Office 2007, MS Office 2010 o zaproponowane oprogramowanie musi posiadać taki sposób licencjonowania, który zapewni jego instalacje na komputerze (komputerach) innych niż te, na których pierwotnie zainstalowano oprogramowanie, pod warunkiem wcześniejszej deinstalacji z tego komputera (komputerów). o możliwość instalacji na systemach operacyjnych Microsoft Windows: 8,8.1,10. o zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel, Word, Power Point w wersji 2003 oraz 2007 i 2010, z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropolecen. szt.4 4. Komputer Kompaktowa i wielofunkcyjna obudowa Mini-Tower, format płyty głównej mATX (suma wymiarów obudowy nie moze przekraczac 810 mm) z mozliwoscia pracy w pozycji poziomej i pionowej. Sloty zewnetrzne: 1x 5,25" Sloty wewnetrzne: 1x 3,5"/ 1x 2,5" Porty I/O z przodu: 2x USB3.0 (USB3.1 Gen 1), Mic-in, Audio-out (AZALIA / HD-Audio) Zasilacz SFX o mocy min. 300W (o co najmniej 85% sprawnosci) z aktywnym filtrem PFC. Procesor czterordzeniowy (4 watkowy), dedykowany do pracy w komputerach stacjonarnych, taktowany zegarem o częstotliwości minimum 3,6 GHz z możliwością przyspieszenia do 4,00GHz, pamięć podreczna minimum 6 MB, obsługujący dwukanałowo pamięci co najmniej DDR4, o TPD nie większym niż 65W. Zaoferowany procesor musi uzyskiwać w teście Passmark CPU Mark wynik minimum: 7750 punktów (wynik zaproponowanego procesora musi znajdować się na stronie http://www.cpubenchmark.net), lub procesor o równoważnej wydajności według wyników testu przeprowadzonego przez Wykonawcę. W przypadku użycia przez Wykonawcę testu wydajności Zamawiający zastrzega sobie, iż celem sprawdzenia poprawności przeprowadzonych testów Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu oprogramowanie testujące, oba równoważne (porównywane) zestawy oraz dokładne opisy użytych testów wraz z ich wynikami, w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego. Pamięć RAM minimum 8 GB. Minimum 1 wolny slot pamięci. Możliwość rozbudowy do minimum 32 GB. Płyta musi umożliwiać prace pamięci w trybie dwukanałowym. Płyta główna wyposazona w co najmniej: 3 porty: serial ATA III, 1 port Ultra M.2 (PCIe Gen3 x4 & SATA3),co najmniej 2 złącza rrozszerzeń (mogą być niskoprofilowe): (1x PCI Express 2.0 x4, 1x PCI Express 3.0 x16).Złacza powinny umożliwiać montowanie kart rozszerzeń bez konieczności użycia narzędzi. Karta graficzna zgodna z technologia (DirectX 12), pamiec video minimum 256 MB (karta nie musi posiadać niezależnej pamięci video jest dopuszczalne jej współdzielenie). Dysk twardy SSD M.2 PCI-e o pojemnosci minimum 250 GB, predkosc odczytu min. 3000 MB/s, prędkość zapisu min. 1000 MB/s, kod wielkości 2280 (22 x 80). Karta dzwiekowa zintegrowana z płyta główna. Karta sieciowa zintegrowana GigabitEthernet PCI 10/100/1000 (RJ-45), PXE, Wake on LAN. Klawiatura ze złaczem USB układzie US. Mysz optyczna ze złaczem USB, 3 przyciskowa z przewijaniem. Porty co najmniej: a). audio (słuchawki + mikrofon na przednim panelu obudowy), b). 4 x USB 3.0, c). klawiatury i myszy (PS/2), d). 1xDVI, 1xD-Sub e). 1x LAN RJ45. 12. System operacyjny Windows 10 pro, lub równowazny zapewniajacy: zgodnosc z interfejsem API systemu minimum Windows 7 Pro, mozliwosc uruchamiania oprogramowania przeznaczonego do pracy na platformie Windows 32 bitowego bez dodatkowego oprogramowania posredniczacego, mozliwosc centralnego zarzadzania systemem operacyjnym bez dodatkowego oprogramowania za pomoca usług katalogowych opartych na protokole LDAP kompatybilnych ze struktura zarzadzania oparta na serwerze domenowym Windows 2008, obsługe wszystkich podzespołów komputera, umozliwiajacy logowanie sie do domeny Active Directory opartej o serwery Windows z okresleniem praw logujacego sie uzytkownika, zapewniajacy (natywnie) mozliwosc połaczenia usługa Microsoft pulpit zdalny oraz uruchamiania programów w szczególnosci: MS Office, przypadku dostarczenia oprogramowania równowaznego nalezy zapewnic odpowiednie szkolenia dla uzytkowników i administratorów. szt.5

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30000000-9


Dodatkowe kody CPV: 48000000-8, 30200000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: (3) Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach do realizacji projektu "Nowa jakość pomocy społecznej - wdrożenie usprawnień organizacyjnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gliwicach" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13413.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALLTECH -SP. J. ZDZISŁAW PAJAK, ARTUR PAJAK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: SPÓŁDZIELCZA 33
Kod pocztowy: 09-407
Miejscowość: PŁOCK
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16497.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16497.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24403.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39-46 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie udzielone w oparciu o art 39-46 pzp - przetarg nieograniczony. Oferta uznana za najkorzystniejszą spełniającą warunki zamówienia.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.