eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › "Konserwacja eksponatów ze zbiorów Muzeum"

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-16

Ogłoszenie nr 510065953-N-2020 z dnia 16-04-2020 r.

Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu: "Konserwacja eksponatów ze zbiorów Muzeum"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 517059-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu, Krajowy numer identyfikacyjny 70108810000000, ul. ul. Narutowicza 64, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 242 752 883, e-mail skansen@mwmskansen.pl, faks 242 755 820.
Adres strony internetowej (url): http:/www.mwmskansen.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: wojewódzka samorządowa instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Konserwacja eksponatów ze zbiorów Muzeum"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DzAI 281/03/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie pełnej konserwacji muzealiów uwzględniającą ich indywidualny charakter, walory artystyczne i znaczenie historyczne. Działania konserwatorskie podjęte przez Wykonawcę powinny zahamować dalszą deteriorację muzealiów, a także przywrócić im właściwe walory estetyczne, przy zachowaniu oryginalności przedmiotu konserwacji i pozwolić na bezpieczne eksponowanie przez Zamawiającego. 2. W ramach zamówienia Wykonawca wykona w szczególności następujące prace: 1) odbiór muzealiów z Muzeum Małego Miasta w Bieżuniu i przewóz do pracowni konserwatorskiej oraz dostarczenie do Muzeum Małego Miasta w Bieżuniu po wykonaniu prac konserwatorskich; 2) opracowanie programu prac konserwatorskich; 3) przeprowadzenie właściwej konserwacji; 4) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu na własność dokumentacji konserwatorskiej z przeprowadzonych prac konserwatorskich zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa; 5) zapewnienie bezpieczeństwa muzealiów podczas transportu oraz w pracowni konserwatorskiej na własny koszt i ryzyko. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 9.1 - 9.6 do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem: 1) CZĘŚĆ I - przedmioty drewniane, meble 2) CZĘŚĆ II- przedmioty z papieru, 3) CZĘŚĆ III - instrumenty muzyczne 4) CZĘŚĆ IV- zegary 5) CZĘŚĆ V- przedmioty ze skóry 6) ĆZĘŚĆ VI- przedmioty z tkanin 5. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które Wykonawca może złożyć ofertę, ani nie wskazuje maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, o ile są już znane. 8. Postanowienia dot. podwykonawstwa zawarte są we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ. 9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot niniejszego zamówienia na okres minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru przedmiotu umowy. Okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy stanowi również kryterium oceny ofert z wagą 40 % i będzie oceniane zgodnie z zasadami wskazanymi w pkt 14 SIWZ. 10. Na mocy z art. 29 ust. 3a Ustawy Zamawiający wymaga w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie prac konserwatorskich objętych Umową, Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób wykonujących inne zakresy prac.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50800000-3


Dodatkowe kody CPV: 50850000-8, 50860000-1, 50830000-2, 50820000-9, 92521220-7, 92312000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: CZĘŚĆ I - Przedmioty drewniane, meble

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 104733.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DART PRACOWNIE KONSERWATORSKIE Jacek Dyżewski Bartłomiej Wieloszewski Dorota Wieloszewska s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Goplańska 16A
Kod pocztowy: 80-178
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 127920.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 122993.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 127920.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: CZĘŚĆ II - Przedmioty z papieru

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13700.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MKarTe konserwacja zabytkówintroligatorstwo Mirela Kaszuba
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Nawiady 52
Kod pocztowy: 11-710
Miejscowość: Piecki
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16660.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16660.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 36100.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: CZĘŚĆ III - Instrumenty muzyczne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1 Ustawy w związku ztym, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: CZĘŚĆ IV - Zegary

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1 Ustawy w związku ztym, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: CZĘŚĆ V - Przedmioty ze skóry

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4700.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5560.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5560.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13345.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: CZĘŚĆ VI - Przedmioty z tkanin

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art 93 ust.1 pkt 1 Ustawy w związku z tym, iż nie złożono żadnej ofert niepodlegającej odrzuceniu

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.