eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Chełmińska › Rozbudowa części drogi powiatowej nr 1601C polegająca na budowie ścieżki rowerowej relacji Dąbrowa Chełmińska - Czarże- Dębowiec

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-04

Ogłoszenie nr 510065836-N-2019 z dnia 04-04-2019 r.

Gmina Dąbrowa Chełmińska: Rozbudowa części drogi powiatowej nr 1601C polegająca na budowie ścieżki rowerowej relacji Dąbrowa Chełmińska - Czarże- Dębowiec

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 - EFRR, Osi priorytetowej 3. Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie Działania 3.5. Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w ramach ZIT Poddziałanie 3.5.2 Zrównoważona mobilność miejska i promowanie strategii niskoemisyjnych w ramach ZIT.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 515913-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Dąbrowa Chełmińska, Krajowy numer identyfikacyjny 92350642000000, ul. ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 052 3816-005, e-mail inwestycje@dabrowachelminska.lo.pl, faks 052 3816-290.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa części drogi powiatowej nr 1601C polegająca na budowie ścieżki rowerowej relacji Dąbrowa Chełmińska - Czarże- Dębowiec

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

271.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa części drogi powiatowej nr 1601C polegająca na budowie ścieżki rowerowej relacji Dąbrowa Chełmińska-Czarże-Dębowiec Przedmiot zamówienia to: Budowa ścieżki rowerowej na kilometrażach ścieżki od km 0+000 do km 5+560 w pasie drogi powiatowej 1601C, oraz od km 0+038 do km 0+157 w pasie drogi powiatowej nr 1542C. Wymienione zakresy będą realizowane na podstawie jednej decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej (W postępowaniu nr 271.4.2018 była to część I postępowania). W drodze powiatowej nr 1601C Zamawiający powoła kierownika budowy, a Wykonawcy będą zobowiązani posiadać kierownika robót drogowych. Wykonawca w zakresie ma wykonanie oznakowania wynikającego ze stałej organizacji ruchu. Zamawiający dostarczy Wykonawcy aktualną czasową jak i stałą organizację ruchu. Należy po zakończeniu realizacji uzyskać odbiory dróg od zarządców dróg, pod kątem odtworzenia pasa drogowego do stanu sprzed inwestycji. Opłaty wynikające z uzgodnień instytucji, załączone do dokumentacji projektowej ponosi Wykonawca. Przed zamówieniem opraw dla oświetlenia ścieżki wymagana jest ich akceptacja przez zamawiającego. Dotyczy to również lamp hybrydowych. Uwaga!!! Po realizacji inwestycji, Wykonawca ma obowiązek dokonać stabilizacji znaków granicznych dla nowo wydzielonych działek drogowych w ramach procedury ZRID, które graniczą z działkami będącymi własnością prywatną, bądź Lasów Państwowych. Termin wykonania prac: Termin wykonania prac to 31-08-2019 roku. Do 31-08-2019 roku należy również posiadać przygotowaną całą dokumentację odbiorową. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego usunięcia awarii infrastruktury na swój koszt w obrębie wykonywanych robót. Wykonawca jest zobowiązany uzyskać decyzję na zajęcie pasa drogowego na drogach powiatowych i gminnych. Podczas realizacji inwestycji zakłada się możliwość fakturowania częściowego dla każdej części zamówienia, na podstawie faktycznie wykonanego zakresu prac. Do wyceny oraz podczas wykonywania robót trzeba uwzględnić opinie oraz uzgodnienia określonych organów które są częścią dokumentacji projektowej. W ramach robót istnieje obowiązek wykonania badań zagęszczenia gruntu rodzimego jak i nawierzchni w korycie ścieżki/zjazdu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uczestniczenia w tych badaniach. Odpowiednie urządzenie do pomiaru stopnia zagęszczenia gruntu ma obowiązek dostarczyć Wykonawca. Wykonawca ma obowiązek uwzględnić prace ziemnie konieczne do zniwelowania terenu w ten sposób aby zachować dopuszczalne przepisami prawa spadki podłużne w miejscach gdzie ukształtowanie terenu na to pozwala. Wykonawca w ofercie ma obowiązek wkalkulować dostawę i montaż barier ostrzegawczych U-11aw kolorze żółtym w poniższych lokalizacjach: - na wysokości działki nr 33 w miejscowości Czemlewo o długości 150 mb, - na wysokości działki nr 281/5 w miejscowości Czarże po 8 mb z dwóch stron ścieżki, - na wysokości działki nr 241/31 w miejscowości Czarże 8 mb jednostronnie, - na wysokości działki nr 280/6 w miejscowości Czarże 120 mb jednostronnie. Należy wkalkulować w cenę oferty nadzory specjalistyczne, w tym stały nadzór archeologiczny jeśli jest wymagany. Wykonawca musi zgłosić rozpoczęcie robót gestorom sieci oraz instytucjom w zakresie wynikającym z uzgodnień załączonych w dokumentacji projektowej. Kosztem i obowiązkiem wykonawcy jest przeprowadzenie szkolenia obsługi lamp hybrydowych oraz ich uruchomienie. Wykonawca ma obowiązek przestrzegania projektu czasowej organizacji ruchu na drogach powiatowych i gminnej. Wykonawca ma obowiązek stosowania się do warunków i zapisów uzgodnień instytucji, zawartych w dokumentacji projektowej. Drogi należy odtworzyć do stanu sprzed robót budowlanych. Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania odbiorów od zarządcy dróg związanych z przywróceniem odpowiedniego stanu dróg. Wykonawca ma obowiązek zgłosić/złożyć wnioski swoje prace do organów/zarządców nieruchomości/zarządców dróg na podstawie uzgodnień zamieszczonych w dokumentacji projektowej. Zamawiający nie wymaga składania kosztorysów ofertowych. Podane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ogłoszeniu o zamówieniu, dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ogłoszeniu o zamówieniu, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Zamawiający, iż rozliczenie z wykonawcą będzie się odbywało ryczałtowo. CPV: 45233162-2 45233160-8 45233140-2 45233120-6 Zamawiający przed podpisaniem umowy będzie wymagał wypełnienia harmonogramu rzeczowego finansowego, który zostanie przekazany przez Zamawiającego. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wszędzie tam, gdzie wykonywane czynności wynikające z SIWZ w tym z opisu przedmiotu zamówienia, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (dalej KP, tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.) Przedmiotowy wymóg dotyczy zwłaszcza osób wykonujący wymieniony roboty budowlane: - brukarskie, Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób , które wymagają pracy w sposób określony w art. 22§1 KP. 2) Dokumentowanie polegać będzie na: a) na etapie składania oferty - Wykonawca złoży oświadczenie w formularzu ofertowym, b) na etapie realizacji umowy - w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy wykonawca złoży oświadczenie o ilości osób zatrudnionych przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania poszczególnych czynności określonych powyżej. Na każdym etapie realizacji umowy oświadczenie w razie zaistnienia określonych okoliczności można aktualizować. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia zastrzega możliwość żądania przedłożenia w terminie 7 dni: - wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę wykonujących czynności wskazane powyżej wraz ze skazaniem rodzaju umowy o pracę, wymiaru czasu pracy i określeniu czynności wykonywanych przez poszczególne osoby. - zanonimizowanych druków RCA, - zanonimizowanych umów o pracę (mają zawierać pracodawcę, imię i nazwisko i wymiar czasu pracy). Uprawnienia Zamawiającego zostały określone we wzorze umowy. Wszystkie powyższe informacje mają zastosowanie do wszystkich części, chyba że w tekście wyraźnie jest odesłanie do konkretnej części zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia. Inwestycja pn: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1601C oraz części drogi powiatowej nr 1542C i drogi gminnej ul. Nowa w miejscowości Czarże polegająca na budowie ścieżki rowerowej relacji Dąbrowa Chełmińska-Czarże-Dębowiec oraz Dąbrowa Chełmińska-Janowo ma być realizowana ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020 - EFRR, Osi priorytetowej 3. Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie Działania 3.5. Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w ramach ZIT Poddziałanie 3.5.2 Zrównoważona mobilność miejska i promowanie strategii niskoemisyjnych w ramach ZIT

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233162-2


Dodatkowe kody CPV: 45233160-8, 45233140-2, 45233140-2, 45233120-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2278226.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bogmar Sp z o.o.
Email wykonawcy: bogmar@bogmar.bydgoszcz.pl
Adres pocztowy: ul. Kasztanowa 9, Ostromecko
Kod pocztowy: 86-070
Miejscowość: Dabrowa Chełmińska
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3277335.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3277335.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3689365.03
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.