To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-16
Ogłoszenie nr 510065435-N-2020 z dnia 16-04-2020 r.
Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej: Roboty budowlane i instalacyjne
polegające na dostosowaniu pomieszczeń Pracowni MR pod Rezonans Magnetyczny SIGNA
ARTIST 1,5T do wymagań i wytycznych instalacyjnych określonych przez firmę GE Healthcare
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550030533-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej, Krajowy numer identyfikacyjny 00632038400000,
ul. Gen. A. E. Fieldorfa
2,
54-049
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 306 44 19, e-mail
zp@szpital-marciniak.wroclaw.pl, faks
71 306 48 67.
Adres strony internetowej (url): http://www.szpital-marciniak.wroclaw.pl/bip/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane i instalacyjne polegające na dostosowaniu pomieszczeń Pracowni MR pod Rezonans Magnetyczny SIGNA ARTIST 1,5T do wymagań i wytycznych instalacyjnych określonych przez firmę GE Healthcare
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):EZ/009/NT/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Przedmiotem Umowy są roboty budowlane i instalacyjne polegające na dostosowaniu pomieszczeń Pracowni MR pod Rezonans Magnetyczny SIGNA ARTIST 1,5T do wymagań i wytycznych instalacyjnych określonych przez firmę GE Healthcare. ww. roboty budowlane zostały wykazane i opisane w dokumentacji technicznej, stanowiącej integralną część Zaproszenia, która to dokumentacja została szczegółowo wymieniona w niniejszym Rozdziale pkt. 1.10. 1.2. Przy zmianie dostawcy zagwarantowanie ciągłości dostaw wynikających z potrzeb wynikających z potrzeb szpitala. 1.2. Miejsce wykonywania ww. robót: ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. 1.3. Zamawiający oświadcza, iż realizacja Przedmiotu Umowy sfinansowana zostanie przez Zamawiającego ze środków własnych. 1.4 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wykonanie na poziomie parteru otworów technologicznych umożliwiających wewnętrzny transport Rezonansu Magnetycznego do miejsca docelowego montażu; 2) wykonanie dodatkowego ekranowania Pracowni MR w zakresie podłogi pomieszczenia badań oraz stropu poniżej; 3) wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych w Pracowni MR umożliwiających montaż klatki Faraday´a według wytycznych firmy GE Healthcare oraz projektu klatki Faraday´a firmy Alteris S.A., oraz projektów branżowych dotyczących instalacji: wentylacji, klimatyzacji, sanitarnej i automatyki; 4) wykonanie instalacji awaryjnego wyrzutu helu z poziomu Pracowni MR na dach Obiektu Szpitalnego; 5) wykonanie i montaż na dachu Obiektu Szpitalnego konstrukcji wsporczej pod agregat wody lodowej; 6) wykonanie instalacji elektrycznej dla potrzeb agregatu wody lodowej, zewnętrznych jednostek klimatyzacji; a) wykonanie projektu instalacji elektrycznych wraz z wykonaniem instalacji elektrycznych dla potrzeb Rezonansu Magnetycznego oraz osprzętu; 7) uzgodnienie i wykonanie projektu w zakresie koniecznych zmian w systemie sygnalizacji pożaru w obrębie pomieszczeń Pracowni MR; 8) wykonanie robót instalacyjnych zatwierdzonych zmian w zakresie systemu sygnalizacji pożaru w pomieszczeniach Pracowni MR; 9) wykonanie zabudowy meblowej w pomieszczeniach sterowni, magazynie leków i w pomieszczeniu przygotowania pacjentów wraz z pracami wykończeniowymi, tj. a) wykonanie oraz dostawa zabudowy meblowej z materiałów dopuszczonych do obrotu na terenie RP, zgodnych z obowiązującymi normami PN-EN dot. mebli, b) montaż zabudowy meblowej po dostarczeniu przez firmę GE Healthcare Rezonansu Magnetycznego oraz wykonanie koniecznych prac wykończeniowych związanych z dostosowaniem pomieszczeń Pracowni MR; 10) w dniu dostawy Rezonansu Magnetycznego przez firmę GE Healthcare - wykonanie prac przywracających pierwotny stan stolarki drzwiowej i likwidacja powstałych technologicznych otworów transportowych (z wyłączeniem drzwi wewnętrznych Pracowni MR, dzielących pomieszczenie sterowni od pomieszczenia przygotowania pacjenta). 1.5 Ze względu na konieczność współpracy Wykonawcy z firmą GE Healthcare podczas realizacji Umowy, Przedmiot Umowy realizowany będzie w następujących etapach: 1) I etap [Wykonawca] - wykonanie prac opisanych w ust. 3 pkt 2) - 8) niniejszego paragrafu Umowy w terminie do 60 Dni od dnia podpisania Umowy. Tego samego dnia nastąpi przekazanie Pracowni MR firmie GE Healthcare celem wykonania prac związanych z montażem klatki Faraday´a; 2) II etap [GE Healthcare] - montaż klatki Faraday´a wraz z wykonaniem na tym etapie wszystkich prac, będących po stronie firmy GE Healthcare - w terminie do 14 Dni od dnia przekazania Pracowni MR przez Zamawiającego; 3) III etap [Wykonawca] - o wykonanie prac opisanych w ust. 3 pkt 9) lit a) niniejszego paragrafu Umowy w terminie do 60 Dni od dnia podpisania Umowy - w zakresie możliwym do realizacji, uwzględniającym konieczność zachowania drogi transportowej i otworów technologicznych celem montażu przez firmę GE Healthcare Rezonansu Magnetycznego. Zamawiający wskaże Wykonawcy miejsce (pomieszczenie) celem przechowania wykonanej zabudowy meblowej.; o wykonanie prac opisanych w ust. 3 pkt 1) niniejszego paragrafu Umowy w terminie do 2 dni przed planowanym dniem dostawy Rezonansu Magnetycznego przez GE Healthcare; 4) IV etap [GE Healthcare] - dostawa i montaż Rezonansu Magnetycznego w terminie do 7 Dni od dnia przekazania przez Zamawiającego Pracowni MR firmie GE Healthcare; 5) V etap [Wykonawca] - realizacja pozostałych prac opisanych w ust. 3 pkt 9) lit b) niniejszego paragrafu Umowy i wszystkich prac opisanych w ust. 3 pkt 10) niniejszego paragrafu Umowy musi nastąpić w terminie 7 Dni od dnia zakończenia prac związanych z montażem Rezonansu Magnetycznego przez firmę GE Healthcare. 1.6 Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. 1) Zamawiający określa, iż wszystkie czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia na terenie budowy, mają być wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub jego podwykonawców na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót w siedzibie Zamawiającego, czyli tzw. Pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy kierownika budowy, kierownika robót, dostawców materiałów budowlanych oraz innych osób, w stosunku do których Wykonawca wykaże, że czynności przez nich realizowane nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 $ f ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.) 2) Wykonawca przed rozpoczęciem wykonywania przedmiotu umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu oświadczenie wystawione odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę o zatrudnieniu pracowników o których mowa w pkt. a) na podstawie stosunku pracy oraz aktualizować taką informację w trakcie realizacji zamówienia składając Zamawiającemu przed skierowaniem pracownika do wykonywania prac każdorazowo oświadczenie o zatrudnieniu pracownika na podstawie stosunku pracy wraz ze wskazaniem pracodawcy będącego Wykonawcą lub podwykonawca. 3) Pracownicy skierowani do realizacji przedmiotu zamówienia w stosunku do których Wykonawca nie oświadczył, że są zatrudnieni na podstawie stosunku pracy nie będą wpuszczani na teren budowy, a więc nie będą mogli wykonywać pacy nie z winy Zamawiającego. 4) Zamawiający na każdym etapie prac uprawniony jest do kontrolowania, czy osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia na terenie budowy pozostają w stosunku pracy z Wykonawcą lub podwykonawcami. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudnienia na podstawie stosunku pracy ww. osób i przedłożyć niezwłocznie do wglądu kopie umów o pracę, o które zawnioskuje Zamawiający lub kopie druku ZUS RCA. Wykonawca przedstawiając dokumenty powinien przekazać je w sposób nie naruszający przepisów dot. ochrony danych osobowych. 5) W razie powzięcia wątpliwości co do prawdziwości informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 2) Zamawiający uprawniony jest do wystąpienia do Państwowej Inspekcji Pracy z wnioskiem o przeprowadzenie kontroli w zakresie prawidłowościpodstawy zatrudnienia pracownika. 1.8 Termin realizacji przedmiotu zamówienia - 120 dni od dnia podpisania umowy. 1.9 Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. 1.10 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: - Dokumentacja Projektowa i wykonawcza - Projekt finalny firmy GE Healthcare - Projekt klatki Faraday´a firmy Alteris S.A. - Wytyczne Zamawiającego dotyczące wykończenia oraz umeblowania pomieszczeń - Uzgodnienia z Firmą GE Healthcare w kwestii harmonogramu dostaw rezonansu magnetycznego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45300000-0
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45111220-6, 45111300-1, 90510000-5, 45223000-6, 45262000-1, 45310000-3, 45311000-0, 45312000-7, 45314300-4, 45314310-7, 45314320-0, 45330000-9, 45331100-7, 45331200-8, 45332200-5, 45410000-4, 45420000-7, 45421100-5, 45430000-0, 45431000-7, 45442000-7, 45442100-8, 45450000-6, 31520000-7, 31600000-2, 31625000-3, 32410000-0, 32420000-3, 42500000-1, 44111000-1, 44161000-6, 44411000-4, 44420000-0, 39130000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
630000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Alteris S.A
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
774000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
630000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Alteris S.A,
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
774000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. ART. 67 UST. 1 PKT 4 ustawy Pzp ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wartość poniżej 214000 euro. Dnia 19.12.2019r. dokonano otwarcia ofert postępowania
przetargowego EZ/688/NT/19. W w/w postępowaniu przetargowym nie zostały złożone żadne
oferty. W związku z powyższym, Zamawiający powołując się na art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy "w
postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu
ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie
zostały złożone żadne oferty (...)" dokona przeprowadzenia procedury na przedmiot zamówienia
wyspecyfikowany w poprzedniej procedurze przetargowej w trybie zamówienia z wolnej ręki,
zgodnie ze wskazanym ww. artykułem. Jednocześnie należy wskazać, że zakup wyspecyfikowanego przedmiotu zamówienia jest pilny w celu wyłonienia Wykonawcy który
przygotuje pracownię MRI do montażu aparatu MRI przekazanego przez Wielką Orkiestrę
Świątecznej Pomocy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Przebudowa istniejącego miejsca gromadzenia odpadów komunalnych
- Remont mostu nad rzeką Czerna Mała w ciągu drogi wojewódzkiej nr 296 w km 59+287 w miejscowości Piaseczna. CPV 45000000-7
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 328 w zakresie budowy chodnika przy ul. Kamiennogórskiej w Kaczorowie.
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 119 "Zielona Łąka" WE WROCŁAWIU
- Rozbiórka budynku nr 55 w K-2836 przy ul. Obornickiej 108-132 we Wrocławiu.
- Usługa serwisowania i naprawa samochodów służbowych Urzędu Miejskiego Wrocławia
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw na działce nr ewid. 1025/5 położonej w Brzyskach
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Żelicach
- Wykonanie robót remontowych w budynku Przedszkola nr 185 położonego na os. Wichrowe Wzgórze 118 w Poznaniu
- Przebudowa zabytkowego budynku w Stróży
- BO - Lll/04/X - "Dziewiętnastka odNOWA" - remont sal lekcyjnych oraz sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 19 im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
- Remont klatek schodowych w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Legionowie
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.