eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Roboty budowlane i instalacyjne polegające na dostosowaniu pomieszczeń Pracowni MR pod Rezonans Magnetyczny SIGNA ARTIST 1,5T do wymagań i wytycznych instalacyjnych określonych przez firmę GE Healthcare

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-16

Ogłoszenie nr 510065435-N-2020 z dnia 16-04-2020 r.

Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej: Roboty budowlane i instalacyjne polegające na dostosowaniu pomieszczeń Pracowni MR pod Rezonans Magnetyczny SIGNA ARTIST 1,5T do wymagań i wytycznych instalacyjnych określonych przez firmę GE Healthcare

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550030533-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej, Krajowy numer identyfikacyjny 00632038400000, ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2, 54-049 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 306 44 19, e-mail zp@szpital-marciniak.wroclaw.pl, faks 71 306 48 67.
Adres strony internetowej (url): http://www.szpital-marciniak.wroclaw.pl/bip/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlane i instalacyjne polegające na dostosowaniu pomieszczeń Pracowni MR pod Rezonans Magnetyczny SIGNA ARTIST 1,5T do wymagań i wytycznych instalacyjnych określonych przez firmę GE Healthcare

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

EZ/009/NT/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1. Przedmiotem Umowy są roboty budowlane i instalacyjne polegające na dostosowaniu pomieszczeń Pracowni MR pod Rezonans Magnetyczny SIGNA ARTIST 1,5T do wymagań i wytycznych instalacyjnych określonych przez firmę GE Healthcare. ww. roboty budowlane zostały wykazane i opisane w dokumentacji technicznej, stanowiącej integralną część Zaproszenia, która to dokumentacja została szczegółowo wymieniona w niniejszym Rozdziale pkt. 1.10. 1.2. Przy zmianie dostawcy zagwarantowanie ciągłości dostaw wynikających z potrzeb wynikających z potrzeb szpitala. 1.2. Miejsce wykonywania ww. robót: ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. 1.3. Zamawiający oświadcza, iż realizacja Przedmiotu Umowy sfinansowana zostanie przez Zamawiającego ze środków własnych. 1.4 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wykonanie na poziomie parteru otworów technologicznych umożliwiających wewnętrzny transport Rezonansu Magnetycznego do miejsca docelowego montażu; 2) wykonanie dodatkowego ekranowania Pracowni MR w zakresie podłogi pomieszczenia badań oraz stropu poniżej; 3) wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych w Pracowni MR umożliwiających montaż klatki Faraday´a według wytycznych firmy GE Healthcare oraz projektu klatki Faraday´a firmy Alteris S.A., oraz projektów branżowych dotyczących instalacji: wentylacji, klimatyzacji, sanitarnej i automatyki; 4) wykonanie instalacji awaryjnego wyrzutu helu z poziomu Pracowni MR na dach Obiektu Szpitalnego; 5) wykonanie i montaż na dachu Obiektu Szpitalnego konstrukcji wsporczej pod agregat wody lodowej; 6) wykonanie instalacji elektrycznej dla potrzeb agregatu wody lodowej, zewnętrznych jednostek klimatyzacji; a) wykonanie projektu instalacji elektrycznych wraz z wykonaniem instalacji elektrycznych dla potrzeb Rezonansu Magnetycznego oraz osprzętu; 7) uzgodnienie i wykonanie projektu w zakresie koniecznych zmian w systemie sygnalizacji pożaru w obrębie pomieszczeń Pracowni MR; 8) wykonanie robót instalacyjnych zatwierdzonych zmian w zakresie systemu sygnalizacji pożaru w pomieszczeniach Pracowni MR; 9) wykonanie zabudowy meblowej w pomieszczeniach sterowni, magazynie leków i w pomieszczeniu przygotowania pacjentów wraz z pracami wykończeniowymi, tj. a) wykonanie oraz dostawa zabudowy meblowej z materiałów dopuszczonych do obrotu na terenie RP, zgodnych z obowiązującymi normami PN-EN dot. mebli, b) montaż zabudowy meblowej po dostarczeniu przez firmę GE Healthcare Rezonansu Magnetycznego oraz wykonanie koniecznych prac wykończeniowych związanych z dostosowaniem pomieszczeń Pracowni MR; 10) w dniu dostawy Rezonansu Magnetycznego przez firmę GE Healthcare - wykonanie prac przywracających pierwotny stan stolarki drzwiowej i likwidacja powstałych technologicznych otworów transportowych (z wyłączeniem drzwi wewnętrznych Pracowni MR, dzielących pomieszczenie sterowni od pomieszczenia przygotowania pacjenta). 1.5 Ze względu na konieczność współpracy Wykonawcy z firmą GE Healthcare podczas realizacji Umowy, Przedmiot Umowy realizowany będzie w następujących etapach: 1) I etap [Wykonawca] - wykonanie prac opisanych w ust. 3 pkt 2) - 8) niniejszego paragrafu Umowy w terminie do 60 Dni od dnia podpisania Umowy. Tego samego dnia nastąpi przekazanie Pracowni MR firmie GE Healthcare celem wykonania prac związanych z montażem klatki Faraday´a; 2) II etap [GE Healthcare] - montaż klatki Faraday´a wraz z wykonaniem na tym etapie wszystkich prac, będących po stronie firmy GE Healthcare - w terminie do 14 Dni od dnia przekazania Pracowni MR przez Zamawiającego; 3) III etap [Wykonawca] - o wykonanie prac opisanych w ust. 3 pkt 9) lit a) niniejszego paragrafu Umowy w terminie do 60 Dni od dnia podpisania Umowy - w zakresie możliwym do realizacji, uwzględniającym konieczność zachowania drogi transportowej i otworów technologicznych celem montażu przez firmę GE Healthcare Rezonansu Magnetycznego. Zamawiający wskaże Wykonawcy miejsce (pomieszczenie) celem przechowania wykonanej zabudowy meblowej.; o wykonanie prac opisanych w ust. 3 pkt 1) niniejszego paragrafu Umowy w terminie do 2 dni przed planowanym dniem dostawy Rezonansu Magnetycznego przez GE Healthcare; 4) IV etap [GE Healthcare] - dostawa i montaż Rezonansu Magnetycznego w terminie do 7 Dni od dnia przekazania przez Zamawiającego Pracowni MR firmie GE Healthcare; 5) V etap [Wykonawca] - realizacja pozostałych prac opisanych w ust. 3 pkt 9) lit b) niniejszego paragrafu Umowy i wszystkich prac opisanych w ust. 3 pkt 10) niniejszego paragrafu Umowy musi nastąpić w terminie 7 Dni od dnia zakończenia prac związanych z montażem Rezonansu Magnetycznego przez firmę GE Healthcare. 1.6 Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. 1) Zamawiający określa, iż wszystkie czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia na terenie budowy, mają być wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub jego podwykonawców na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót w siedzibie Zamawiającego, czyli tzw. Pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy kierownika budowy, kierownika robót, dostawców materiałów budowlanych oraz innych osób, w stosunku do których Wykonawca wykaże, że czynności przez nich realizowane nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 $ f ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.) 2) Wykonawca przed rozpoczęciem wykonywania przedmiotu umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu oświadczenie wystawione odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę o zatrudnieniu pracowników o których mowa w pkt. a) na podstawie stosunku pracy oraz aktualizować taką informację w trakcie realizacji zamówienia składając Zamawiającemu przed skierowaniem pracownika do wykonywania prac każdorazowo oświadczenie o zatrudnieniu pracownika na podstawie stosunku pracy wraz ze wskazaniem pracodawcy będącego Wykonawcą lub podwykonawca. 3) Pracownicy skierowani do realizacji przedmiotu zamówienia w stosunku do których Wykonawca nie oświadczył, że są zatrudnieni na podstawie stosunku pracy nie będą wpuszczani na teren budowy, a więc nie będą mogli wykonywać pacy nie z winy Zamawiającego. 4) Zamawiający na każdym etapie prac uprawniony jest do kontrolowania, czy osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia na terenie budowy pozostają w stosunku pracy z Wykonawcą lub podwykonawcami. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudnienia na podstawie stosunku pracy ww. osób i przedłożyć niezwłocznie do wglądu kopie umów o pracę, o które zawnioskuje Zamawiający lub kopie druku ZUS RCA. Wykonawca przedstawiając dokumenty powinien przekazać je w sposób nie naruszający przepisów dot. ochrony danych osobowych. 5) W razie powzięcia wątpliwości co do prawdziwości informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 2) Zamawiający uprawniony jest do wystąpienia do Państwowej Inspekcji Pracy z wnioskiem o przeprowadzenie kontroli w zakresie prawidłowościpodstawy zatrudnienia pracownika. 1.8 Termin realizacji przedmiotu zamówienia - 120 dni od dnia podpisania umowy. 1.9 Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. 1.10 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: - Dokumentacja Projektowa i wykonawcza - Projekt finalny firmy GE Healthcare - Projekt klatki Faraday´a firmy Alteris S.A. - Wytyczne Zamawiającego dotyczące wykończenia oraz umeblowania pomieszczeń - Uzgodnienia z Firmą GE Healthcare w kwestii harmonogramu dostaw rezonansu magnetycznego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45300000-0


Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45111220-6, 45111300-1, 90510000-5, 45223000-6, 45262000-1, 45310000-3, 45311000-0, 45312000-7, 45314300-4, 45314310-7, 45314320-0, 45330000-9, 45331100-7, 45331200-8, 45332200-5, 45410000-4, 45420000-7, 45421100-5, 45430000-0, 45431000-7, 45442000-7, 45442100-8, 45450000-6, 31520000-7, 31600000-2, 31625000-3, 32410000-0, 32420000-3, 42500000-1, 44111000-1, 44161000-6, 44411000-4, 44420000-0, 39130000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 630000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Alteris S.A
Email wykonawcy: biuro@alteris.pl
Adres pocztowy: ul. Ceglana 35
Kod pocztowy: 40-514
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 774000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 774000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 774000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 630000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Alteris S.A,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ceglana 35
Kod pocztowy: 40-514
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 774000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 774000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 774000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. ART. 67 UST. 1 PKT 4 ustawy Pzp ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wartość poniżej 214000 euro. Dnia 19.12.2019r. dokonano otwarcia ofert postępowania przetargowego EZ/688/NT/19. W w/w postępowaniu przetargowym nie zostały złożone żadne oferty. W związku z powyższym, Zamawiający powołując się na art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy "w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty (...)" dokona przeprowadzenia procedury na przedmiot zamówienia wyspecyfikowany w poprzedniej procedurze przetargowej w trybie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie ze wskazanym ww. artykułem. Jednocześnie należy wskazać, że zakup wyspecyfikowanego przedmiotu zamówienia jest pilny w celu wyłonienia Wykonawcy który przygotuje pracownię MRI do montażu aparatu MRI przekazanego przez Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.