eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyraków › Rozbudowa budynku Centrum Kultury i Promocji w m. Wola Żyrakowska

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-03

Ogłoszenie nr 510065429-N-2019 z dnia 03-04-2019 r.

Gmina Żyraków: Rozbudowa budynku Centrum Kultury i Promocji w m. Wola Żyrakowska

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 512841-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Żyraków, Krajowy numer identyfikacyjny 54403600000000, ul. , 39-204 Żyraków, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 014 680 71 21, e-mail inwestycje@zyrakow.pl, faks 014 680 71 24.
Adres strony internetowej (url): www.zyrakow.pl/bip

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa budynku Centrum Kultury i Promocji w m. Wola Żyrakowska

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IiGK.271.4.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę budynku Centrum Kultury i Promocji w Woli Żyrakowskiej o część budynku oznaczoną numerem 2 "Proj. rozbudowa 1-kondygnacyjna" na projekcie zagospodarowania dz. nr ewid. 646/1 obręb Wola Żyrakowska. Zamówienie obejmuje wszelkie roboty i czynności niezbędne do użytkowania rozbudowanej części obiektu. UWAGA: Dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres robót niż zakres niniejszego zamówienia. W związku z powyższym należy w szczególnie wnikliwy sposób zapoznać się z przedmiotem zamówienia, celem dokonania rzetelnej wyceny robót budowlanych. Zamówienie obejmuje kompleksowe roboty związane z budową nowej części obiektu tj. pomieszczeń nr 0.5, 0.6, 0.9 o łącznej powierzchni użytkowej 44,7 m2 oraz roboty remontowo-wykończeniowe w pomieszczeniu nr 0.31 i 0.32 wg rzutu parteru - rysunek A.1. W ramach przedmiotowych robót należy wykonać m.in. : a) rozbiórkę istniejącej płytki odbojowej, b) likwidację studni betonowej, c) demontaż istniejącej stolarki okiennej w pomieszczeniach 0.1, 0.2, 0.4, 0.10 wg rzutu parteru - rysunek A.1, a następnie zamurowanie otworów w miejscach przewidzianych w projekcie i wykończenie miejsc zamurowanych poprzez nałożenie tynku oraz wymalowanie powierzchni, d) demontaż grzejnika zlokalizowanego pod oknem w pom 0.2 wg rzutu parteru - rysunek A.1, e) wybicie otworów drzwiowych oraz montaż nadproży pomiędzy pomieszczeniami 0.5 i 0.2, 0.6 i 0.10 oraz 0.9 i 0.32 f) stopy, ławy i ściany fundamentowe wraz z ich izolacją, g) konstrukcje żelbetowe w postaci słupów, wieńców, podciągów, płyty stropowej, h) ściany nadziemia (zewnętrzne i działowe), i) dostawę i montaż stolarki zewnętrznej okiennej i drzwiowej oraz wewnętrznej z uwzględnieniem zapisów ekspertyzy p.poż, j) dostawę i montaż podokienników, k) konstrukcję i wykończenie schodów zewnętrznych, l) konstrukcję, izolację i pokrycie dachu, m) dostawa i montaż obróbek blacharskich wraz z rynnami i rurami spustowymi, n) wykonanie płytki odbojowej z kostki brukowej, o) wykonanie elewacji z uwzględnieniem malowania elewacji istniejącego budynku w miejscu połączenia nowej części budynku i w miejscach dokonania ewentualnych zabrudzeń z winy wykonawcy, p) uporządkowanie terenu z zasiewem trawy wokół nowej części budynku, q) konstrukcje podposadzkowe, r) wykonanie tynków wewnętrznych wraz z dwukrotnym poszpachlowaniem, s) dwukrotne malowanie sufitów i ścian wewnętrznych wraz z gruntowaniem, t) wykończenie posadzek wraz z listwami przypodłogowymi, u) wykonanie instalacji gazowej od skrzynki do pom. nr 0.10 (do kuchenki gazowej), v) wykonanie instalacji c.o. w pomieszczeniach 0.5, 0.6, 0.9, 0.32 z podłączeniem jej do istniejącej instalacji c.o. w pom. nr 0.12, w) wykonanie białego montażu wraz z podłączeniem w pom. nr 0.32, x) wykonanie instalacji odgromowej w obrębie nowej części budynku, y) wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem oprzyrządowania i urządzeń w pomieszczeniach 0.5, 0.6, 0.9, 0.32 z podłączeniem jej do istniejącej instalacji elektrycznej w budynku, z) przyłącz wody na tym etapie pozostaje bez zmian, aa) przyłącz kanalizacji sanitarnej na tym etapie również pozostaje bez zmian z wyjątkiem likwidacji studni dn 150 lokalizowanej na przyłączu, bb) w pomieszczeniach nr 0.31 i 0.32 należy wykonać wszelkie prace związane z wymurowaniem ścianki działowej, wstawieniem stolarki drzwiowej oraz wymianę istniejącej, wykonaniem posadzki, ułożeniem płytek, poszpachlowaniem i wymalowaniem ścian wewnętrznych, wymianą instalacji elektrycznej wraz z oprzyrządowaniem, montażem opraw oświetlenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi cześć III niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45310000-3, 45111291-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 150709.83
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "ADRES" Adam Bieszczad
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Nagawczyna 495
Kod pocztowy: 39-200
Miejscowość: Dębica
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 232954.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 232954.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 236145.04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.