eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › OPRACOWANIE PROJEKTU TECHNICZNEGO WYMIANY ZBIORNIKA ORAZ INSTALACJI WODNEJ W BUDYNKU NR 24 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. CZWARTAKÓW 3 W GRUDZIĄDZU- spr. 7/2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-15

Ogłoszenie nr 510065021-N-2020 z dnia 15-04-2020 r.

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy: OPRACOWANIE PROJEKTU TECHNICZNEGO WYMIANY ZBIORNIKA ORAZ INSTALACJI WODNEJ W BUDYNKU NR 24 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. CZWARTAKÓW 3 W GRUDZIĄDZU- spr. 7/2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 514993-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Administratorem danych osobowych uczestników postępowania przetargowego jest 13 WOG.


I. 1) NAZWA I ADRES:

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000, ul. ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, e-mail 13wog.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 48 32 22.
Adres strony internetowej (url): www.13wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: www.13wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

OPRACOWANIE PROJEKTU TECHNICZNEGO WYMIANY ZBIORNIKA ORAZ INSTALACJI WODNEJ W BUDYNKU NR 24 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. CZWARTAKÓW 3 W GRUDZIĄDZU- spr. 7/2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

7/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu technicznego wymiany zbiornika oraz instalacji wodnej w budynku nr 24 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu i sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie określonym art. 20 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2019 r., poz. 1186 z późn.zm.), zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia - założeniami projektu technicznego (obiekt objęty ochroną konserwatorską). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, obejmującej w szczególności: 1) projekty budowlano-wykonawcze z branżami opracowane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami - wykonany w czterech egzemplarzach, uzgodnione z Kujawsko-Pomorskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Toruniu oraz z Działem Technicznym Miejskich Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Grudziądzu; 2) przedmiary robót sporządzone zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu - wykonane w dwóch egzemplarzach; 3) kosztorysy inwestorskie sporządzone zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu - wykonane w dwóch egzemplarzach; 4) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - wykonane w dwóch egzemplarzach; 5) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIOR) - wykonane w dwóch egzemplarzach; 6) uzyskanie Decyzji Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Toruniu; 7) uzgodnienie z Działem Technicznym Miejskich Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Grudziądzu; 8) uzyskanie decyzja o pozwoleniu na budowę (Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy). Wszystkie w/w dokumenty Wykonawca winien sporządzić i przekazać Zamawiającemu w formie pisemnej w liczbie egzemplarzy wskazanej powyżej oraz na jednym nośniku elektronicznym (CD lub DVD). Dokumentacja, o której mowa w pkt. 1 do 5 na nośniku elektronicznym winna mieć formę opracowania w wersji nieedytowalnej w formacie PDF, w wersji edytowanej w formacie DWG, DOC, XLS, ATH - w ilości 1 szt. Układ folderów lub podfolderów na nośniku CD lub DVD powinien wiernie odzwierciedlać układ teczek i zeszytów. Do wersji elektronicznej dokumentacji należy dołączyć oświadczenie, że jej zawartość jest zgodna (identyczna) z wersją papierową. Wykonawca dostarczy dokumentację projektową spakowaną w zamykanych pudełkach opisanych wykazem zawartości. Wymagania w zakresie opracowywanych dokumentów przez Wykonawcę: Dokumentacja projektowo-kosztorysowa winna być opracowana w pełnym zakresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wymaganiami przepisów Prawa Budowlanego, Polskich Norm i przepisów branżowych oraz zasadami wiedzy technicznej. Dokumentacja kosztorysowa winna być odzwierciedleniem projektu budowlanego i wykonana na podstawie aktualnych średnich cen obowiązujących w regionie kujawsko-pomorskim. Do kompletów dokumentacji Wykonawca winien załączyć wszystkie opinie, uzgodnienia w zakresie rozwiązań technicznych (o ile dotyczy) oraz spis opracowań. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje również przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich do wykonanej całkowitej dokumentacji z chwilą zakończenia realizacji robót budowlanych objętych projektem. Zamawiający wskazuje, że opracowana dokumentacja będzie wykorzystywana w realizacji faktycznej robót, może podlegać ujawnieniu i udostępnieniu podmiotom trzecim np. w procedurach zamówień publicznych. Opracowana dokumentacja winna być dokumentacją jawną. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia określa się w sposób ryczałtowy. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z dokumentacją opracowaną odpowiednio oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego. Szczegółowa realizacja zamówień odbywać się będzie na zasadach określonych w treści umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: OPRACOWANIE PROJEKTU TECHNICZNEGO WYMIANY ZBIORNIKA ORAZ INSTALACJI WODNEJ W BUDYNKU NR 24 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. CZWARTAKÓW 3 W GRUDZIĄDZU

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BIPROJEKT Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@biprojekt.com.pl
Adres pocztowy: ul. Pabianicka 26 A/5
Kod pocztowy: 04-219
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 39360.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39360.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 48585.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.