eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Parczew › Kompleksowa rewitalizacja Osiedla Polna w Parczewie realizowana w ramach Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Parczew 2017-2023 - Zadanie 3 Centrum Spotkań Międzypokoleniowych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-15

Ogłoszenie nr 510064478-N-2020 z dnia 15-04-2020 r.

Gmina Parczew: Kompleksowa rewitalizacja Osiedla Polna w Parczewie realizowana w ramach Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Parczew 2017-2023 - Zadanie 3 Centrum Spotkań Międzypokoleniowych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 13 Infrastruktura Społeczna Działanie 13.3 Rewitalizacja obszarów miejskich

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513199-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540036400-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Parczew, Krajowy numer identyfikacyjny 52414000000000, ul. ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 083 3551237, 3551236, e-mail inwestycje@parczew.com, faks .
Adres strony internetowej (url): https://umparczew.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa rewitalizacja Osiedla Polna w Parczewie realizowana w ramach Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Parczew 2017-2023 - Zadanie 3 Centrum Spotkań Międzypokoleniowych.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie nr 1 obejmuje m. in.: Teren I 1) Budowa ścieżek i placów z kostki betonowej; 2) Wyposażenie w elementy małej architektury: urządzenia do ćwiczeń, stoły do gry, kosze na śmieci, ławki; 3) Odbudowa trawnika po pracach budowlanych; 4) Wykonanie nasadzeń; Teren II 1) Budowa ścieżek i placów z kostki betonowej; 2) Wyposażenie w elementy małej architektury: urządzenia do ćwiczeń, stoły do gry, kosze na śmieci, ławki; 3) Odbudowa trawnika po pracach budowlanych; 4) Wykonanie nasadzeń; Zadanie nr 2 obejmuje m. in.: 1) Rozbiórkę istniejących obrzeży na wysokości projektowanych ciągów pieszych; 2) Rozbiórkę istniejących nawierzchni chodników; 3) Roboty związane z zabezpieczeniem istniejącej infrastruktury kolidującej z inwestycją; 4) Ułożenie nowoprojektowanych warstw konstrukcyjnych nawierzchni odpowiadającej wymaganej nośności jak dla KR1 na gruntach zaliczanych do kategorii podłoża G3 - wykonanie chodników z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm obramowanych obrzeżem lekkim 6x20 cm; 5) Roboty ziemne; 6) Roboty nawierzchniowe; 7) Roboty porządkowe. Zadanie nr 3 obejmuje m. in.: 1) Rozbiórkę istniejącego krawężnika i obrzeży na wysokości remontowanych elementów dróg, ciągów pieszych, jezdnych i chodników; 2) Rozbiórkę istniejących nawierzchni dróg manewrowych i ciągów pieszych, jezdnych o nawierzchni asfaltowej oraz chodników, nawierzchni z płyt ażurowych na miejscach postojowych; 3) Roboty związane z zabezpieczeniem istniejącej infrastruktury kolidującej z inwestycją w przypadku odkrycia; 4) Ułożenie nowych warstw nawierzchniowych z ewentualnym uzupełnieniem podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5; 5) Wykonanie nowych warstw nawierzchniowych na planowanym utwardzeniu działki; 6) Roboty ziemne; 7) Roboty porządkowe. Zadanie nr 4 obejmuje m .in.: 1) Instalację monitoringu CCTV; 2) Wymianę istniejących słupów oraz opraw oświetleniowych. Zadanie nr 5 obejmuje m. in.: 1) Rozbiórka istniejących posadzek i wykonanie nowych w celu dostosowania pomieszczeń do wys. 3,0 m; 2) Naprawa zewnętrznego tynku w miejscach uszkodzeń; 3) Malowanie elewacji; 4) Rozbiórka istniejących ścian działowych; 5) Nowe ściany działowe - beton komórkowy gr. 12 cm, tynk cemwntowo - wapienny 1,5 cm; 6) Utworzenie aneksu kuchennego samoobsługowego: glazura, terakota, wyposażenie (zlew, umywalka, meble); 7) Montaż elementów ażurowych elementów ozdobnych na suficie poprawiających estetykę i akustykę (płyty rastrowe) we wszystkich pomieszczeniach; 8) Gładziowanie tynków oraz sufitów we wszystkich pomieszczeniach; 9) Położenie terakoty we wszystkich pomieszczeniach, 10) Przebudowa łazienek polegająca na rozbiórce istniejących ścian działowych i budowie nowych w łazienkach z betonu komórkowego. Wymiana terakoty i glazury. Zakup podstawowego wyposażenia (umywalki, meble, pisuary, miski ustępowe, baterie); 11) Powłoki malarskie we wszystkich pomieszczeniach - farba akrylowa; 12) Wymiana terakoty i glazury w pomieszczeniach sanitarnych oraz zapleczu socjalno-kuchennym; 13) Obudowa pionów kanalizacyjnych płytą k.-g.; 14) Zakup wyposażenia sali multimedialnej - krzeseł, stołów, tablic ekspozycyjnych, szafy, wertykale, projektor z osprzętem, ekran projekcyjny itp.; 15) Wylewka samopoziomująca we wszystkich pomieszczeniach - wyrównanie lastryko, przygotowanie do położenia płytek; 16) Wszystkie wewnętrzne drzwi i zewnętrzne do wymiany 17) Wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej; 18) Wykonanie wewnętrznej instalacji wentylacji grawitacyjnej wspomaganej mechanicznie; 19) Wykonanie rozdzielnicy elektrycznej; 20) Wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego; 21) Wykonanie instalacji gniazd wtykowych; 22) Wykonanie instalacji CCTV.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45233200-1, 37410000-5, 77310000-6, 45111000-8, 45233000-9, 45332000-3, 45331210-1, 45223222-1, 45316110-9, 51314000-6, 45232000-2, 45232000-2, 45300000-0, 45310000-3, 45311000-0, 45311100-1, 45311200-2, 45315700-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1698200.23
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
Email wykonawcy: romanczuk@zukparczew.pl
Adres pocztowy: ul. Piwonia 73
Kod pocztowy: 21-200
Miejscowość: Parczew
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1852347.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1852347.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2455894.11
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.