eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Adaptacja szatni sportowej na pomieszczenia Domu Ludowego we wsi Dobra (2)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-03

Ogłoszenie nr 510064390-N-2019 z dnia 03-04-2019 r.

Gmina Bolesławiec: Adaptacja szatni sportowej na pomieszczenia Domu Ludowego we wsi Dobra (2)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 510806-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Bolesławiec, Krajowy numer identyfikacyjny 23082145700000, ul. Teatralna 1 a, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 75 732 32 21, e-mail urzadgminy@gminaboleslawiec.pl, faks 75 735 17 83.
Adres strony internetowej (url): http://bip.gminaboleslawiec.pl/354/407/postepowania-powyzej-30-tys-euro.html

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Adaptacja szatni sportowej na pomieszczenia Domu Ludowego we wsi Dobra (2)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

I.I.271.1.02.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest adaptacja szatni sportowej na pomieszczenia Domu Ludowego we wsi Dobra (2) wraz z wykonaniem instalacji wewnętrznych, zagospodarowaniem terenów zewnętrznych oraz wykonaniem przebudowy przyłączy zewnętrznych w zakresie umożliwiającym uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie. 2. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących robót: 2.1 Rozbudowa budynku: oPowierzchnia użytkowa-436,49 m2 oPowierzchnia zabudowy-491,42 m2 oKubatura-2.454,00 m3 oWysokość do kalenicy-6,22 m 2.1.1 Przygotowanie terenu pod rozbudowę budynku. 2.1.2 Wykonanie wykopów pod fundamenty rozbudowywanego budynku. 2.1.2 Wykonanie ław i ścian fundamentowych rozbudowywanego budynku. 2.1.3 Wykonanie izolacji przeciwwodnych pionowych i poziomych. 2.1.4 Wykonanie robót budowlanych związanych ze wznoszeniem rozbudowywanego budynku. 2.1.5 Wykonanie konstrukcji dachu, ocieplenia oraz pokrycia dachowego z dachówki. 2.1.6 Montaż stolarki okiennej i drzwiowej w budynku. 2.1.7 Wykonanie robót wykończeniowych wewnątrz budynku (tynkowanie, malowanie, tynk żywiczny, podłogi z płytek, podłogi z paneli podłogowych, licowanie ścian płytkami, itp.). 2.1.8 Wykonanie instalacji oraz montaż elementów wyposażenia instalacyjnego klimatyzacji i wentylacji w budynku. 2.1.9 Wykonanie i montaż pozostałych elementów instalacyjnych w budynku (instalacje sanitarne, gazowe oraz elektryczne). 2.1.10 Wykonanie termoizolacji ścian zewnętrznych rozbudowywanego budynku. 2.1.11 Wykonanie tynków zewnętrznych na elewacji budynku. 2.1.12 Wykonanie przebudowy przyłączy wodno - kanalizacyjnych. 2.1.13 Wykonanie przebudowy przyłącza elektrycznego. 2.1.14 Wykonanie przebudowy przyłącza gazowego. 2.1.15 Zagospodarowanie terenów zewnętrznych (wykonanie nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej, wykonanie terenów zielonych, wykonanie rampy dla niepełnosprawnych). 2.1.16 Wykonanie robót remontowych wewnątrz istniejącego budynku zgodnie z dokumentacją projektową. 2.1.17 Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8


Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45300000-0, 45310000-3, 45332000-3, 45316100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 401944.68
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Żuraw Mieczysław
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Tomaszów Bolesławiecki 165a
Kod pocztowy: 59-720
Miejscowość: Raciborowice Górne
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 644850.23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 644850.23
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 798000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.