eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dragacz › "Instalacje fotowoltaiczne oraz inne OZE na terenie gminy Dragacz".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-02

Ogłoszenie nr 510064252-N-2019 z dnia 02-04-2019 r.

Wójt Gminy Dragacz: "Instalacje fotowoltaiczne oraz inne OZE na terenie gminy Dragacz".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Operacja realizowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 3 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie, Działania 3.1 Wspieranie wytwarzania i dystrybucji energii pochodzących ze źródeł odnawialnych, schemat mikroinstalacje, schemat 1 budynki mieszkalne i publiczne

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 517127-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wójt Gminy Dragacz, Krajowy numer identyfikacyjny 53437400000000, ul. Dragacz , 86-134 Dragacz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 332 49 69, e-mail krystian@dragacz.pl, faks 52 332 49 74.
Adres strony internetowej (url): https://gm-dragacz.rbip.mojregion.info/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Instalacje fotowoltaiczne oraz inne OZE na terenie gminy Dragacz".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RGiFE-I.1.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia: "Instalacje fotowoltaiczne oraz inne OZE na terenie gminy Dragacz". Zakres zamówienia obejmuje: 1) dostawę wraz montażem 10 zestawów instalacji fotowoltaicznych (9 zestawów - dla użytkowników prywatnych - właścicieli nieruchomości wg lokalizacji określonej w dokumentacji technicznej) i 1 zestawu - dla Urzędu Gminy w Dragaczu) o mocach: 3,08 KWp na dachu - 2 zestawy, 4,2 KWp na dachu - 1 zestaw, 5,04 KWp na dachu - 3 zestawy, 6,16 KWp na dachu - 3 zestawy, 7 KWp na gruncie/stelaż- - 1 zestaw, w tym m.in.: a) montaż konstrukcji pod panele PV; b) montaż paneli PV na konstrukcji; c) montaż inwerterów; d) montaż rozdzielnicy PV wraz z zabezpieczeniami; f) ułożenie tras kablowych i kabli od paneli PV do rozdzielnicy elektrycznej; g) wykonanie połączenia z siecią elektroenergetyczną obiektu; h) wykonanie odpowiednich zabezpieczeń przeciwprzepięciowych i instalacji odgromowej, jeśli jest wymagana lub przystosowanie istniejącej instalacji odgromowej do współpracy z mikroinstalacją; i) wykonanie niezbędnych otworów montażowych w przegrodach zewnętrznych i wewnętrznych budynku oraz zamurowanie i zaszczelnienie otworów montażowych po wprowadzeniu urządzeń; j) wykonanie przepustów w miejscach przejść tras kablowych przez ściany, dach lub inne przeszkody oraz wykonanie i zasypywanie ewentualnych wykopów pod przewody; k) zabezpieczenie miejsc przebić i przejść przewodów elektrycznych; l) uruchomienie i rozruch mikroinstalacji; ł) wykonanie prób eksploatacyjnych i sprawdzających prawidłowe działania mikroinstalacji i współpracy z siecią energetyczną; m) wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej; n) przygotowanie zgłoszeń wraz z wymaganą dokumentacją przyłączenia mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej oraz zgłoszenie do Zakładu Energetycznego w imieniu użytkownika (właściciela nieruchomości) na podstawie udzielonego pełnomocnictwa; o) weryfikację istniejących rozdzielnic (instalacji odbiorczych) oraz dostosowanie instalacji odbiorczej do wybudowanego systemu instalacji fotowoltaicznych, w razie zaistnienia takiej konieczności; p) wykonanie połączenia wyrównawczego ram modułów fotowoltaicznych wraz z uziemieniem ograniczników przepięć o oporności maksymalnej 10 OH; r) wykonanie i zaprogramowanie systemu monitoringu, 2) dostawę wraz z montażem 3 zestawów kolektorów płaskich do przygotowywania c.w.u. o mocach 6,4 KWp na dachu - 1 zestaw i 4,8 KWp - 2 zestawy (1 zestaw na dachu i 1 zestaw na gruncie/stelaż) dla użytkowników prywatnych (właścicieli nieruchomości) zgodnie z lokalizacją określoną w dokumentacji technicznej, w tym m.in.: a) instalację elementów montażowych pod kolektory; b) montaż kolektorów słonecznych; c) wykonanie instalacji rurowych oraz elementów zabezpieczających; d) montaż zasobnika ciepłej wody użytkowej; e) montaż armatury, urządzeń, zespołu pompowego, naczyń przeponowych i pozostałych elementów instalacji; f) montaż i zaprogramowanie układu sterującego, automatyki i monitoringu; g) przyłączenie instalacji do istniejącego systemu grzewczego, instalacji wody wodociągowej oraz instalacji elektrycznej; h) wykonanie przejść w przegrodach wewnętrznych i zewnętrznych budynków; i) wykonanie i zasypywanie ewentualnych wykopów pod przewody; j) uzupełnienie ubytków ścian, stropów, uszczelnienie pokrycia dachowego po przejściach przewodów; k) płukanie i napełnienie instalacji, przeprowadzenie wymaganych prób ciśnieniowych i szczelności instalacji, dokonanie próbnego rozruchu przed odbiorem robót, 3) wykonanie kompletnej instalacji gruntowej pompy ciepła o mocy 8,9 KWp z dostosowaniem do istniejących instalacji systemu grzewczego i prawidłowego współdziałania z wykonaną instalacją z uwzględnieniem niezbędnych prac towarzyszących, dla użytkownika prywatnego - właściciela nieruchomości wg lokalizacji określonej w dokumentacji technicznej, w tym: a) montaż pompy ciepła; b) wykonanie instalacji rurowych oraz elementów zabezpieczających; c) przyłączenie instalacji pompy ciepła do istniejącego systemu grzewczego, instalacji wody wodociągowej oraz instalacji elektrycznej; d) regulacja hydrauliczna instalacji grzewczej oraz obiegów dolnego źródła; e) wykonanie robót izolacyjnych i zimnochronnych; f) wykonanie przejść w przegrodach wewnętrznych i zewnętrznych budynków; g) zabezpieczenie miejsc przebić i przejść przewodów elektrycznych; h) zaprogramowanie i wykonanie układu automatyki, sterowania i monitoringu; i) przeprowadzenie wymaganych prób szczelności instalacji grzewczo - technologicznej oraz dokonanie próbnego rozruchu przed odbiorem robot; j) napełnienie instalacji, 4) wykonanie projektów wykonawczych w oparciu o załączoną do Siwz dokumentację techniczną oraz dokonanie uzgodnień z odpowiednimi służbami zgodnie z obowiązującym prawem dla wszystkich w/w rodzajów instalacji; 5) przeprowadzenie szkolenia wszystkich użytkowników w/w instalacji w zakresie eksploatacji i obsługi oraz sporządzenie protokołu obejmującego zakres szkolenia i uzyskanie oświadczeń od użytkowników o dokonanym szkoleniu; 6) opracowanie szczegółowych instrukcji obsługi i użytkowania instalacji sporządzonych w języku polskim (zawierających m.in.: zalecenia bieżącej konserwacji) dla każdej z wykonanych instalacji i przekazanie jej - ich Użytkownikom; 7) świadczenie bezpłatnego serwisu wykonanych instalacji w okresie gwarancyjnym; 8) uzyskanie i przygotowanie niezbędnych dokumentów odrębnie dla każdej z w/w instalacji (protokołów prób i badań, atestów, kart gwarancyjnych, książek serwisowych, kart katalogowych związanych z przekazaniem do użytkowania i eksploatacji wybudowanych instalacji na poszczególnych nieruchomościach; 9) opracowanie, skompletowanie i przekazanie Zamawiającego - odrębnie dla każdej instalacji - operatu odbiorowego z wykonanej instalacji (w 2 egz.) zawierającego: dokumentację powykonawczą, Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno-użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Nie są one wiążące przyszłego Wykonawcę do ich stosowania. 1) Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno-użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów czy urządzeń zaproponowanych w całej dokumentacji technicznej wraz z ST. 2) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów, wyposażenia czy urządzeń równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (certyfikaty, aprobaty techniczne lub deklaracje właściwości użytkowych). 3) Dopuszcza się równoważne urządzenia i materiały pod warunkiem, że : a) zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z założeniami jakościowymi, technologicznymi i eksploatacyjnymi zawartymi w całej dokumentacji projektowej wraz z ST, b) zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, technologicznych i jakościowych co najmniej równych parametrom założonym w całej dokumentacji projektowej wraz z ST. 4) Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia Zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia i materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty urządzeń i materiałów potwierdzające ich równoważność w stosunku do zaproponowanych w projekcie. 5) W przypadku zamontowania przez Wykonawcę urządzeń i zastosowania materiałów, które nie będą spełniać w/w wymagań skutkować będzie bezwzględnym demontażem lub rozbiórką, na koszt Wykonawcy i ze skutkami z tego wynikającymi. Wykonawca lub Podwykonawca ma obowiązek zatrudnienia na umowę o prace, na zasadach określonych w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks Pracy (t.j. Dz. U z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.) osób wykonujących czynności związane z bezpośrednią realizacją przedmiotu zamówienia np.: instalatorów, kierowców, pracowników fizycznych. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osób nadzorujących, obsługi geodezyjnej i dostawców materiałów. 1) W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające spełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności związane z bezpośrednią realizacją przedmiotu zamówienia, o których mowa powyżej. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Niezłożenie przez Wykonawcę w/w oświadczenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia osób wykonujących czynności w zakresie realizacji robót na podstawie umowy o pracę. 2) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z bezpośrednią realizacją przedmiotu zamówienia, o których mowa powyżej, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ - Dokumentacja techniczna (z przedmiarem robót załączonym pomocniczo, specyfikacjami technicznymi i projektami).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09331000-8


Dodatkowe kody CPV: 09331200-0, 09331100-9, 42511110-5, 45311100-1, 45330000-9, 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 304220.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Energia Taniej Sp. z o.o.
Email wykonawcy: energiataniej.grudziadz@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Włodka 16F
Kod pocztowy: 86-134
Miejscowość: Grudziądz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3342195.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 342195.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 342195.60
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.