To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-02
Ogłoszenie nr 510063860-N-2019 z dnia 02-04-2019 r.
Gmina Myślibórz: Wykonanie pełnobranżowego projektu budowlano-wykonawczego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i uzyskaniem pozwolenia na budowę dla zadania pn. "Modernizacja oraz zmiana funkcji budynku przy ul. Ratuszowej 12 z przeznaczeniem na funkcje publiczne" - II postępowanie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 521575-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Myślibórz, Krajowy numer identyfikacyjny 52976900000000,
ul. ul. Rynek im. Jana Pawła II
1,
74-300
Myślibórz, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
957 472 061, e-mail
mysliborz@mysliborz.pl, faks
957 473 363.
Adres strony internetowej (url): www.bip.mysliborz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie pełnobranżowego projektu budowlano-wykonawczego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i uzyskaniem pozwolenia na budowę dla zadania pn. "Modernizacja oraz zmiana funkcji budynku przy ul. Ratuszowej 12 z przeznaczeniem na funkcje publiczne" - II postępowanie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IPP.271.3.2019.MO
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnobranżowego projektu budowlano-wykonawczego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i uzyskaniem pozwolenia na budowę dla zadania pn. "Modernizacja oraz zmiana funkcji budynku przy ul. Ratuszowej 12 z przeznaczeniem na funkcje publiczne" (oznaczonej na poglądowym projekcie zagospodarowania terenu jako Etap I - Budynek A), w zakresie: ? wykonania oceny stanu technicznego budynku; ? wykonania aktualnej inwentaryzacji budowlanej; ? opracowania programu prac konserwatorskich; ? wykonania projektu budowlano - wykonawczego, wielobranżowego (architektura, konstrukcja, zagospodarowanie terenu, konserwacja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne), przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego dla poszczególnych branż, STWiOR oraz uzyskanie niezbędnych opinii, pozwoleń, uzgodnień w tym z Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Szczecinie oraz prawomocnego pozwolenia na budowę do dnia 15.11.2019 r.; ? zaprojektować na parterze budynku miejsce spełniające wymogi toalety publicznej w uzgodnieniu z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać projekt rozbiórki budynku przyległego do budynku głównego na dz. nr 142/20 obręb 2 Myślibórz (oznaczonego na poglądowym projekcie zagospodarowania terenu jako Etap II - Budynek B) wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień w tym także pozwolenia na rozbiórkę. 3.2. Kompleks budynków znajduje się województwie zachodniopomorskim, powiecie myśliborskim w Myśliborzu przy ul. Ratuszowej 12. Działki nr 142/20, 142/14, 142/19 obręb Myślibórz 2. Budynki funkcjonują jako obiekty mieszkalne, jedno i wielorodzinne o maksymalnie 2 kondygnacjach naziemnych. Obiekty są wyposażone w sieć kanalizacyjną, wodociągową, gazową, elektryczną oraz ogrzewanie centralne z sieci komunalnej. Budynek frontowy, znajduję się na terenie Starego Miasta oraz stanowi element pierzei zabudowy Starego Rynku, został wzniesiony przed 1900 rokiem. 3.3. W związku z faktem, iż ul. Mariana Buczka zmieniła nazwę na ul. Ratuszową, w całej SIWZ i załącznikach ilekroć występuje nazwa ulicy Mariana Buczka zastępuje się ją nazwą ulicy Ratuszowa. 3.4. Zamawiający posiada decyzję lokalizacji inwestycji celu publicznego na realizację przedmiotowego zadania. 3.5. Wykonawca zobowiązany do udzielenia 5 letniej rękojmi za wady fizyczne i prawne ujawnione w przedmiocie umowy. 3.6. Zamawiający załącza inwentaryzację budowlaną wraz z oceną stanu technicznego budynku (wykonaną w 2017 r.) jako materiał pomocniczy do opracowania projektu, jednakże zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu w celu oceny aktualnego stanu technicznego budynku. 3.7. Przedmiot zamówienia należy wykonać w następujący sposób: 1) dokumentacja projektowa powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz zgodnie z umową, a także obowiązującymi przepisami i normami. Przedmiotowa dokumentacja będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu na roboty budowlane w oparciu o Ustawę Prawo Zamówień Publicznych; 2) dokumentacja projektowa w swej treści powinna określać przedmiot zamówienia, w tym w szczególności: technologię robót, materiały i urządzenia a także parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, urządzeń i wyposażenia w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji. Zgodnie z ustawą Pzp art. 29 ust. 3 przedmiotu zamówienia nie może opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia lub nie można tego opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". W przypadku braku możliwości opisania przedmiotu zgodnie z ustawowymi wymaganiami Wykonawca winien poinformować o tym fakcie Zamawiającego; 3) dokumentacja projektowa powinna opisywać przedmiot zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane, w tym wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów. Oświadczenie o wzajemnym skoordynowaniu technicznym opracowań projektowych powinno być wykonane przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności. Dokumentacja winna uwzględniać przepisy zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy; 4) przedmiar robót powinien zawierać opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonywania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstawy do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych; 5) dokumentacja projektowa powinna być zgodna z n/w rozporządzeniami i ustawami: * Ustawa z dnia z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 2067), * Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane - (tekst jednolity Dz.U. 2018r. poz. 1202 z ze zm.), * Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018r. roku poz. 1986 ze zm.), * Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tekst jednolity Dz. U. z 2018r. poz. 1935), * Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 1129), * Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jednolity 2015r. poz.1422), * Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 2004 nr 130 poz. 1389), * wszystkich pozostałych przepisów szczególnych i Norm Polskich mających zastosowanie i wpływ na kompletność i prawidłowość wykonania zadania projektowego oraz docelowe bezpieczeństwo użytkowania wraz z trwałością i ekonomiką rozwiązań technicznych, * projekt budowlany i wykonawczy w trakcie i po jego wykonaniu uzgadniać należy także pod względem rozwiązań ze wskazanymi przez Inwestora przedstawicielami Gminy Myślibórz. 3.8. Dokumentację będącą przedmiotem zamówienia należy wykonać: 1) Ocena stanu technicznego budynku - 2 egzemplarze w wersji tradycyjnej (papierowej); 2) Inwentaryzację budowlaną - 2 egzemplarze w wersji tradycyjnej (papierowej); 3) Program prac konserwatorskich - 2 egzemplarze w wersji tradycyjnej (papierowej); 4) Projekty budowlano-wykonawcze - 5 egzemplarzy w wersji tradycyjnej (papierowej); 5) STWiOR - 2 egzemplarze w wersji tradycyjnej (papierowej); 6) Projekt rozbiórki budynku na dz. nr 142/20 obręb 2 Myślibórz - 5 egzemplarzy w wersji tradycyjnej (papierowej); 7) Kosztorysy inwestorskie - 2 egzemplarze w wersji tradycyjnej (papierowej); 8) Przedmiary robót - 2 egzemplarze w wersji tradycyjnej (papierowej); 9) przekazać Zamawiającemu wersję elektroniczną dokumentacji z pkt 3.8 SIWZ (od 1 do 6) 1 x w formacie oryginalnym plików oraz 1 x w formacie *pdf (zapisane na płycie CD/DVD w sposób możliwy do kopiowania); 10) przekazać Zamawiającemu wersję elektroniczną dokumentacji z pkt 3.8 SIWZ (od 7 do 8) 1 x w formacie oryginalnym plików oraz 1 x w formacie *pdf oraz wersji edytowalnej *ath lub *xls (zapisane na płycie CD/DVD w sposób możliwy do kopiowania).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV: 71322000-1, 71248000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
70000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gotyk Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
86100.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MYŚLIBORZA
- Budowa sali sportowej (boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem) oraz niezbędnej infrastruktury towarzyszącej na działce o numerze ewidencyjnym gruntu 163/2 obręb Golenice, gmina Myślibórz
- Budowa podjazdu oraz dostosowanie łazienki do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Myśliborzu
więcej: przetargi w Myśliborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztowej dla zadania inwestycyjnego pn: Budowa drogi gminnej na odcinku Nowa Wieś Ełcka - Śniepie
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa parkingu przy ul. Chopina"
- Budowa hali magazynowej w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Opr. proj. ,,Przebudowa części pomieszczeń OSP na potrzeby oddziału przedszkolnego wraz z dostosowaniem do obowiązujących przepisów sanitarnych i p.poż. w Mikołowie - Paniowach przy ul. Mokierskiej 1"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.