eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślibórz › Wykonanie pełnobranżowego projektu budowlano-wykonawczego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i uzyskaniem pozwolenia na budowę dla zadania pn. "Modernizacja oraz zmiana funkcji budynku przy ul. Ratuszowej 12 z przeznaczeniem na funkcje publiczne" - II postępowanie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-02

Ogłoszenie nr 510063860-N-2019 z dnia 02-04-2019 r.

Gmina Myślibórz: Wykonanie pełnobranżowego projektu budowlano-wykonawczego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i uzyskaniem pozwolenia na budowę dla zadania pn. "Modernizacja oraz zmiana funkcji budynku przy ul. Ratuszowej 12 z przeznaczeniem na funkcje publiczne" - II postępowanie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 521575-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Myślibórz, Krajowy numer identyfikacyjny 52976900000000, ul. ul. Rynek im. Jana Pawła II 1, 74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 957 472 061, e-mail mysliborz@mysliborz.pl, faks 957 473 363.
Adres strony internetowej (url): www.bip.mysliborz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie pełnobranżowego projektu budowlano-wykonawczego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i uzyskaniem pozwolenia na budowę dla zadania pn. "Modernizacja oraz zmiana funkcji budynku przy ul. Ratuszowej 12 z przeznaczeniem na funkcje publiczne" - II postępowanie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IPP.271.3.2019.MO

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnobranżowego projektu budowlano-wykonawczego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i uzyskaniem pozwolenia na budowę dla zadania pn. "Modernizacja oraz zmiana funkcji budynku przy ul. Ratuszowej 12 z przeznaczeniem na funkcje publiczne" (oznaczonej na poglądowym projekcie zagospodarowania terenu jako Etap I - Budynek A), w zakresie: ? wykonania oceny stanu technicznego budynku; ? wykonania aktualnej inwentaryzacji budowlanej; ? opracowania programu prac konserwatorskich; ? wykonania projektu budowlano - wykonawczego, wielobranżowego (architektura, konstrukcja, zagospodarowanie terenu, konserwacja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne), przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego dla poszczególnych branż, STWiOR oraz uzyskanie niezbędnych opinii, pozwoleń, uzgodnień w tym z Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Szczecinie oraz prawomocnego pozwolenia na budowę do dnia 15.11.2019 r.; ? zaprojektować na parterze budynku miejsce spełniające wymogi toalety publicznej w uzgodnieniu z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać projekt rozbiórki budynku przyległego do budynku głównego na dz. nr 142/20 obręb 2 Myślibórz (oznaczonego na poglądowym projekcie zagospodarowania terenu jako Etap II - Budynek B) wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień w tym także pozwolenia na rozbiórkę. 3.2. Kompleks budynków znajduje się województwie zachodniopomorskim, powiecie myśliborskim w Myśliborzu przy ul. Ratuszowej 12. Działki nr 142/20, 142/14, 142/19 obręb Myślibórz 2. Budynki funkcjonują jako obiekty mieszkalne, jedno i wielorodzinne o maksymalnie 2 kondygnacjach naziemnych. Obiekty są wyposażone w sieć kanalizacyjną, wodociągową, gazową, elektryczną oraz ogrzewanie centralne z sieci komunalnej. Budynek frontowy, znajduję się na terenie Starego Miasta oraz stanowi element pierzei zabudowy Starego Rynku, został wzniesiony przed 1900 rokiem. 3.3. W związku z faktem, iż ul. Mariana Buczka zmieniła nazwę na ul. Ratuszową, w całej SIWZ i załącznikach ilekroć występuje nazwa ulicy Mariana Buczka zastępuje się ją nazwą ulicy Ratuszowa. 3.4. Zamawiający posiada decyzję lokalizacji inwestycji celu publicznego na realizację przedmiotowego zadania. 3.5. Wykonawca zobowiązany do udzielenia 5 letniej rękojmi za wady fizyczne i prawne ujawnione w przedmiocie umowy. 3.6. Zamawiający załącza inwentaryzację budowlaną wraz z oceną stanu technicznego budynku (wykonaną w 2017 r.) jako materiał pomocniczy do opracowania projektu, jednakże zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu w celu oceny aktualnego stanu technicznego budynku. 3.7. Przedmiot zamówienia należy wykonać w następujący sposób: 1) dokumentacja projektowa powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz zgodnie z umową, a także obowiązującymi przepisami i normami. Przedmiotowa dokumentacja będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu na roboty budowlane w oparciu o Ustawę Prawo Zamówień Publicznych; 2) dokumentacja projektowa w swej treści powinna określać przedmiot zamówienia, w tym w szczególności: technologię robót, materiały i urządzenia a także parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, urządzeń i wyposażenia w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji. Zgodnie z ustawą Pzp art. 29 ust. 3 przedmiotu zamówienia nie może opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia lub nie można tego opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". W przypadku braku możliwości opisania przedmiotu zgodnie z ustawowymi wymaganiami Wykonawca winien poinformować o tym fakcie Zamawiającego; 3) dokumentacja projektowa powinna opisywać przedmiot zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane, w tym wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów. Oświadczenie o wzajemnym skoordynowaniu technicznym opracowań projektowych powinno być wykonane przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności. Dokumentacja winna uwzględniać przepisy zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy; 4) przedmiar robót powinien zawierać opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonywania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstawy do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych; 5) dokumentacja projektowa powinna być zgodna z n/w rozporządzeniami i ustawami: * Ustawa z dnia z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 2067), * Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane - (tekst jednolity Dz.U. 2018r. poz. 1202 z ze zm.), * Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018r. roku poz. 1986 ze zm.), * Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tekst jednolity Dz. U. z 2018r. poz. 1935), * Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 1129), * Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jednolity 2015r. poz.1422), * Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 2004 nr 130 poz. 1389), * wszystkich pozostałych przepisów szczególnych i Norm Polskich mających zastosowanie i wpływ na kompletność i prawidłowość wykonania zadania projektowego oraz docelowe bezpieczeństwo użytkowania wraz z trwałością i ekonomiką rozwiązań technicznych, * projekt budowlany i wykonawczy w trakcie i po jego wykonaniu uzgadniać należy także pod względem rozwiązań ze wskazanymi przez Inwestora przedstawicielami Gminy Myślibórz. 3.8. Dokumentację będącą przedmiotem zamówienia należy wykonać: 1) Ocena stanu technicznego budynku - 2 egzemplarze w wersji tradycyjnej (papierowej); 2) Inwentaryzację budowlaną - 2 egzemplarze w wersji tradycyjnej (papierowej); 3) Program prac konserwatorskich - 2 egzemplarze w wersji tradycyjnej (papierowej); 4) Projekty budowlano-wykonawcze - 5 egzemplarzy w wersji tradycyjnej (papierowej); 5) STWiOR - 2 egzemplarze w wersji tradycyjnej (papierowej); 6) Projekt rozbiórki budynku na dz. nr 142/20 obręb 2 Myślibórz - 5 egzemplarzy w wersji tradycyjnej (papierowej); 7) Kosztorysy inwestorskie - 2 egzemplarze w wersji tradycyjnej (papierowej); 8) Przedmiary robót - 2 egzemplarze w wersji tradycyjnej (papierowej); 9) przekazać Zamawiającemu wersję elektroniczną dokumentacji z pkt 3.8 SIWZ (od 1 do 6) 1 x w formacie oryginalnym plików oraz 1 x w formacie *pdf (zapisane na płycie CD/DVD w sposób możliwy do kopiowania); 10) przekazać Zamawiającemu wersję elektroniczną dokumentacji z pkt 3.8 SIWZ (od 7 do 8) 1 x w formacie oryginalnym plików oraz 1 x w formacie *pdf oraz wersji edytowalnej *ath lub *xls (zapisane na płycie CD/DVD w sposób możliwy do kopiowania).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7


Dodatkowe kody CPV: 71322000-1, 71248000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 70000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Gotyk Sp. z o.o.
Email wykonawcy: kontakt@gotyk.eu
Adres pocztowy: ul. Wszystkich Świętych 5B
Kod pocztowy: 71-457
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 86100.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 86100.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 86100.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.