To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-02
Ogłoszenie nr 510063760-N-2019 z dnia 02-04-2019 r.
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PUM w Szczecinie: Dostawa urządzeń medycznych do SPSK NR 1 PUM
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPSK Nr 1 PUM w Szczecinie" nr POIS.09.01.00-00-0276/18 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownic twa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrow ia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.Umowa o dofinansowanie nr POIS.09.01.00-00-0276/18-00/88/2018/304
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 503632-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PUM w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 28889200000000,
ul. ul. Unii Lubelskiej
1,
71-252
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
914 253 000, e-mail
zampub@spsk1.szn.pl, faks
914 253 001.
Adres strony internetowej (url): www.spsk1.szn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń medycznych do SPSK NR 1 PUM
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-261-01/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa urządzeń medycznych do SPSK NR 1 PUM Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale II SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: KARDIOMONITOR |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
46535.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BIAMEDITEK SP. Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
49680.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: USG |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
162011.99
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHILIPS POLSKA SP. Z O.O.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
161700.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: POMPA INFUZYJNA ZE STACJĄ DOKUJĄCĄ |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust 1. pkt. 1) ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (....). Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie pakietu nr 3, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. - ZŁOŻONO 1 OFERTĘ OFERTA NR 3. MEDICAVERA SP. Z O.O. DAHLHAUSEN GROUP, UL. MAJOWA 2, 71-374 SZCZECIN z ceną netto: 31 200,00 PLN, wartość brutto: 33 696,00 PLN - 60 PKT. Okres udzielonej gwarancji jakości: 24 M-CE - 0 PKT. Łączna ilość punktów - 60 OFERTA ODRZUCONA NA PODSTAWIE ART. 89 UST 1 PKT. 2) USTAWY PZP. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: APARAT DO PODGRZEWANIA PŁYNÓW INFUZYJNYCH |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: W oparciu o art. 93 ust 1. pkt. 1) w zw. z art. 94 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (....). Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie pakietu nr 4, ponieważ wykonawca uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę. OFERTA NR 4. EMPIREUM Sp. z o.o., UL. CHOTOMOWSKA 30, 05-110 JABŁONNA z ceną netto: 4 000,00 PLN, wartość brutto: 4 320,00 PLN - 60 PKT. Okres udzielonej gwarancji jakości: 36 M-CY - 20 PKT. Łączna ilość punktów - 80 Zamawiający w dniu 01.04.2019 r. otrzymał od wykonawcy EMPIREUM Sp. z o.o. pismo informujące o odstąpieniu od podpisania umowy w związku z brakiem możliwości realizowania jej w terminie. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: PULSOKSYMETR |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93. ust 1. pkt. 1) ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (....). Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie pakietu nr 5, ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: ELEKTRYCZNE URZĄDZENIE DO SSANIA |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93. ust 1. pkt. 1) ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (....). Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie pakietu nr 6, ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: ZESTAW DO TRUDNEJ INTUBACJI |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust 1. pkt. 1) ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (....). Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie pakietu nr 7, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. - ZŁOŻONO 1 OFERTĘ OFERTA NR 5. LABO CLINIC SP. Z O.O. SP.K., UL. DWORCOWA 41A/2, 10-437 OLSZTYN z ceną netto: 77 777,78 PLN, wartość brutto: 84 000,00 PLN - 60 PKT. Okres udzielonej gwarancji jakości: 24 M-CE - 0 PKT. Łączna ilość punktów - 60 OFERTA ODRZUCONA NA PODSTAWIE ART. 89 UST 1 PKT. 2) USTAWY PZP. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Obsługa techniczna - nagłośnienie i oświetlenie - wydarzeń artystycznych w 2024
- Wykonanie dwóch układów kompensacji mocy biernej pojemnościowej sieci kablowych 15kV dla strony E i W Kanału Piastowskiego
- Wykonanie remontu dachu budynku przy ul. E. Gierczak 58 wraz ze wzmocnieniem konstrukcji drewnianej i remontem kominów
- Świadczenie usługi gastronomicznej w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Policyjnej Izbie Dziecka Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
- Dostawa sprzętu komputerowego
- PP Polanów termomodernizacja, modernizacja i przebudowa infrastruktury - Etap II
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Jednorazowa dostawa sprzętu medycznego" współfinansowane z dotacji z budżetu Województwa Małopolskiego.
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55
- "Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego przez Poznański Ośrodek Specjalistycznych Usług Medycznych w Poznaniu dla Ośrodka Fizjoterapii i Rehabilitacji Ustrojowej"
- Modernizacja i doposażenie szpitalnego oddziału ratunkowego oraz przebudowa i doposażenie pracowni diagnostycznych z nim współpracujących w ZOZ w Łęczycy w formule zaprojektuj - wybuduj - wyposaż.
- Dostawa sprzętu okulistycznego: aparat OCT optyczny tomograf, USG okulistyczne, perymetr, lampa szczelinowa, optotyp, oftalmoskop bezpośredni, autorefraktometr dla Szpitala Powiatowego w Pyrzycach
- Zakup aparatu do mycia sond przezprzełykowych.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.