eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › "Dostawa urządzeń komputerowych, pakietów oprogramowania oraz sprzętu peryferyjnego dla Zespołu Szkół im. Xawerego Dunikowskiego w Zawierciu oraz PCKZ w Zawierciu" - 2 części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-02

Ogłoszenie nr 510063678-N-2019 z dnia 02-04-2019 r.

Powiat Zawierciański : "Dostawa urządzeń komputerowych, pakietów oprogramowania oraz sprzętu peryferyjnego dla Zespołu Szkół im. Xawerego Dunikowskiego w Zawierciu oraz PCKZ w Zawierciu" - 2 części

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Nowa jakość kształcenia zawodowego w ZS im. X. Dunikowskiego oraz PCKZ w Zawierciu" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (EFS) - Oś priorytetowa XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego; Działanie 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów; Poddziałanie 11.2.1 Wsparcie szkolnictwa zawodowego - ZIT

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511018-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Zawierciański , Krajowy numer identyfikacyjny 27625525200000, ul. ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 450 71 00, e-mail sod@zawiercie.powiat.pl, faks 326 721 971.
Adres strony internetowej (url): http://www.zawiercie.powiat.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa urządzeń komputerowych, pakietów oprogramowania oraz sprzętu peryferyjnego dla Zespołu Szkół im. Xawerego Dunikowskiego w Zawierciu oraz PCKZ w Zawierciu" - 2 części

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI-II.272.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych, pakietów oprogramowania oraz sprzętu peryferyjnego dla ZS. im. X. Dunikowskiego w Zawierciu oraz PCKZ w Zawierciu, w ramach realizacji projektu "Nowa jakość kształcenia zawodowego w ZS im. X. Dunikowskiego oraz PCKZ w Zawierciu" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (EFS) - Oś priorytetowa XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego; Działanie 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów; Poddziałanie 11.2.1 Wsparcie szkolnictwa zawodowego - ZIT. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: a/ Część 1 zamówienia: Zestawy komputerowe - 16 kompletów dla Zespołu Szkół im. Xawerego Dunikowskiego w Zawierciu, w tym: 1 kpl. do pracowni projektowania architektury krajobrazu (stanowisko dla nauczyciela), 8 kpl. do pracowni geodezji/dokumentacji geodezyjno-kartograficznej (stanowiska dla uczniów), 7 kpl. do pracowni komunikacji w języku obcym zawodowym (stanowiska dla uczniów), w skład których wchodzą: jednostka centralna + monitor + klawiatura + mysz + kamera internetowa + słuchawki z mikrofonem + system operacyjny + pakiet biurowy. b/ Część 2 zamówienia: Sprzęt peryferyjny (urządzenia wielofunkcyjne) - 3 szt., w tym: 1 szt. do ZS. Im. X. Dunikowskiego (pracownia projektowania architektury krajobrazu), 2 szt. do PCKZ w Zawierciu (warsztaty szkolne - stanowiska do obróbki mechanicznej i obróbki ręcznej). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w Formularzach specyfikacji techniczno-cenowej, które stanowią odpowiednio Załącznik nr 4A oraz 4B do SIWZ. 3. Wymagania szczegółowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a/ Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, nie posiadał wad fizycznych i prawnych, pochodził z seryjnej produkcji, znajdował się w aktualnej ofercie producenta oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, co potwierdza oznaczenie CE, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 155). b/ Zamawiający nie dopuszcza jakiejkolwiek ingerencji (poza producentem) w dostarczony przedmiot zamówienia przed dostawą do Zamawiającego (np. w odniesieniu do komputerów dokładanie pamięci RAM, wymiana dysku, procesora, podnoszenie oprogramowania układowego itp). c/ Zamawiający wymaga aby wszystkie zaoferowane komputery zostały wyprodukowane zgodnie z Systemem Zarządzania Jakością ISO 9001 lub systemem równoważnym, monitory - z Systemem Zarządzania Środowiskowego ISO 14001 lub systemem równoważnym. d/ Zamawiający wymaga aby zaoferowana licencja i oprogramowanie: o było nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nie było aktywowane. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia legalność licencji u producenta oprogramowania, o pochodziło z legalnego źródła i posiadało wszystkie składniki potwierdzające legalność ich pochodzenia (np.: oryginalne opakowanie, oryginalny nośnik, umowa licencyjna, klucz licencyjny itp.), o nie naruszało ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1191 ze zmianami), o pochodziło z oficjalnych kanałów sprzedaży i dystrybucji producenta na polski rynek, o było gotowe do użycia zgodnie z przeznaczeniem, bez ponoszenia dodatkowych nakładów. e/ W przypadku wystąpienia przez osobę trzecią z jakimkolwiek roszczeniem przeciwko Zamawiającemu wynikającym z naruszenia praw autorskich, praw własności przemysłowej lub know-how, Wykonawca poniesie wszystkie koszty i wydatki z tym związane, wliczając w to koszty zapłacone przez Zamawiającego na rzecz osób trzecich, których prawa zostały naruszone. f/ W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek, wniesienie do pomieszczenia/pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz wszelkich innych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak serwis gwarancyjny oraz wsparcie techniczne. g/ Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt objęty był gwarancją producenta realizowaną przez autoryzowany serwis producenta na okres określony w Załączniku nr 4A i 4B do SIWZ. h/ Zamawiającemu przysługuje uprawnienie z tytułu rękojmi na okres zgodny z udzieloną przez producenta danego sprzętu lub urządzenia gwarancją - odpowiednio. 4. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub miejsce pochodzenia, a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z przedmiotem zamówienia pełnej dokumentacji związanej ze sprzętem, w języku polskim (lub wraz z tłumaczeniem na język polski), a w szczególności: a/ Instrukcji obsługi lub podręczników użytkownika, b/ Kart gwarancyjnych lub innych dokumentów związanych z udzieloną gwarancją. 6. Miejsce dostawy: a/ W zakresie Części 1: Zespół Szkół im. X. Dunikowskiego w Zawierciu, ul. Rataja 7, 42-400 Zawiercie b/ W zakresie Części 2: o 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego - Zespół Szkół im. X. Dunikowskiego w Zawierciu, ul. Rataja 7, 42-400 Zawiercie; o 2 szt. - Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego w Zawierciu, ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 24, 42-400 Zawiercie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1


Dodatkowe kody CPV: 30231300-0, 48000000-8, 30232000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część 2 - Sprzęt peryferyjny (urządzenia wielofunkcyjne) - 3 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2990.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SERWIS KOMPUTEROWY IT Andrzej Piątkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krakowska 28
Kod pocztowy: 34-100
Miejscowość: Wadowice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1260.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1260.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5645.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.