eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › DOSTAWA ZNAKÓW, ELEMENTÓW OZNAKOWANIA, URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-14

Ogłoszenie nr 510063662-N-2020 z dnia 14-04-2020 r.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach: DOSTAWA ZNAKÓW, ELEMENTÓW OZNAKOWANIA, URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 523710-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach, Krajowy numer identyfikacyjny 16771100000000, ul. ul. Składowa , 24-100 Puławy, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 8863163, 8864103, e-mail rdw.pulawy@zdw.lublin.pl, faks 818 863 163.
Adres strony internetowej (url): www.zdw.lublin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA ZNAKÓW, ELEMENTÓW OZNAKOWANIA, URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

R6.ST.3721.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę do siedzib : ? Obwodu Drogowego w Puławach, ul. Dęblińska 29 ? Obwodu Drogowego w Annopolu, ul. Puławska 45 następujących elementów oznakowania pionowego i urządzeń b.r.d.: a. tarcze znaków drogowych z grupy: A, B, C, D, E, F, G i T oraz tarcze tablic urządzeń b.r.d. U-21a/b wraz z uchwytami uniwersalnymi umożliwiającymi montaż tarcz do słupków, b. słupki do znaków, c. urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego z grupy U: ? słupki prowadzące U-1a, ? punktowe elementy odblaskowe U-1c, ? słupki krawędziowe U-2, ? słupki przeszkodowe U-5a, U-5b, ? znaki U-7, U-8, U-1f (przeznaczone na słupki U-1a), ? balustrady U-11a, ? ogrodzenia U-12a (różnych typów), U-12b, ? lustra drogowe U-18a, U-18b, ? taśma ostrzegawcza U-22a, ? pachołki drogowe U-23c, ? separatory U-25a d. inne elementy związane z oznakowaniem dróg (podstawy gumowe do słupków znaków tymczasowych, znaki tymczasowe zwijane lub rozkładane, uchwyty do znaków, folia odblaskowa samoprzylepna). Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik I), w sposób gwarantujący należytą jakość. 2. Wzory i wszelkie parametry techniczne powinny być zgodne z następującymi rozporządzeniami: a. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31. lipca 2002 w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 454) b. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3. lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2019 r., poz. 2311) 3. Okres gwarancji dla wyrobów objętych niniejszym zamówieniem wynosi: a. Dla tarcz znaków z folią pryzmatyczną fluorescencyjną: 10 lat, b. Dla tarcz znaków z folią typu 2: 10 lat, c. Dla tarcz znaków z folią typu 1: 7 lat (pkt. a - c dotyczy również tablic urządzeń b.r.d.), d. Dla urządzeń b.r.d.: nie mniej niż 2 lata (z wyjątkiem elementów z folii odblaskowych). 4. Szczegółowe zakresy poszczególnych dostaw uwzględniające podział na Obwody Drogowe będą każdorazowo określane w pisemnych zamówieniach przesłanych przez Zamawiającego faksem lub mailem. Wykonawca zrealizuje dostawę we wskazane miejsce w ciągu maksymalnie 20 dni od dnia przesłania zamówienia. 5. Podane w formularzu cenowym ilości dostaw są ilościami szacunkowymi. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych wyrobów pomiędzy asortymentami w stosunku do ilości określonych w formularzu cenowym 7. Rozliczenie dostaw następować będzie na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie - formularzu cenowym Wykonawcy. 8. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczne ilości wykonanych dostaw. 9. Wykonawca dostarczy zamówione elementy oznakowania i urządzeń b.r.d. własnym środkiem transportu, w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie. 10. Na dostarczone materiały Wykonawca najpóźniej w terminie 5 dni od dnia zrealizowania poszczególnych dostaw przekaże osobie odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego następujące dokumenty: a. Gwarancję wyrobu. b. Krajową Ocenę Techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę i Deklarację Właściwości Użytkowych. Złożenie przedmiotowych dokumentów będzie stanowiło podstawę do sporządzenia protokołów odbioru dostaw, warunkujących wystawienie przez Wykonawcę faktur. 11. Dostawy zakwestionowane pod względem jakości zostaną pozostawione do dyspozycji Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wadliwego materiału z placów składowych Zamawiającego na własny koszt i dostarczenie materiałów wolnych od wad w terminie 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. 12. Rozładunek znaków zapewni Zamawiający. Wykonawca telefonicznie z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem uzgodni z Zamawiającym datę odbioru dostawy celem zabezpieczenia możliwości rozładunku i odbioru dostarczonych elementów oznakowania i urządzeń b.r.d. przez pracowników Obwodu Drogowego. 13. Rozliczenie następować będzie na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie. 14. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczne ilości wykonanych dostaw.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34992200-9


Dodatkowe kody CPV: 34996000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 41242.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EURODUKT Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Inżynierska 7
Kod pocztowy: 20-484
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 50728.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 50728.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 52415.22
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.