eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Bankowa obsługa Funduszu Pracy oraz funduszy pochodzących z Europejskiego Funduszu Społecznego Powiatowego Urzędu Pracy w Radomsku oraz Filii w Przedborzu, zapewniająca prowadzenie rachunków bankowych - bieżącego oraz pomocniczych z wykorzystaniem bankowości elektronicznej - w okresie od 01.05.2020r. do 30.04.2024r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-10

Ogłoszenie nr 510063448-N-2020 z dnia 10-04-2020 r.

Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku: Bankowa obsługa Funduszu Pracy oraz funduszy pochodzących z Europejskiego Funduszu Społecznego Powiatowego Urzędu Pracy w Radomsku oraz Filii w Przedborzu, zapewniająca prowadzenie rachunków bankowych - bieżącego oraz pomocniczych z wykorzystaniem bankowości elektronicznej - w okresie od 01.05.2020r. do 30.04.2024r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 517290-N-2020z dnia 2020-03-02

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540043518-N-2020 z dnia 10.03.2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku, Krajowy numer identyfikacyjny 59074813500000, ul. ul. Tysiąclecia 2, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 044 683 73 56, e-mail lora@praca.gov.pl, faks 044 683 73 59.
Adres strony internetowej (url): www.radomsko.praca.gov.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://www.bip.pup-radomsko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Bankowa obsługa Funduszu Pracy oraz funduszy pochodzących z Europejskiego Funduszu Społecznego Powiatowego Urzędu Pracy w Radomsku oraz Filii w Przedborzu, zapewniająca prowadzenie rachunków bankowych - bieżącego oraz pomocniczych z wykorzystaniem bankowości elektronicznej - w okresie od 01.05.2020r. do 30.04.2024r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Nr 1/ZP/OAK/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: bankowa obsługa Funduszu Pracy oraz funduszy pochodzących z Europejskiego Funduszu Społecznego Powiatowego Urzędu Pracy w Radomsku oraz Filii w Przedborzu, zapewniająca prowadzenie rachunków bankowych - bieżącego oraz pomocniczych z wykorzystaniem bankowości elektronicznej - w okresie od 01.05.2020r. do 30.04.2024r. Przedmiotem zamówienia jest gromadzenie środków pieniężnych posiadacza rachunku oraz przeprowadzanie rozliczeń pieniężnych, a w szczególności: 1. dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomsku: 1) otwarcie i prowadzenie bieżącego rachunku bankowego Funduszu Pracy, 2) nieodpłatne otwarcie i prowadzenie subkont do ww. rachunku lub rachunków pomocniczych do wypłaty świadczeń dla bezrobotnych oraz otwarcie i prowadzenie rachunków pomocniczych na obsługę funduszy strukturalnych EFS dla PUP w Radomsku, otwarcie ww. subkont lub rachunków pomocniczych będzie następowało w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od dnia złożenia przez zamawiającego wniosku o otwarcie rachunku bankowego. 3) nieodpłatne otwarcie i prowadzenie rachunków służących do wypłaty świadczeń dla bezrobotnych, tj. rachunków zastrzeżonych bez pełnomocnictw dla bezrobotnych, z wprowadzeniem wyróżnika w numerach w/w rachunków lub na każdy koniec miesiąca sporządzanie innej informacji, celem kontroli ilości zakładanych rachunków oraz pobranej prowizji od wypłat z tych rachunków, (przy czym osoba bezrobotna nie może ponosić żadnych kosztów związanych z utrzymaniem i obsługą rachunku zastrzeżonego), 4) otwarcie rachunków bankowych ma nastąpić w terminie umożliwiającym sprawne przekazanie środków z dotychczasowych rachunków zamawiającego na nowe rachunki przy zachowaniu płynności obsługi bankowej, nie później niż do dnia 01.05.2020. 5) realizacja poleceń przelewów do innych banków w systemie bankowości elektronicznej, w przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej realizacja przelewów w formie papierowej, 6) udzielanie informacji telefonicznej o stanie i obrotach środków na rachunkach, 7) oprocentowania środków na rachunkach bankowych, 8) prowadzenie obsługi kasowej Funduszu Pracy dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomsku, 9) wypłata świadczeń w okresie miesięcznym dla około 500 bezrobotnych, z zachowaniem następujących warunków: a) postawienie do dyspozycji bezrobotnego świadczeń najpóźniej w następnym dniu roboczym od dostarczenia przez PUP dyspozycji, b) wypłata powinna być dokonywana co najmniej w godzinach od 8.00 do 16.00, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, c) do dokonywania wypłat świadczeń należy zabezpieczyć placówki (oddziały) na terenie Radomska, 10) w ramach świadczonej obsługi bankowej Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji od zamawiającego oraz klientów zamawiającego za wpłaty gotówkowe na rachunki Zamawiającego. 11) nieodpłatne wydawanie czeków gotówkowych, 12) zapewnienie płynnej realizacji do 850 zleceń płatniczych w ciągu dnia w systemie bankowości elektronicznej, 13) drukowanie wszystkich dokumentów źródłowych przy każdym wyciągu bankowym w systemie bankowości elektronicznej, 14) realizacja wypłat z wpływów bieżących bez pobierania dodatkowej prowizji, 15) potwierdzenie stanu salda na każdy dzień roboczy, 16) sporządzanie i udostępnienie do prowadzonych rachunków bankowych dziennych wyciągów bankowych w formacie papierowej lub zapewnienie możliwości drukowania wyciągów z systemu bankowości elektronicznej, każdy wyciąg musi zawierać: numer rachunku, nazwę podmiotu, numer i datę wyciągu wszystkie informacje o płatnościach jakie zostały umieszczone przez płatnika w opisie płatności 17) nieodpłatne przekazywanie Zamawiającemu na elektronicznym nośniku danych historii poszczególnych rachunków, w tym rachunków dotyczących programów unijnych, na każdorazowe żądanie Zamawiającego jak również po zakończeniu roku kalendarzowego (tj. na dzień 31.12), 18) nieodpłatna realizacja przelewów w formie papierowej i elektronicznie wewnątrz banku i poza bankiem, 19) nieodpłatne prowadzenie bankowości elektronicznej i nieodpłatny jej serwis, 20) nieodpłatne dokonywanie przelewów w formie papierowej i elektronicznej do ZUS i US, 21) nieodpłatne otwarcie rachunków bankowych, 22) nieodpłatne wydawanie opinii bankowych, zaświadczeń oraz innych niezbędnych dokumentów. 23) zapewnienie nieodpłatnej możliwości dokonywania operacji bankowych w postaci elektronicznej. Wdrożenie przez bank u zamawiającego systemu bankowości elektronicznej, obsługującego jeden z formatów eksportu przelewów z systemu SYRIUSZ STD oraz przeszkolenie wskazanych pracowników zamawiającego. 24) system elektronicznej obsługi rachunków bankowych musi spełniać wymogi bezpieczeństwa teleinformatycznego. 25) Prowizja i opłaty są stałe w okresie obowiązywania umowy i będą pobierane z rachunku głównego FP. Zgodnie z rozporządzeniem MRPiPS z dnia 7 października 2011r. w sprawie szczegółowych zasad gospodarki finansowej Funduszu Pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r. poz. 472) koszty dokonywanych wpłat nie mogą przekroczyć 0, 8 % wypłaconej kwoty. 2. dla Filii w Przedborzu: 1) otwarcie i prowadzenie rachunku pomocniczego na wypłatę świadczeń dla bezrobotnych, 2) nieodpłatne otwarcie i prowadzenie rachunków służących do wypłaty świadczeń dla bezrobotnych, tj. rachunków zastrzeżonych bez pełnomocnictw dla bezrobotnych, z wprowadzeniem wyróżnika w numerach w/w rachunków lub na każdy koniec miesiąca sporządzanie innej informacji, celem kontroli ilości zakładanych rachunków oraz pobranej prowizji od wypłat z tych rachunków, (przy czym osoba bezrobotna nie może ponosić żadnych kosztów związanych z utrzymaniem i obsługą rachunku zastrzeżonego), 3) otwarcie rachunków bankowych ma nastąpić w terminie umożliwiającym sprawne przekazanie środków z dotychczasowych rachunków zamawiającego na nowe rachunki przy zachowaniu płynności obsługi bankowej, nie później niż do dnia 01.05.2020. 4) realizacja poleceń przelewów do innych banków w systemie bankowości elektronicznej, w przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej realizacja przelewów w formie papierowej, 5) sporządzanie i udostępnienie do prowadzonego rachunku dziennego wyciągu bankowego w formacie papierowej lub zapewnienie możliwości drukowania wyciągów z systemu bankowości elektronicznej, każdy wyciąg musi zawierać: numer rachunku, nazwę podmiotu, numer i datę wyciągu wszystkie informacje o płatnościach jakie zostały umieszczone przez płatnika w opisie płatności 6) udzielanie informacji telefonicznej o stanie i obrotach środków na rachunkach, 7) oprocentowania środków na rachunkach bankowych, 8) wypłata świadczeń w okresie miesięcznym dla około 150 bezrobotnych, z zachowaniem następujących warunków: a) postawienie do dyspozycji bezrobotnego świadczeń najpóźniej w następnym dniu roboczym od dostarczenia przez PUP dyspozycji, b) wypłata powinna być dokonywana co najmniej w godzinach od 8.00 do 16.00, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, c) do dokonywania wypłat świadczeń należy zabezpieczyć placówki(oddziały) na terenie Przedborza, 9) zapewnienie płynnej realizacji do 250 zleceń płatniczych w ciągu dnia w systemie bankowości elektronicznej, 10) możliwość drukowania wszystkich dokumentów źródłowych przy każdym wyciągu bankowym w systemie bankowości elektronicznej, 11) realizacja wypłat z wpływów bieżących bez pobierania dodatkowej prowizji, 12) potwierdzenie stanu salda na każdy dzień roboczy, 13) przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego rozliczeń pieniężnych, obowiązkowe przesyłanie wyciągu z ustaleniem salda oraz uzgodnieniem dokumentacji z zapisami na rachunku i potwierdzenie zgodności salda, 14) nieodpłatna realizacja przelewów w formie papierowej i elektronicznie wewnątrz banku i poza bankiem 15) nieodpłatna instalacja, udostępnienie na dwóch stanowiskach komputerowych czytników kart, aktualizacja w siedzibie Zamawiającego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej obsługującego jeden z formatów exportu przelewów z systemu "Syriusz" STD oraz przeszkolenie wskazanych pracowników Zamawiającego, 16) nieodpłatne prowadzenie bankowości elektronicznej i nieodpłatny jej serwis, 17) nieodpłatne otwarcie rachunków bankowych, 18) nieodpłatne wydawanie opinii bankowych, zaświadczeń oraz innych niezbędnych dokumentów. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również instalację , przeszkolenie pracowników i obsługę systemu bankowości elektronicznej, umożliwiającą : 1) Ograniczoną liczbę błędnych prób logowania a) ograniczenie logowania do systemu tylko ze wskazanych adresów IP, b) możliwość konfiguracji logowania jedynie w określonych przedziałach czasowych oraz w określone dni tygodnia. 2) Automatyczną blokadę a) w przypadku kilkukrotnego podania niepoprawnych danych podczas logowania do konta, b) automatyczne wylogowanie w przypadku stwierdzenia braku aktywności użytkownika przez maksymalny czas 10 minut. 3) Bezpieczeństwo danych i funkcjonalności a) możliwość konfiguracji dostępu do danych dla konkretnego użytkownika, np. historii operacji, wyciągów i salda, b) możliwość konfiguracji dostępu do funkcjonalności dla konkretnego użytkownika, np. wprowadzania zleceń i autoryzacji dyspozycji, prawa podpisywania i wysyłania zleceń do Banku, c) konto super użytkownika, które pozwala na zarządzanie uprawnieniami wybranych pracowników, d) ochrona danych oczekujących w systemie na realizację. 4) Bezpieczeństwo podczas procesu płatności a) możliwość zweryfikowania osób biorących udział w tworzeniu, modyfikacji oraz autoryzacji zleceń, b) możliwość zweryfikowania osób wprowadzających i modyfikujących dane w bazie kontrahentów, c) możliwość korzystania z autoryzowanej bazy kontrahentów, d) wymuszenie weryfikacji wprowadzanego numeru rachunku w przypadku użycia metody kopiuj - wklej. Bank winien podać numery IP witryn i łącz, po których będzie odbywała się komunikacja w celu dodania wyjątków do FIREWALLA urzędu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Bankowa obsługa Funduszu Pracy oraz funduszy pochodzących z Europejskiego Funduszu Społecznego Powiatowego Urzędu Pracy w Radomsku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 437162.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ESBANK Bank Spółdzielczy
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 97-500 Radomsko ul. Tysiąclecia 4
Kod pocztowy: 97-500
Miejscowość: Radomsko
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 437162.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 437162.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 437162.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Bankowa obsługa Funduszu Pracy oraz funduszy pochodzących z Europejskiego Funduszu Społecznego Powiatowego Urzędu Pracy Filii w Przedborzu,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8400.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Przedborzu
Email wykonawcy: centrala@bsprrzedborz.pl
Adres pocztowy: ul. Mostowa 31
Kod pocztowy: 97-570
Miejscowość: Przedbórz
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8400.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.