eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa ubezpieczenia w zakresie użytkowanego mienia oraz odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem oraz posiadanych pojazdów - 2 zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-02

Ogłoszenie nr 510063279-N-2019 z dnia 02-04-2019 r.

Lotnicze Pogotowie Ratunkowe: Usługa ubezpieczenia w zakresie użytkowanego mienia oraz odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem oraz posiadanych pojazdów - 2 zadania

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 516523-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Lotnicze Pogotowie Ratunkowe, Krajowy numer identyfikacyjny 16321074000000, ul. ul. Księżycowa 5, 01-934 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. + 48 22 22 99 931, e-mail centrala@lpr.com.pl, faks +48 22 22 99 933.
Adres strony internetowej (url): www.lpr.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa ubezpieczenia w zakresie użytkowanego mienia oraz odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem oraz posiadanych pojazdów - 2 zadania

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/6/II/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Usługa ubezpieczenia w zakresie użytkowanego mienia oraz odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem, posiadanych pojazdów. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Zadanie 1 - Usługa ubezpieczenia użytkowanego mienia oraz odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem; Zadanie 2 - Usługa ubezpieczenia posiadanych pojazdów; Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3a, 3b, do SIWZ. 2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 66512000-2 Usługi ubezpieczeń od następstw nieszczęśliwych wypadków i ubezpieczeń zdrowotnych; 66515000-3 Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty; 66516100-1 Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej; 66514110-0 Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia z prawem opcji w zakresie jednostronnego rozszerzenia umowy, tj. zwiększenia sumy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobie trzeciej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem, z zachowaniem zakresu ubezpieczenia jak dla sumy gwarancyjnej podstawowej, szczegółowo opisanego w pkt 4 opisu przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 (zwanym dalej: Prawem Opcji). 1) Skorzystanie przez Zamawiającego z Prawa Opcji może nastąpić w okresie obowiązywania Umowy, maksymalny okres ubezpieczenia polisy nadwyżkowej będzie analogiczny jak dla polisy podstawowej, tj. 01.04.2019-31.03.2020 r. dla pierwszego okresu ubezpieczeniowego i 01.04.2020-31.03.2021 r. 2) Zamawiający może skorzystać z Prawa Opcji jednokrotnie lub wielokrotnie stosowanie do własnych potrzeb. 3) Warunkiem każdorazowej realizacji Prawa Opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli (w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Wykonawcy podany w Umowie), w którym wskazana zostanie wysokość sumy gwarancyjnej wymagana przez Zamawiającego. 4) Rozliczenie Wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu skorzystania przez Zamawiającego z Prawa Opcji nastąpi na podstawie wystawionej faktury VAT zawierającą zaktualizowaną w zakresie podstawowym składkę ubezpieczeniową proporcjonalnie do ilości dni składki wynikającej ze zwiększonej sumy gwarancyjnej "dobrowolnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobie trzeciej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem" według stawki przyjętej dla okresu rozliczeniowego zadania nr 1 zgodnie ze złożonym formularzem ofertowym. 5) Prawo Opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z Prawa Opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 66515000-3


Dodatkowe kody CPV: 66512000-2, 66516100-1, 66514110-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Usługa ubezpieczenia użytkowanego mienia oraz odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 266000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SOPOCKIE TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ ERGO HESTIA S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. HESTII 1
Kod pocztowy: 81-731
Miejscowość: SOPOT
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 196702.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 186624.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 489167.69
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wartość Prawa Opcji w zawartej umowie - 3600,00 zł


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Usługa ubezpieczenia posiadanych pojazdów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 121210
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SOPOCKIE TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ ERGO HESTIA S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL HESTII 1
Kod pocztowy: 81-731
Miejscowość: SOPOT
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 137801
Oferta z najniższą ceną/kosztem 137801
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 137801
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.