To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-01
Ogłoszenie nr 510063091-N-2019 z dnia 01-04-2019 r.
Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem: Nadzór inwestorski
nad robotami budowlanymi obejmującymi przebudowę skoczni K-85, K-65, K-35, K-15, budowę
skoczni K-23 oraz przebudowę kolei linowej w COS-OPO w Zakopanem, realizowanych w systemie
zaprojektuj i wybuduj
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 516073-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540035514-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem, Krajowy numer identyfikacyjny 14273335600042,
ul. ul. Bronisława Czecha
1,
34-500
Zakopane, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
182 012 274, e-mail
zamowienia.zakopane@cos.pl, faks
182 014 906.
Adres strony internetowej (url): www.bip.cos.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi obejmującymi przebudowę skoczni K-85, K-65, K-35, K-15, budowę skoczni K-23 oraz przebudowę kolei linowej w COS-OPO w Zakopanem, realizowanych w systemie zaprojektuj i wybuduj
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZP/Z/V/06/02/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad robotami we wszystkich branżach (branża projektowa, branża konstrukcyjno-budowlana, branża geologiczna i geotechniczna, branża hydrogeologiczna, branża sanitarna, branża elektryczna) nad realizacją robót budowlanych dotyczących dwóch zadań: 1) przebudowy skoczni : K-85, K-65, K-35, K-15 i budowy skoczni K-23 wraz z infrastrukturą towarzyszącą w COS-OPO w Zakopanem oraz 2) przebudowy kolei linowej w COS-OPO w Zakopanem wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Nadzór inwestorski obejmuje ponadto kwerendę, weryfikację i koreferaty do projektów geologicznych (i innych obejmujących badania gruntu) i budowlanych, projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót i kosztorysów ofertowych, a także innych opracowań i wniosków Wykonawcy związanych z procesem budowlanym we wszystkich branżach tj. w branży architektonicznej, w branży konstrukcyjnobudowlanej, w branży sanitarnej, w branży elektrycznej oraz w branży geologicznej i hydrogeologicznej. Każdorazowy wyznaczany czas na koreferat i weryfikację danego opracowania projektowokosztorysowego wynosi maksymalnie 7 dni od dnia przesłania elektronicznej wersji opracowania. Po wykonaniu koreferatu Wykonawca przedłoży wykaz ewentualnych wad i usterek dokumentacji oraz wykaz niezgodności dokumentacji w celu wezwania Wykonawcy do usunięcia wad i usterek. Wykonawca przyjmując wykonanie zamówienia gwarantuje należyty, bezstronny i obiektywny nadzór nad zadaniem (nad opracowanymi projektami i nad wykonaniem robót) w taki sposób, aby zadanie zostało prawidłowo ukończone oraz a aby budowane/przebudowywane obiekty zostały dopuszczone do użytkowania, w tym w szczególności uzyskały wszelkie homologacje (FIS/PZN) i inne dopuszczenia, opisane w SIWZ na roboty. Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędne przyrządy, urządzenia i sprzęt specjalistyczny oraz możliwości i rozwiązania techniczne oraz organizacyjne do przeprowadzenia i weryfikacji badań gruntu (geologicznych, geotechnicznych, hydrogeologicznych) oraz zbadania prawidłowości dokumentacji projektowej (geologicznej) i gruntowej opracowanej przez Wykonawcę robót budowlanych, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki terenu górskiego i istniejących w terenie prowadzonej inwestycji nachyleń zbocza. Wykonawca składając ofertę oświadcza, że zapoznał się z dokumentacją postępowania na wykonanie robót budowlanych w zakresie obydwu zadań (w systemie zaprojektuj i wybuduj) tj. na: przebudowę skoczni: K-85, K-65, K-35, K-15 i budowę skoczni K-23 wraz z infrastrukturą towarzyszącą w COS-OPO w Zakopanem oraz przebudowę kolei linowej w COS-OPO w Zakopanem wraz z infrastrukturą towarzyszącą zamieszczonych na stronie www.bip.cos.pl pod linkami: 1) http://bip.cos.pl/1486/2-11-2018-r-przebudowa-kolei-linowej-w-cos-opo-w-zakopanem 2) http://bip.cos.pl/1487/2-11-2018-przebudowa-skoczni-k-85-k-65-k-35-k-15-budowa-skoczni-k-23-wrazz-infrastruktura-towarzyszaca-w-cos-opo-w-zakopanem Wykonawca pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego we wszystkich wymaganych Prawem Budowlanym branżach w zakresie robót projektowych i budowlanych w trakcie realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca wykona koreferaty dokumentacji projektowej wskazane w pkt. 3. Obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego: Nadzór nad dokumentacją dla obydwu zadań: Podstawowy cel inwestycji: uzyskanie obiektów skoczni narciarskich z homologacjami FIS i PZN oraz uzyskanie obiektu kolei linowej, zgodnej z przepisami Podstawowym obowiązkiem jest nadzór nad robotami budowlanymi, w tym w szczególności nadzór nad Wykonawcą robót budowlanych oraz nad jego projektantem/projektantami. Nadzór dotyczy fazy projektowej, fazy wykonawczej, w tym nadzór nad projektantem/projektantami sprawującym/i nadzór autorski z ramienia Wykonawcy robót budowlanych we wszystkich branżach. Sprawdzanie, weryfikacja założeń projektowych pod względem zgodności z PFU i wymaganiami Zamawiającego, a także pod względem zgodności z dokumentacją przetargową a także zgodnością z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, w tym pod kątem uzyskania niezbędnych zgód i decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót a także dopuszczenia do użytkowania. Ocena przyjętych rozwiązań projektowych pod kątem spełnienia wymagań wynikających z WT (warunków technicznych)/przepisów budowlanych a także pod kątem użytkowym i eksploatacyjnym, w tym ocena pod kątem uzyskania homologacji FIS/PZN oraz pozwolenia na użytkowanie kolei linowej wydanej przez właściwe organy administracyjne, w tym TDT. Koreferat każdego elementu dokumentacji składanej przez Wykonawcę robót budowalnych (na żądanie Zamawiającego). Uwaga, jeżeli Zamawiający wyznaczy Inspektorowi nadzoru wniosek o zajęcie stanowiska w sprawie przyjętych założeń technicznych to Inspektor nadzoru zobowiązany jest do zajęcia stanowiska w każdej branży, w tym stanowiska pisemnego w terminie nie dłuższym niż wyznaczony przez Zamawiającego (7 dni). W ramach koreferatu Wykonawca zajmie pisemne stanowisko potwierdzające/nie potwierdzające, że zaprojektowany przedmiot zamówienia uzyska/nie uzyska homologacji skoczni i/lub decyzji TDT w zakresie dopuszczenia do użytkowania. Sprawdzanie i weryfikacja przyjętych założeń i rozwiązań projektowych, w tym pod względem doboru optymalnych rozwiązań pod względem kosztów eksploatacyjnych. Inspektor nadzoru obowiązany jest wystąpić do Wykonawcy i uzyskać analizę kosztów eksploatacyjnych. Analiza przedkładanej każdorazowo przez Wykonawcę dokumentacji, wydawanie poleceń zmian (wyłącznie w uzgodnieniu z Zamawiającym). Inspektor nadzoru pełni funkcję koordynacyjną w stosunku do prac projektowych tzn. współpracuje z Wykonawcą (w zakresie reprezentowania interesów Zamawiającego), koordynuje pracę projektantów (wydaje im polecenia, w uzgodnieniu z Zamawiającym), dba o uniknięcie kolizji i zapewnienie wymaganych parametrów użytkowych przedmiotu zamówienia. Obowiązkiem Wykonawcy jest czynnie uczestniczyć przy pracach odbiorowych jak również przy sporządzeniu danego rodzaju dokumentacji, w tym dokumentacji powykonawczej, w procedurach odbiorowych (sanepid, psp, FIS/PZN, TDT, inne). Umowa obowiązuje ponadto w okresie gwarancji i rękojmi za wady. Inspektor obowiązany jest uczestniczyć min. w trakcie dokonywanych przeglądów gwarancyjnych. Nadzór inwestorski obejmuje realizację obydwu zadań wykonywanych przez Wykonawcę robót budowalnych określonych w pkt. 2. Podstawowe terminy realizacji dla Inspektora nadzoru: Od dnia zawarcia Umowy do dnia ukończenia robót oraz w okresie gwarancji i rękojmi za wady. Zakres czynności nadzoru inwestorskiego: Prawa oraz obowiązki, jakie przysługują i ciążą na inspektorze nadzoru, określa ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1202, ze zm.). Niezależnie od wykonywania czynności określonych w zdaniu poprzednim, w tym czynności nadzoru geologicznego, hydrogeologicznego i geotechnicznego inspektor będzie zobowiązany do: dokonywania wizytacji i sprawdzenia placu budowy i prowadzonych robót nie rzadziej niż 2 razy w każdym tygodniu realizacji robót oraz kontrolowania realizacji przez Wykonawcę robót budowlanych, potwierdzonych wpisem w dzienniku budowy niezwłocznego stawiania się na terenie budowy na każde żądanie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż do 48 godzin od dnia powiadomienia przez Zamawiającego telefonicznie lub elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej (powiadomienia będą wysyłane najpóźniej do godziny 15.00 a wstawienie się na budowie nie może nastąpić później niż w 2 dniu do godziny 12.00). uzgadniania z projektantem (wyłącznie w przypadku wydania takiego polecenia przez Zamawiającego) zastosowania rozwiązań zamiennych w stosunku do pierwotnie przyjętych, lecz nie pogarszających jakości i nie zwiększających kosztów zadania, reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli prawidłowości wykonania robót projektowych i budowlanych pod względem technicznym, zgodności z projektem budowlanowykonawczym oraz przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, koordynowania robót w taki sposób, aby zminimalizować ryzyko mogących wystąpić kolizji, zagrożeń czy też innych sytuacji niebezpiecznych (np. w trakcie rozbiórek lub w trakcie wykonywania robót ziemnych itp.), koordynacji udziału w zamówieniu podwykonawców, oraz ich rozliczeń z Generalnym Wykonawcą, w tym zgłaszania ewentualnych stwierdzonych problemów w tym zakresie, sprawdzania jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie, sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych, udziału w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym a także w sukcesywnie zwoływanych naradach technicznych na budowie, potwierdzanie usunięcia wad i usterek oraz protokolarne (w każdej branży) potwierdzanie wykonanych opracowań projektowych i robót budowlanych Wykonawcy, potwierdzanie poprawności rysunków powykonawczych, Informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji, w tym zajmowanie stanowiska na piśmie, na każde żądanie Zamawiającego w zakresie: zgód, decyzji administracyjnych, innych decyzji i zezwoleń, jakie są niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli w okresie realizacji robót budowlanych zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych nieprzewidzianych w Umowie z Wykonawcą, to Inspektor Nadzoru powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego celem podjęcia decyzji, co do ich zlecenia Wykonawcy/lub zmiany w zakresie np. obniżenia wynagrodzenia / lub wprowadzenia robót zamiennych. bez zgody Zamawiającego Inspektor Nadzoru nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy polecenia wykonania robót dodatkowych (pod rygorem odstąpienia od Umowy i zapłatą Kar Umownych), inspektor Nadzoru jest zobowiązany do przedstawiania Zleceniodawcy swojej opinii w sprawie możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych/równoważnych, wnioskowanych przez Wykonawcę. Bez osobnego upoważnienia lub wydania takiego polecenia przez Zamawiającego Inspektor Nadzoru nie jest upoważniony do podejmowania decyzji w tych sprawach. Udział we wszystkich ustalanych i zwoływanych przez Strony przeglądach gwarancyjnych. Uwagi proceduralne: o Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Pod uwagę będą brane wyłącznie oferty obejmujące całość zamówienia, o Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. o Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. o Nie przewiduje się zastosowania aukcji lub licytacji elektronicznej. o Nie stawia się wymagań związanych z zatrudnieniem na podstawie umów o pracę (ze względu na specyfikę zamówienia).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV: 71300000-1, 71520000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
340374
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Justyna Polaczek Geoart Geodezja i Budownictwo
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
310000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Dostawa próżniowego procesora tkankowego na potrzeby Zakładu Patomorfologii
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego nowego pojazdu wolnobieżnego z funkcją zamiatarki i pługopiaskarki
- Dostawa wyposażenia górskiego
- Sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych wraz z transportem
- Modernizacja skrzyżowania ulic: Krupówki/Tetmajera/Zamoyskiego/Witkiewicza w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia funkcji inżyniera kontraktu dla następujących zadań w formule zaprojektuj i wybuduj:1)Budowa pkt selektywnego zbierania odpadów(..),2)Budowa pkt selektywnego zbierania odpadów(..)
- Remont placu apelowego i ciągów komunikacyjnych przy budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Kraj.
- Kompl. odpł. pełnienie obowiązków inspektora nadz. inw. podczas realizacji inwestycji pn.: "Budowa bramy skalnej do ogrodów sensorycznych w dzielnicy uzdrowiskowej Zapopradzie w mieście Muszyna".
- Przebudowa nawierzchni Rynku w Lewinie Brzeskim wraz z elementami towarzyszącymi i małą architekturą
- "Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad roboty budowlanymi pn.: "Modernizacja budynku przy ul. Słowackiego 58/60 na potrzeby Centrum Usług Wspólnych Jednostek Oświaty - II etap""
- Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: "Rozbudowa istniejącej stacji wodociągowej w Jeleniu."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.