eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ludwin › Budowa gminnej sieci wodociągowej w miejscowości Rogóźno i Zezulin Drugi niezbędnej do sprawnego i ciągłego dostarczania i zaopatrzenia w wodę infrastruktury turystycznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-09

Ogłoszenie nr 510062732-N-2020 z dnia 09-04-2020 r.

Gmina Ludwin: Budowa gminnej sieci wodociągowej w miejscowości Rogóźno i Zezulin Drugi niezbędnej do sprawnego i ciągłego dostarczania i zaopatrzenia w wodę infrastruktury turystycznej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie Program Regionalny

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 514445-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540040066-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Ludwin, Krajowy numer identyfikacyjny 54060100000000, ul. Ludwin 51, 21-075 Ludwin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 0-81 7570901, e-mail ludwin@lubelskie.pl, faks 0-81 7570028.
Adres strony internetowej (url): www.gminaludwin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa gminnej sieci wodociągowej w miejscowości Rogóźno i Zezulin Drugi niezbędnej do sprawnego i ciągłego dostarczania i zaopatrzenia w wodę infrastruktury turystycznej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Za.271.02.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Budowa gminnej sieci wodociągowej w miejscowości Rogoźno i Zezulin Drugi niezbędnej do sprawnego i ciągłego dostarczania i zaopatrzenia w wodę infrastruktury turystycznej. ZAKRES ROBÓT: Zakres inwestycji obejmuje: 1) budowę sieci wodociągowej Dn 100 mm w miejscowości Zezulin Drugi 2) budowę kontenerowej pompowni wody wraz z naziemnymi zbiornikami wody pitnej w miejscowości Zezulin Drugi 3) budowę kontenerowej pompowni wody wraz z podziemnymi zbiornikami wody pitnej w miejscowości Rogóźno 4) budowę zalicznikowej linii kablowej zasilającej pompownie 5) instalację fotowoltaiczną na kontenerach pompowni 6) budowę zjazdu w miejscowości Rogóźno 7) uporządkowanie terenu. W ramach informacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020 Wykonawca jest zobowiązany do oznakowania dokumentów i materiałów związanych z realizacją projektu wg zasad określonych w Wytycznych dla beneficjentów. Zakres inwestycji obejmuje następujące roboty branżowe: 1) roboty przygotowawcze 2) roboty ziemne 3) budowę sieci wodociągowej wraz z uzbrojeniem 4) wykonanie fundamentów pod kontenerowe pompownie wody i pod zbiorniki wody pitnej 5) montaż zbiorników wody pitnej 6) montaż kontenerowych pompowni wody wraz z wyposażeniem 7) uruchomienie pompowni wraz z regulacją 8) przełączenia sieci wodociągowej 9) budowę linii kablowych zasilających pompownie 10) budowę instalacji fotowoltaicznych 11) wykonanie zjazdu 12) budowę ogrodzenia 13) uporządkowanie terenu 14) zakup i montaż tablic informacyjnych 15) zakup i montaż tablic pamiątkowych. 1. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) opracowania i zatwierdzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz programu zapewnienia jakości, 2) utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiałów, wykonania inwentaryzacji i przeglądu stanu zerowego dróg przeznaczonych do transportu oraz ustalenia z odpowiednimi zarządcami sposobu korzystania z uzgodnionych dróg. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową. 3) wykonania inwentaryzacji i przeglądu nieruchomości w sąsiedztwie wykonywanych robót wraz ze sporządzeniem z właścicielami nieruchomości protokołów z inwentaryzacji i przeglądów. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych właścicieli nierucho¬mości Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową. 4) zapewnienia możliwości dojazdu i dojść do posesji przylegających do miejsca wykonywania robót 5) zapewnienia bezpieczeństwa ruchu na odcinkach gdzie trwają roboty. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w dokumentacji projektowej, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych oraz w przedmiarze robót stanowiącym część pomocniczą określenia ilości robót. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie doku¬mentacji projektowej (w tym w projekcie budowlano wykonawczym) nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji i w jego okolicy w celu dokonania weryfikacji dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie Robotami objętymi Kontraktem, tak długo jak będzie to konieczne, przez osoby posiadające kwalifikacje oraz spełniające wymagania określone w ustawie Prawo budowlane. Niezapewnienie przez Wykonawcę personelu do kierowania robotami daje prawo Inspektorowi Nadzoru do wstrzymania robót w całości lub części. Jakakolwiek przerwa w realizacji Robót wynikająca z braku personelu do kierowania robotami będzie traktowana jako przerwa zaistniała z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany czasu na ukończenie robót. Wraz z podpisaną umową Wykonawca dostarczy: 1) do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy zawierający asortymenty robót i harmo-nogramy płatności (przedłożony harmonogram musi być zgodny z wymaganymi przez Zamawiającego terminami wykonania zamówienia), 2) oświadczenia osób (wskazanych w wykazie osób) o podjęciu obowiązków kierownika budowy i kierowników robót branżowych oraz uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenia odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. XX.4. SIWZ w zakresie realizacji zamówienia. 3. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy pzp). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST, zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w SST. Jeżeli w dokumentacji projektowej podane są typy urządzeń lub wyrobów lub ich producenci, należy traktować je, jako przykładowe lub pomocnicze w celu sprawdzenia poprawności przyjętych rozwiązań projektowych z wymaganiami określonymi w przepisach prawa (ustawy, rozporządzenia, normy), a nie jako wymagane urządzenie lub wyrób. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych lub maksymalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji, to jest w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych dotyczących tych urządzeń lub wyrobów, w których zawarto odpowiednie, wymagane parametry, minimalne lub maksymalne Zamawiający, w przedmiotowym postępowaniu, opisał przedmiot zamówienia zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3. W dokumentacji projektowej - Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych zawarto, na podstawie odpowiednich norm, wymagania zawierające odpowiednie, wymagane parametry, minimalne lub maksymalne. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych pozycji równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do opisanych w dokumentacji, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji opisu przedmiotu zamówienia, których dotyczy. Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę pozycje muszą posiadać parametry techniczne spełniające minimalne lub maksymalne parametry podane przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej oraz posiadać stosowane dopuszczenia i atesty. Opis proponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania są równoważne w stosunku do opisanego przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45232150-8


Dodatkowe kody CPV: 45233400-9, 45233140-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1340454.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MD INSTALACJE sp. z o.o.
Email wykonawcy: mdinstalacje@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Husarska 8/49
Kod pocztowy: 20-555
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1226035.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1226035.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1829188.35
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.