eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania i Robót Drogowych Sp. z o. o. w Żaganiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-08

Ogłoszenie nr 510061859-N-2020 z dnia 08-04-2020 r.

Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania i Robót Drogowych Sp. z o.o.: Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania i Robót Drogowych Sp. z o. o. w Żaganiu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 522509-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania i Robót Drogowych Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 97042722700000, ul. ul. Nowogródzka 2, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 684 773 729, e-mail firma@mpoird.zagan.pl, faks 684 774 858.
Adres strony internetowej (url): www.mpoird.zagan.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania i Robót Drogowych Sp. z o. o. w Żaganiu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

3/ZP/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych worków z LDPE do selektywnej zbiórki odpadów dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania i Robót Drogowych Sp. z o. o. w Żaganiu w następujących ilościach, parametrach i kolorach: 1)Worek na tworzywa sztuczne w kolorze żółtym: pojemność - 120 l, grubość foli - 0,04 mm - 315 000 sztuk 2)Worek na papier w kolorze niebieskim: pojemność - 120 l, grubość foli - 0,04 mm - 105 000 sztuk 3)Worek na stłuczkę szklaną mieszaną w kolorze zielonym: pojemność - 80 l, grubość foli - 0,07 mm - 70 000 sztuk 4)Worek na bioodpady w kolorze brązowym: wymiary: pojemność - 120 l, grubość foli - 0,07 mm - 105 000 sztuk 2.Parametry worków powinny spełniać wymagania określone w normie PN-EN 13592 dotyczącej worków używanych do selektywnej zbiórki odpadów w gospodarstwach domowych. 3.Worki powinny posiadać jednolitą strukturę tworzywa na całej powierzchni, a grubość worka musi być niezmienna na całej jego powierzchni. 4.Worki pakowane w rolki. 5.Każdy worek musi posiadać nadruk informujący o przeznaczeniu worków: 1)Worek na tworzywa sztuczne w kolorze żółtym: METALE I TWORZYWA SZTUCZNE 2)Worek na papier w kolorze niebieskim: PAPIER I TEKTURA 3)Worek na stłuczkę szklaną mieszaną w kolorze zielonym: SZKŁO 4)Worek na bioodpady w kolorze brązowym: BIO Nadruki w jednakowych wymiarach ok. 2,5 - 3,5 cm wysokości w kolorze czarnym lub białym w zależności od koloru worka. 6.Worki oznakowane logiem MPOiRD Sp. z o.o. zgodnie z wzorem w załączniku nr 6 oraz danymi teleadresowymi: MPOiRD Sp. z o.o., ul. Nowogródzka 2, 68-100 Żagań, tel. 68 477 37 29. Wymiary loga 20 cm x 15 cm +/-3 cm. Nadruk na workach musi być wykonany w sposób trwały i czytelny. Napis na workach ma pojawiać się cyklicznie, co najmniej 1 raz na całej długości worka. 7.Koszt sporządzenia matrycy oraz opracowanie projektu nadruku na worki leży po stronie Wykonawcy. Matryca musi być wykonana na podstawie danych określonych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie zatwierdzenie wzoru matrycy przedstawionej przez Wykonawcę w ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania wzoru do zatwierdzenia. 8.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści nadruku na worku maksymalnie do 2 razy w trakcie obowiązywania umowy. 9.Dostawa będzie realizowania sukcesywnie, w ilościach określonych każdorazowo w zamówieniu, w terminie określonym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. 10.Zamawiający gwarantuje jednorazowe zamówienie nie mniejsze niż 20 000 szt. 11.Przesłanie zamówienia odbywać się będzie pocztą elektroniczną na wskazany w umowie adres e-mail. 12.Dostawa worków odbywać się będzie środkami transportu Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, w godzinach od 7.00 do 14.00, na jego koszt i ryzyko, oraz zapewni ich rozładunek. 13.Wykonawca udziela Zamawiającemu na dostarczane przez siebie worki 12 miesięcznej gwarancji/rękojmi, liczonej od daty ich dostarczenia (od daty dostarczenia danej partii worków). 14.Z uwagi na charakter prowadzonej działalności, Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy: a)Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego będzie mógł skorzystać w ramach realizacji umowy; w przypadku nie skorzystania z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu, b)Realizacja prawa opcji polegać będzie na ewentualnym zwiększeniu do 40% ilości worków do selektywnej zbiórki odpadów przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia podstawowego w określonych kolorach i pojemnościach, c)Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostaną ilości określone w pkt. 3.1 SIWZ, w okresie nieprzekraczającym terminu, na który została zawarta umowa, d)Cena jednostkowa worków zamawianych w ramach prawa opcji, będzie identyczna jak w zamówieniu podstawowym, e)Ewentualna realizacja dostaw w ramach prawa opcji następować będzie sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, w terminie określonym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym - zgodnie z zamówieniem złożonym e-mailem i potwierdzona telefonicznie, f)Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 18930000-7


Dodatkowe kody CPV: 19520000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 181666.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PTS PLAST - Smerczek Sp. j.
Email wykonawcy: ptpplast@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 10
Kod pocztowy: 43-178
Miejscowość: Ornotowice
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 188645.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 188645.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 268201.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.