eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Książ Wielkopolski › Remont i profilowanie dróg gruntowych i tłuczniowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-29

Ogłoszenie nr 510061592-N-2019 z dnia 29-03-2019 r.

Gmian Książ Wlkp.: Remont i profilowanie dróg gruntowych i tłuczniowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 520254-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmian Książ Wlkp., Krajowy numer identyfikacyjny 53046500000000, ul. ul. Stacha Wichury , 63-130 Książ Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 612 822 001, e-mail urzad@ksiaz-wlkp.pl, faks 612 822 724.
Adres strony internetowej (url): www.ksiaz-wlkp.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont i profilowanie dróg gruntowych i tłuczniowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

G.271.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. "Remont i profilowanie dróg gruntowych i tłuczniowych" 2. Kody CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 3. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest profilowanie nawierzchni dróg gruntowych i tłuczniowych na terenie miasta i gminy Książ Wlkp. oraz uzupełnianie nierówności niwelety nawierzchni tłuczniem kamiennym, gruzem betonowym lub destruktem asfaltowym. 4. Zakres zamówienia obejmuje: 1) profilowanie dróg - wyrównanie wskazanych przez zamawiającego odcinków dróg gruntowych i gruntowo - tłuczniowych przy użyciu równiarki i walca drogowego, 2) remont dróg gruzem betonowym - dowiezienie gruzu betonowego po recyklingu, mieszanka 0-63 mm, wbudowanie oraz zagęszczenie na drogach wskazanych przez zamawiającego przy użyciu równiarki i walca drogowego, 3) remont dróg gruzem betonowym - dowiezienie gruzu betonowego po recyklingu, mieszanka 2-45 mm, wbudowanie oraz zagęszczenie na drogach wskazanych przez zamawiającego przy użyciu równiarki i walca drogowego, 4) remont dróg tłuczniem kamiennym o frakcji od 0-31,5 mm - dowiezienie tłucznia kamiennego wraz z wbudowaniem i rozplanowaniem oraz zagęszczeniem na drodze wskazanej przez zamawiającego przy użyciu równiarki i walca drogowego, 5) remont dróg tłuczniem kamiennym o frakcji od 31,5-63 mm - dowiezienie tłucznia kamiennego wraz z wbudowaniem i rozplanowaniem oraz zagęszczeniem na drodze wskazanej przez zamawiającego przy użyciu równiarki i walca drogowego, 6) remont dróg destruktem asfaltowym - dowiezienie destruktu asfaltowego wraz z wbudowaniem i rozplantowaniem na drodze wskazanej przez zamawiającego przy użyciu równiarki i walca drogowego. Wykonawcę obowiązuje zabezpieczenie terenu przy wykonywanych pracach oraz wykonywanie robót zgodnie z przepisami o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 ze zm.). 5. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca winien realizować przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. 2017 r. poz. 1332 ze zm.) normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 2) Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum 2 osób do wykonywania czynności w zakresie realizacji zamówienia. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. Na etapie ofertowania - Wykonawca składa w tym zakresie oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ - druk "FORMULARZ OFERTOWY".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233200-1


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 273440.70
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe CYNK s.c. Edward Cynka i wspólnicy
Email wykonawcy: biuro@cynk.info.pl
Adres pocztowy: Sosnowiec ul. Nadwarciańska 8
Kod pocztowy: 63-100
Miejscowość: Śrem
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 220000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 220000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 220000.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.