eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › "Dostawa sprzętu elektronicznego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. Z małej szkoły w wielki świat"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-29

Ogłoszenie nr 510061370-N-2019 z dnia 29-03-2019 r.

Gmina Kętrzyn: "Dostawa sprzętu elektronicznego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. Z małej szkoły w wielki świat"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Oś priorytetowa 2 - "Kadry dla gospodarki", Działanie 02.02.00 Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów, Poddziałanie 02.02.01 Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów - projekty konkursowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 501445-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540018213-N-2019; 540014640-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kętrzyn, Krajowy numer identyfikacyjny 51074287600000, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 089 7512474 w. 17, e-mail sekretariat@gminaketrzyn.pl, faks 897 512 746.
Adres strony internetowej (url): http://bip.gminaketrzyn.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa sprzętu elektronicznego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. Z małej szkoły w wielki świat"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RGG.271.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem sprzętu elektronicznego oraz pomocy edukacyjnych do szkół podstawowych w ramach projektu pn. "Z małej szkoły w wielki świat". Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części SIWZ "towarem" lub "przedmiotem zamówienia". 2. Przedmiot zamówienia składa się z czterech części : 1) Część 1 - sprzęt IT- obejmuje dostawę w szczególności następującego sprzętu: a) komputery przenośne wraz z systemem operacyjnym - 27 szt. b) oprogramowanie wielostanowiskowe do pracowni komputerowej do grafiki komputerowej - 4 szt.(lic), c) oprogramowanie (gra) do nauki programowania - 20 szt. (lic). d) tablety - 20szt. e) tablety graficzne - 24kpl. f) monitor interaktywny - 4 szt. g) projektor multimedialny (Wilkowo) - 2 szt. h) ekran (Wilkowo) - 1szt. i) projektor multimedialny (Kruszewiec) - 2szt. j) ekran (Kruszewiec)- 1 szt.. 2) Część 2 - sprzęt elektroniczny - obejmuje dostawę w szczególności następującego sprzętu a) Aparat cyfrowy( typ 1) - 1szt. b) Aparat cyfrowy (typ 2) - 3szt. c) Kamera do filmowania z powietrza, lądu i pod wodą 1 szt. d) Bezzałogowe statki powietrzne treningowe typ 1 - 3 szt. e) Bezzałogowe statki powietrzne treningowe typ 2 - 2 szt. f) Bezzałogowy statek powietrzny zadaniowy typ. 3 - 1 szt. g) Akumulatory do BSP MIN 5200 MAH - 1 zest. h) Osprzęt sterujący kamerą go pro w bezzałogowym statku powietrznym BSP - 1 KPL. 3) Część 3 - pomoce naukowe - obejmuje dostawę pomocy edukacyjnych a) Szkoła Podstawowa w Nakomiadach: ? wyposażenie pracowni biologicznej do prowadzenia zajęć wyrównawczych i kółka zainteresowań (pakiet sprzętów), ? wyposażenie pracowni geograficznej do prowadzenia zajęć wyrównawczych i kółek zainteresowań z geografii; ? pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć wyrównawczych i kółek zainteresowań z fizyki, ? pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć wyrównawczych i kółek zainteresowań z chemii, ? dygestorium - wersja wzbogacona / ze stołem laboratoryjnym - wyposażenie pracowni chemicznej, ? pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć wyrównawczych i kółek zainteresowań z matematyki, ? pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć wyrównawczych i kółek zainteresowań z przyrody, b) Szkoła Podstawowa w Biedaszkach: ? pomoce dydaktyczne do zajęć matematyczno-przyrodniczych, c) Szkoła Podstawowa w Kruszewcu: ? doposażenie pracowni fizyczno-chemicznej; ? doposażenie pracowni biologicznej, ? doposażenie pracowni geograficznej, d) Szkoła Podstawowa w Wilkowie: ? doposażenie pracowni fizyczno-chemicznej; ? doposażenie pracowni przyrodniczej, ? doposażenie pracowni geograficznej, e) Okres gwarancji na wszystkie urządzenia i pomoce naukowe wskazane w tabeli nr 3 wynosi min. 24 miesiące chyba, ze w tabeli wskazano inaczej 4) Część 4- pomoce naukowe język angielski - obejmuje dostawę pomocy edukacyjnych pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć wyrównawczych i kółek zainteresowań z języka angielskiego w szczególności: a) jednostka centralna systemu, okablowanie 1 szt. w jednym kpl. (ogółem 4 szt.) b) notebook do obsługi pracowni 1 szt. w jednym kpl. (ogółem 4 szt.) c) program do zarządzania klasopracownią na pc - 1 szt. w jednym kpl. ogółem 4 szt. d) oprogramowanie magnetofonu cyfrowego z trenerem wymowy - magnetofon cyfrowy - 17 szt. w jednym kpl ogółem 68 szt. e) słuchawki z mikrofonem elektretowym 17 szt. w jednym kpl ogółem 68 szt. f) przyłącze din ucznia 17 szt. w jednym kpl ogółem 68 szt. g) tablet - 1 szt. w jednym kpl. ogółem 4 szt. h) rejestrator cyfrowy - 1 szt. w jednym kpl. ogółem 4 szt. i) głośnik montowany w blendzie biurka lektorskiego - 2 szt. w jednym kpl. ogółem 8 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu dla części 1 -4oraz minimalne parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 1A(tabela 1), 1B(tabela2), 1C (tabela 3), 1D (tabela 4) do SIWZ, 4. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania kompatybilności (bezpieczeństwo, stabilność i wydajność) nowych komputerów z istniejącym systemem plików w oparciu o system domen środowiska Microsoft Windows dotyczy części 1 i 4. 2) Wymienione w załączniku nr 1A, 1B, 1C, 1Ddo SIWZ sprzęt, oprogramowanie, pozostały sprzęt elektroniczny, pomoce edukacyjne i naukowe oraz okablowanie muszą być fabrycznie nowe, a dostarczony sprzęt powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. 3) Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszystkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania (np. kabel zasilający, kable USB itd.). 4) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych wad lub usterek na zasadach określonych we wzorze umowy. 5) Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiającej zgłaszanie wad lub usterek za pomocą Internetu lub telefonicznie. 6) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych. 7) Wykonawca zapewni zamawiającemu dostęp do aktualizacji sterowników za pośrednictwem ogólnodostępnego serwisu internetowego producenta. Dostęp ten nie może być ograniczony poprzez wymogi logowania, zakładania kont użytkownika, czy też hasła lub inne formy ograniczające swobodny dostęp do sterowników po wskazaniu/wyborze modelu urządzenia. 8) Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model oraz w razie konieczności inne symbole/numery wyspecyfikowanego sprzętu i oprogramowania, tak, aby w sposób jednoznaczny można było zidentyfikować parametry oferowanego sprzętu. 9) Dostawca wraz ze sprzętem dostarczy listę numerów seryjnych dostarczonych urządzeń i oprogramowań - Protokołu Odbioru Jakościowego. 10) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu umowy powstałe w czasie transportu. 11) Wykonawca zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszty transportu do miejsca odbioru, podłączenia, uruchomienia, zamontowania sprzętu, zainstalowania oprogramowania wraz z uwzględnieniem wszystkich potrzebnych materiałów do wykonania montażu i instalacji. 12) Wymaga się, aby oferowany sprzęt posiadał minimalny okres gwarancji wskazany w załączniku nr 1A, 1B, 1C, 1D do SIWZ dla poszczególnych urządzeń. 13) Zamawiający informuje, że nie posiada planów, schematów miejsc, w których mają być zainstalowane ekrany interaktywne. Wybrany wykonawca zobowiązany jest wykonać montaż urządzeń zgodnie ze szt.uką, w sposób zapewniający poprawne działanie i osiągniecie zakładanych celów. 14) Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia obejmuje także dostarczenie, montaż wraz kosztami transportu oraz przeprowadzenie szkolenia z obsługi. 15) Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia dostarczonego przedmiotu zamówienia logotypami zgodnie z zapisami: https://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/3347/zasady-dla-umow-podpisanych-po-1-stycznia-2018-roku, 5. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedzib szkół: 1) Szkoła Podstawowa w Nakomiadach, 2) Szkoła Podstawowa w Biedaszkach, 3) Szkoła Podstawowa w Kruszewcu, 4) Szkoła Podstawowa w Wilkowie, 5) W przypadku gdy nie wynika to wprost z zapis SIWZ ilości poszczególnych asortymentów jakie mają być dostarczone pod wskazane lokalizacje zostaną podane Wykonawcy po podpisaniu umowy. 6. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w załączniku nr 1A, 1B, 1C, 1D do SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostaw i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych w załączniku nr 1A, 1B, 1C, 1D do SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 6) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 7) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 8) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 9) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, , charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.), 10) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 11) standardów emisyjnych, 12) izolacyjności cieplnej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zwrócić się z zapytaniem czy Zamawiający uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne. Minimalne parametry techniczne stanowiące minimalne parametry równoważności zostały przedstawione w załączniku nr 1A, 1B, 1C, 1D do SIWZ. 7. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta. Brak podania w załączniku nr 1A, 1B, 1C, 1D do SIWZ tabela nazwy producenta/modelu/ nr katalogowego/nazwy produktu (w zależności od wymogów Zamawiającego w tym zakresie w tabelach załączników nr 1A, 1B, 1C, 1D do SIWZ) określonych w oferowanych urządzeń spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2) ustawy Pzp. 8. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy. 9. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6


Dodatkowe kody CPV: 48624000-8, 30195200-4, 30241000-0, 30241200-2, 30213200-7, 38651000-3, 31321000-9, 32322000-6, 32342300-5, 32342400-6, 39162100-6, 37524100-8, 39162200-7, 39162100-9, 38900000-4, 39162000-5, 38510000-3, 48190000-6, 39162100-6, 39162200-7, 39162100-9, 39162000-5, 48190000-6, 30213100-6, 30213200-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Sprzęt IT

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp w związku z faktem, że oferta z najniższą ceną jest wyższa niż kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Sprzęt elektroniczny

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp w związku z faktem, że oferta z najniższą ceną jest wyższa niż kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Pomoce naukowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 121092.73
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ABC Szkoły Sławomir Śliwiak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bogusława 17
Kod pocztowy: 80-209
Miejscowość: Chwaszczyno
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 128918.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 128918.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 181729.71
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Pomoce naukowe język angielski

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp w związku z faktem, że oferta z najniższą ceną jest wyższa niż kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.