eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Usługa nadzoru inwestorskiego wraz z kontrolowaniem rozliczeń budowy przy realizacji zadania pn."Budowa Ośrodka Edukacji Przyrodniczej na Ponidziu w m. Umianowice gm. Kije"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-07

Ogłoszenie nr 510061188-N-2020 z dnia 07-04-2020 r.

Zespół Świętokrzyskich i Nadnidziańskich Parków Krajobrazowych: Usługa nadzoru inwestorskiego wraz z kontrolowaniem rozliczeń budowy przy realizacji zadania pn.: "Budowa Ośrodka Edukacji Przyrodniczej na Ponidziu w m. Umianowice gm. Kije"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 4 "Dziedzictwo naturalne i kulturowe", Działanie 4.5 "Ochrona i wykorzystanie obszarów cennych przyrodniczo".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507897-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Świętokrzyskich i Nadnidziańskich Parków Krajobrazowych, Krajowy numer identyfikacyjny 13900840000000, ul. ul. Łódzka 244, 25-655 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 0-41 345 58 80, e-mail sekretariat@pk.kielce.pl, faks 0-41 345 51 91.
Adres strony internetowej (url): www.pk.kielce.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa nadzoru inwestorskiego wraz z kontrolowaniem rozliczeń budowy przy realizacji zadania pn.: "Budowa Ośrodka Edukacji Przyrodniczej na Ponidziu w m. Umianowice gm. Kije"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPK.I.384.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1)Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Zadania wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych budowy, w zakresie i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym prawa budowlanego oraz przepisami wykonawczymi, obejmujące w szczególności: - Nadzór przez inspektorów nadzoru z uprawnieniami w specjalności: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - Nadzór przez doświadczonych specjalistów w zakresie: instalacji niskoprądowych, budowy wielkogabarytowych akwariów wolnostojących, rozliczeń budowy; - Nadzór archeologiczny w zakresie robót ziemnych, zgodnie z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 109/2018, z dnia 30.11.2018 r., wydaną przez Wojewodę Świętokrzyskiego; - Nadzór geodezyjny, geologiczny - Nadzór nad realizacją zadania pod kątem powierzania wykonania części zamówienia podwykonawcom i dalszym podwykonawcom; - Inny niezbędny w w/w zakresie. - Wypełnienie obowiązków sprawozdawczych, informacyjnych i promocyjnych na warunkach określonych w uzyskanych dla Zadania decyzjach o dofinansowanie i innych dokumentach z nimi powiązanymi obejmujące w szczególności: - kontrolowanie oznakowania miejsca realizacji Zadania tablicą informacyjna i pamiątkową; - oznakowanie dokumentów związanych z realizacją Zadania (tj. raporty, sprawozdania, dokumentacja, zaświadczenia, certyfikaty, materiały informacyjno-promocyjne, itp.); ? kontrolowanie oznakowania ruchomych składników majątkowych i elementów wyposażenia, zakupionych w ramach Zadania; - przygotowywanie i przekazywanie informacji oraz sprawozdań dotyczących realizacji Zadania, w tym również dokumentacji fotograficznej budowy (na płycie CD w dwóch egzemplarzach); - uczestniczenie w działaniach informacyjno-promocyjnych realizowanych przez Zamawiającego tj. konferencje, wywiady, spotkania, akceptacja publikacji, artykułów promocyjnych, itp. - na żądanie Zamawiającego uczestniczenie w spotkaniach w Instytucjach udzielających dofinansowanie (min. Urzędzie Marszałkowskim woj. świętokrzyskiego, Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach); - inne niezbędne w niniejszym zakresie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1


Dodatkowe kody CPV: 71540000-5, 71521000-6, 71330000-0, 71351914-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 288292.68
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno-Inżynierskie PROSTA-PROJEKT
Email wykonawcy: biuro@prostaprojekt.pl
Adres pocztowy: ul. Kielecka 37
Kod pocztowy: 26-020
Miejscowość: Piotrkowice
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 232470.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 232470.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1599508.59
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.